Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji na Przebudowę drogi gminnej nr 090513C Szubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami

Małgorzata Łapaczyńska
Urząd Miejski w Szubinie Oddział: Referat Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2018 10:00:41
Składania : 05-11-2018 11:00:00
Otwarcia : 05-11-2018 11:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi gminnej nr 090513CSzubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami w tym dokumentacja”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy.

1.1. Zakres prac obejmuje wykonanie:

1)            Opracowanie map do celów projektowych dla przedmiotu zamówienia. Realizacja zadania planowana jest dla drogi gminnej nr 090513C (od ul. Sienkiewicza w Szubinie do drogi powiatowej nr 1949C) wraz z przyległymi ulicami: Asnyka, Szymborskiej,Prusa, Żeromskiego w Szubinie o łącznej długości ok 3 800 m.                                   

2)            Uzyskanie map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów dla terenu objętego przedmiotem zamówienia,                                                                                                                                     

3)            Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,       

4)            Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia lub opinii o braku konieczności uzyskania decyzji środowiskowych  

5)            Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,    

6)            Wykonanie projektu budowy kanalizacji teletechnicznej w ciągu drogi gminnej nr090513C,                                                       

7)            Wykonanie projektu odwodnienia

8)            Opracowanie projektu oświetlenia drogowego

9)            Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, (jeżeli będzie wymagane),            

10)         Przygotowanie planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwoleń na wycinkę. Poza wymaganymi przepisami prawa materiałami plan wycinki powinien zawierać:

11)         a) plan sytuacyjny drogi z zaznaczonymi drzewami i krzewami przeznaczonymi do wycinki wraz z podaniem przyczyny usunięcia szczególnie w przypadku jeśli nie wynika ona z kolizji z geometrią drogi (np. z kolizji z infrastrukturą podziemną).                                                              b) zestawienie tabelaryczne wraz z podaniem gatunków i obwodów wycinanych drzew oraz powierzchnią wycinanych krzewów jak również przyczyną ich usunięcia.                            

12)         Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i zezwoleń,                         

13)         Opracowanie dokumentacji projektowej na niezbędną przebudowę istniejącej infrastruktury podziemnej i naziemnej                                                                                       

14)         Opracowanie projektu budowy chodnika i ścieżki rowerowej dla drogi gminnej nr 090513C

15)         Wykonanie projektu przebudowy drogi z uwzględnieniem istniejących zjazdów na posesje mieszkańców                                                                      

16)         Opracowanie projektu budowlanego,                                                                

17)         Uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownego pozwolenia na przebudowę, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych

18)         Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu,

19)         Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na okres realizacji robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu 20)         Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski należy opracować na etapy uzgodnione z Zamawiającym,

21)         Opracowanie projektu wykonawczego,                                                             

22)         Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ,

23)         Aktualizacja kosztorysów inwestorskich na każdym etapie zamówienia  

24)         Sprawowanie nadzoru autorskiego

2. Warunki formalne (podmiotowe), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym;

2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) Posiadanie doświadczenia w opracowaniu 3 podobnych projektów

3. Dokumentacja projektowa winna zawierać:

1)     Projekt przebudowy drogi gminnej nr 090513C wraz z przyległymi ulicami tj. Asnyka, Szymborskiej, Prusa, Żeromskiego w Szubinie o łącznej długości 800 m  

2) Projekt odwodnienia

3) Projekt budowy chodnika i ścieżki rowerowej  

4) Projekt budowy kanału technologicznego                                   

5) Projekt budowy oświetlenia ulicznego.          

4. Załączniki do ogłoszenia:

1) Wzór umowy;

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Kryterium oceny ofert: 100 % cena.

7. Termin wykonania zamówienia: 30 sierpnia 2019r.

8. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcą jest: Mateusz Pieczyński 52 391 07 59

9.. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

10. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty. 

11. W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni warunków formalnych opisanych powyżej, jego oferta zostanie odrzucona. 

12. W przypadku, gdy Wykonawca nie ustosunkuje się do przedstawionych kryteriów według preferencji Zamawiającego, Jego oferta niezostanie wybrana, nawet, jeśli zaoferowana cena jest najniższa. 

13. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert.

W dniu 29.10.2018r. Zamawiający dodał dwa załączniki: mapy poglądowe dotyczące miejsca realizacji inwestycji.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ulice do opracowania.jpg jpg 272.19 2018-10-29 14:24:32 Postępowanie
Wiejska opracowanie.jpg jpg 115.49 2018-10-29 14:24:32 Postępowanie
Umowa.doc doc 99.5 2018-10-25 10:00:41 Kryterium

Komunikaty

2018-11-09 08:02 Magdalena Zygowska Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie ze względu na konieczność ponownego oszacowania wartości zamówienia z uwzględnieniem aktualnych cen rynkowych. Jednocześnie zamawiający informuje, że zamierza ogłosić postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 opracowanie dokumentacji projektowej Opracowanie dokumentacji na Przebudowę drogi gminnej nr 090513C Szubin, ul. Wiejska – Godzimierz wraz z przyległymi ulicami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - zobowiązuję się do realizacji przedmiotu umowy w terminie do 30 sierpnia 2019r. proszę potwierdzić (0)
4 zgodność z profilem prowadzonej działalności - Prowadzę działalność gospodarczą w zakresie - proszę potwierdzić określonym w zapytaniu ofertowym (0)
5 Potencjał osobowy - Dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- proszę potwierdzić (0)
6 Doświadczenie - Posiadam doświadczenia w opracowaniu 3 podobnych projektów - proszę potwierdzić (0)
7 Warunki realizacji zamówienia - Akceptuję warunki realizacji umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy - proszę potwierdzić

Umowa.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 485