Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-11-2018 14:47:53 |
Składania : | 14-11-2018 13:00:00 |
Otwarcia : | 14-11-2018 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Z A P R O S Z E N I E do złożenia oferty do W N I O S K U nr 295/WŁiI/2018
1. Opis przedmiotu zamówienia:
ZADANIE nr 1.
1. Aktualizacja X-ways Forensic # 868E-D0CF-4594 - 1rok maintenance - licencja (wraz zrocznym wsparciem serwisowym) - 1 pakiet.
2. Aktualizacja X-ways Forensic # 7E8E-D0EF-4594 - 1rok maintenance - licencja (wraz zrocznym wsparciem serwisowym) - 1 pakiet.
3. Aktualizacja X-ways Forensic # 4AEE- 0E6D-458C - 1rok maintenance - licencja (wraz zrocznym wsparciem serwisowym) - 1 pakiet.
4. Aktualizacja X-ways Forensic # 561A-7258-458C - 1rok maintenance - licencja (wraz zrocznym wsparciem serwisowym) - 1 pakiet.
ZADANIE nr 2.
5. Aktualizacja MobileEdit Forensic, numer licencji:FCLAR-F1HL48478QSWJGK - 1 rokmaintenance - licencja (wraz z rocznymwsparciem serwisowym) - 1 pakiet
ZADANIE nr 3.
6. SLIBAR+2.0 - licencja (wraz ze wsparciem serwisowym) - 1 pakiet
7. TITAN 2.0 - licencja (wraz ze wsparciem serwisowym) - 1 pakiet
8. TACHO-Reader - licencja (wraz ze wsparciem serwisowym) - 1 pakiet
9. AUTOVIEW upgrade do wersji 2018 - licencja (wraz ze wsparciem serwisowym) - 1 pakiet
10. V SIM upgrade z wersji 3.0 do 4.0 - licencja (wraz ze wsparciem serwisowym) - 1 pakiet
2. Wymagany termin realizacji: 14 dni od daty powiadomienia.
3. Kryteria oceny i wyboru oferty: jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
4. Osoba upoważniona do kontaktów: Jarosław Karoń, tel. (17) 858-2280,kom. 510-997-102 w godzinach 8.00 do 15.00.
5. Zamawiający dopuszcza złożenie całościowych ofert na poszczególne zadania.
Zamawiający wymaga:
-dostawa: koszt dostarczenia po stronie Wykonawcy, adres: Laboratorium Kryminalistyczne KWP W Rzeszowie;
-warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
-termin dostawy: 14 dni od powiadomienia Wykonawcy;
- dostarczone oprogramowanie posiadało licencję ( legalność oprogramowania )
-gwarancja: na dostarczone oprogramowanie Wykonawca udziela wsparcia serwisowego na cały okres użytkowania programu
aktualizacji.
W przypadku pytań:- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty