Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSZSL/DZ-75/18 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PRZEZ ODDZIAŁ CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO

Termin:
Zamieszczenia : 22-10-2018 14:34:00
Składania : 29-11-2018 11:00:00
Otwarcia : 29-11-2018 11:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznychprzeznaczonych dla pacjentów Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zamawiającego pogrupowanych w 13 Pakietów. PAKIET NR 1: NAWIGOWANE PROTEZY STAWU BIODROWEGO PAKIET NR 2: TYMCZASOWE PROTEZY STAWU BIODROWEGO I KOLANOWEGO PAKIET NR 3: GWOŹDZIE I PŁYTY ANATOMICZNE PAKIET NR 4: TYTANOWE IMPLANTY DO LECZENIA ZŁAMAŃ KOSTKI BOCZNEJ, STOPY I PIĘTY PAKIET NR 5: TYTANOWE PŁYTKI DO LECZENIA KOŚCI OBOJCZYKA I ŁOKCIA PAKIET NR 6: PŁYTY DO LECZENIA ZŁAMAŃ DALSZEJ NASADY KOŚCI PROMIENIOWEJ PAKIET NR 7: PŁYTKI DO LECZENIA ZŁAMAŃ W OBRĘBIE KOŚCI RAMIENNEJ I PISZCZELI PAKIET NR 8: SZWY DO ZESPOLEŃ RZEPKI I SZYCIA ŚCIĘGIEN PAKIET NR 9: SYSTEM KABLOWY DO ZABIEGÓW REWIZYJNYCH PAKIET NR 10: TYTANOWE ŚRUBY KANIULOWANE PAKIET NR 11: SYNTENTYCZNE SUBSTYTUTY KOSTNE PAKIET NR 12: TYTANOWE ŚRUBY I PŁYTY ANATOMICZNE PAKIET NR 13: ZESTAWY DO REKONSTRUKCJI ARTROSKOPOWEJ 2.Informacje szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia, w tymdotyczące użyczenia instrumentarium celem prawidłowego użyciazamawianych wyrobów medycznych, opisane zostały w Załączniku 2A(stanowiącym równocześnie formularz asortymentowo - cenowy).3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertęcześciową uważa się przedmiot zamówienia w zakresie danegoPakietu. Łączna liczba części w postępowniu: 13.4.Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostałyrównież w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.


Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.

Związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo w kroku 2 formularza (po kliknięciu w przycisk „Przejdź do podsumowania”) z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę, które to dokumenty muszą zostać podpisane indywidualnie (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
JEDZ_DZ_75_18.pdf pdf 82.54 2018-10-22 14:34:00 Postępowanie
JEDZ_DZ_75_18.zip zip 10.69 2018-10-22 14:34:00 Postępowanie
ogłoszenie DZ 75 implannty ortop.pdf pdf 245 2018-10-22 14:34:00 Postępowanie
SIWZ_75_18.implanty ortoped.pdf pdf 323.5 2018-10-22 14:34:00 Postępowanie
Załącznik 2A.xls xls 149.5 2018-10-22 14:34:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_2_77_18_druk _oferty.doc doc 57.5 2018-10-22 14:34:00 Postępowanie
Zmiana ogłoszenia DZ 75 _18.pdf pdf 82.31 2018-10-24 13:09:08 Publiczna wiadomość
uwaga_modyfikacja siwz DZ_75 z 23.11.pdf pdf 38.63 2018-11-23 12:25:18 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia DZ 75 z 23.11.pdf pdf 72.24 2018-11-23 12:26:24 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na zapytania z dnia 13.11.2018 DZ_75.pdf pdf 338.41 2018-11-13 13:04:20 Publiczna wiadomość
SIWZ_75_18.po zmianach.13.11.pdf pdf 321.42 2018-11-13 13:09:54 Publiczna wiadomość
SIWZ_75 po zmian. 23.11_18.pdf pdf 322.86 2018-11-23 12:28:07 Publiczna wiadomość
Załącznik 2A po zmianach 23.11.xls xls 103.5 2018-11-23 12:30:34 Publiczna wiadomość
zestawienie z otwarcia ofert DZ 75 .pdf pdf 66.45 2018-11-30 11:36:27 Publiczna wiadomość
OSWIADCZ_GRUPA_KAPITALOWA_75_18.doc doc 17 2018-11-30 11:38:02 Publiczna wiadomość
KWOTY_NA_SFINANSOWANIE_.pdf pdf 64.35 2018-11-29 11:18:26 Publiczna wiadomość
wybór ofert najkorzystn. DZ 75.pdf pdf 260.81 2019-01-03 11:17:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-01-03 11:17 Barbara Stokłosa Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych WSzSL/DZ-75/18

wybór ofert najkorzy [...].pdf

2018-11-30 11:38 Barbara Stokłosa Wzór Oświadczenia -grupa kapitałowa WSzSL/DZ-75/18

OSWIADCZ_GRUPA_KAPIT [...].doc

2018-11-30 11:36 Barbara Stokłosa Zestawienie z otwarcia ofert nr WSzSL/DZ-75/18

zestawienie z otwarc [...].pdf

2018-11-29 11:18 Barbara Stokłosa KWOTY NA FINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
2018-11-29 11:18 Barbara Stokłosa KWOTY NA FINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

KWOTY_NA_SFINANSOWAN [...].pdf

2018-11-23 12:30 Barbara Stokłosa ZAŁACZNIK 2A FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PO ZMIANACH Z 23.11.2018

Załącznik 2A po zmia [...].xls

2018-11-23 12:28 Barbara Stokłosa SIWZ PO ZMIANACH 23.11.2018

SIWZ_75 po zmian. 23 [...].pdf

2018-11-23 12:26 Barbara Stokłosa ZMIANA OGŁOSZENIA Z 23.11.2018

zmiana ogłoszenia DZ [...].pdf

2018-11-23 12:25 Barbara Stokłosa UWAGA: MODYFIKACJA FORMULARZY ASORTYMENTOWO-CENOWYCH ZAŁ 2A ORAZ SIWZ, ZMIANA TERMINU

uwaga_modyfikacja si [...].pdf

2018-11-13 13:10 Barbara Stokłosa siwz po zmianach z dnia 13.11.2018

SIWZ_75_18.po zmiana [...].pdf

2018-11-13 13:04 Barbara Stokłosa odpowiedzi na zapytania z dnia 13.11.2018

odpowiedzi na zapyta [...].pdf

2018-10-24 13:09 Barbara Stokłosa Zamawiający w dniu 24.10.2018 wysłał do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Zmiana ogłoszenia DZ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta Wykonawcy - Tu zamieść załączniki z Twoją ofertą (zostaną one podpisane przez Ciebie w drugim kroku składania oferty). Poszczególne pliki załączone przez wykonawcę na platformę, powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby, zależnie od rodzaju dokumentu. np: 1) JEDZ podwykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną ze strony podwykonawcy 2) Pełnomocnictwo - podpisane przez osoby upoważnione. Złożenie oferty i podpisanie jej na platformie powoduje złożenie podpisu na wszystkich załączonych do oferty dokumentach. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 892