Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wyposażenia sali integracji sensorycznej w ramach realizacji projektu pn.:”Przedszkolni giganci- wzrost dostępności do wysokiej jakości oferty przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 31 oraz Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 15 w Płocku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Dominika Rucińska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-11-2018 11:53:02
Składania : 22-11-2018 12:00:00
Otwarcia : 22-11-2018 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

WZP.271.2.152.2018.DR

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 30.000 euro

ZAMAWIAJĄCY-Gmina-Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1,09-400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia publicznego na: „Dostawę wyposażenia sali integracji sensorycznej w ramach realizacji projektu pn.:”Przedszkolni giganci- wzrost dostępności do wysokiej jakości oferty przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 31 oraz Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 15 w Płocku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 2), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 3) oraz wzór umowy (zał. nr 4).

II.Oferta winna zawierać dane jak w załączonym formularzu oferty stanowiącej Załącznik nr 1, do której należy, w przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę.

III.Kryterium oceny ofert- 100%cena.

IV.W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa go do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnienia lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.

V.Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

VI.Ogłoszenie,a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.

VII.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.

VIII.Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego ogłoszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i pisemnej.

IX.W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

X.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt IV.

XI.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:Dominika Rucińska Wydział Zamówień Publicznych 24 367 15 77;Monika Rogalska 24 367 16 06.

W załączeniu przekazujemy:

1.Formularz oferty- załącznik nr 1

2.Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3

4.Wzór umowy - załącznik nr 4

5.RODO- załącznik nr 5

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO zał. 5.pdf pdf 99.85 2018-11-14 11:53:02 Postępowanie
WZÓR UMOWY zał 4.pdf pdf 112.25 2018-11-14 11:53:02 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia zał. 2.pdf pdf 54.27 2018-11-14 11:53:02 Przedmiot zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. 3.pdf pdf 76.78 2018-11-14 11:53:02 Przedmiot zamówienia
WZÓR UMOWY zał 4.pdf pdf 112.25 2018-11-14 11:53:02 Kryterium
Formularz oferty- zał. 1.odt odt 58.58 2018-11-14 11:53:02 Kryterium

Komunikaty

2018-12-03 09:42 Dominika Rucińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Do Zamawiającego, w terminie składania ofert tj. do 22.11.2018 r. do godz. 12.00, wpłynęły 3 oferty:
Oferta 1. Regplast Karolina Pawłowska, ul. Kunickiego 41/15, 20-47 Lublin za cenę brutto 11.606,06 zł
Oferta 2. HPM, Bobrowniki 83, 26-903 Głowaczów za cenę brutto 12.526,80 zł
Oferta 3. Moje Bambino Sp. z o.o Sp.K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź za cenę brutto 5.308,77 zł

Oferta 3. Moje Bambino została odrzucona.

Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną Regplast Karolina Pawłowska, ul. Kunickiego 41/15, 20-47 Lublin za cenę brutto 11.606,06 zł, która spełnia warunki udziału postawione w ogłoszeniu o zamówieniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wyposażenia sali integracji Zgodnie z załączonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz opisem przedmiotu zamówienia (proszę o podanie ceny za całość zamówienia)

opis przedmiotu zamó [...].pdf

szczegółowy opis prz [...].pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty- za [...].odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy - do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Warunki umowy - proszę potwierdzić akceptację warunków umowy

WZÓR UMOWY zał 4.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 536