Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-10-2018 10:00:41 |
Składania : | 05-11-2018 11:00:00 |
Otwarcia : | 05-11-2018 11:30:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi gminnej nr 090513CSzubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami w tym dokumentacja”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy.
1.1. Zakres prac obejmuje wykonanie:
1) Opracowanie map do celów projektowych dla przedmiotu zamówienia. Realizacja zadania planowana jest dla drogi gminnej nr 090513C (od ul. Sienkiewicza w Szubinie do drogi powiatowej nr 1949C) wraz z przyległymi ulicami: Asnyka, Szymborskiej,Prusa, Żeromskiego w Szubinie o łącznej długości ok 3 800 m.
2) Uzyskanie map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów dla terenu objętego przedmiotem zamówienia,
3) Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia lub opinii o braku konieczności uzyskania decyzji środowiskowych
5) Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
6) Wykonanie projektu budowy kanalizacji teletechnicznej w ciągu drogi gminnej nr090513C,
7) Wykonanie projektu odwodnienia
8) Opracowanie projektu oświetlenia drogowego
9) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, (jeżeli będzie wymagane),
10) Przygotowanie planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwoleń na wycinkę. Poza wymaganymi przepisami prawa materiałami plan wycinki powinien zawierać:
11) a) plan sytuacyjny drogi z zaznaczonymi drzewami i krzewami przeznaczonymi do wycinki wraz z podaniem przyczyny usunięcia szczególnie w przypadku jeśli nie wynika ona z kolizji z geometrią drogi (np. z kolizji z infrastrukturą podziemną). b) zestawienie tabelaryczne wraz z podaniem gatunków i obwodów wycinanych drzew oraz powierzchnią wycinanych krzewów jak również przyczyną ich usunięcia.
12) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i zezwoleń,
13) Opracowanie dokumentacji projektowej na niezbędną przebudowę istniejącej infrastruktury podziemnej i naziemnej
14) Opracowanie projektu budowy chodnika i ścieżki rowerowej dla drogi gminnej nr 090513C
15) Wykonanie projektu przebudowy drogi z uwzględnieniem istniejących zjazdów na posesje mieszkańców
16) Opracowanie projektu budowlanego,
17) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownego pozwolenia na przebudowę, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
18) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu,
19) Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na okres realizacji robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu 20) Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski należy opracować na etapy uzgodnione z Zamawiającym,
21) Opracowanie projektu wykonawczego,
22) Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ,
23) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich na każdym etapie zamówienia
24) Sprawowanie nadzoru autorskiego
2. Warunki formalne (podmiotowe), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym;
2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) Posiadanie doświadczenia w opracowaniu 3 podobnych projektów
3. Dokumentacja projektowa winna zawierać:
1) Projekt przebudowy drogi gminnej nr 090513C wraz z przyległymi ulicami tj. Asnyka, Szymborskiej, Prusa, Żeromskiego w Szubinie o łącznej długości 800 m
2) Projekt odwodnienia
3) Projekt budowy chodnika i ścieżki rowerowej
4) Projekt budowy kanału technologicznego
5) Projekt budowy oświetlenia ulicznego.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) Wzór umowy;
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
7. Termin wykonania zamówienia: 30 sierpnia 2019r.
8. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcą jest: Mateusz Pieczyński 52 391 07 59
9.. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
10. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
11. W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni warunków formalnych opisanych powyżej, jego oferta zostanie odrzucona.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie ustosunkuje się do przedstawionych kryteriów według preferencji Zamawiającego, Jego oferta niezostanie wybrana, nawet, jeśli zaoferowana cena jest najniższa.
13. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert.
W dniu 29.10.2018r. Zamawiający dodał dwa załączniki: mapy poglądowe dotyczące miejsca realizacji inwestycji.
2018-11-09 08:02 | Magdalena Zygowska | Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie ze względu na konieczność ponownego oszacowania wartości zamówienia z uwzględnieniem aktualnych cen rynkowych. Jednocześnie zamawiający informuje, że zamierza ogłosić postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. |
Komunikaty