Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przebudowa Sali sesyjnej polegającej na wyposażeniu w multimedia umożliwiające zarządzanie obradami sesji rady gminy Inowrocław (RI.V.271.114.2018)

Marcin Rychłowski
Urząd Gminy Inowrocław Oddział: Referat Inwestycji - Zamówienia Publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2018 13:20:56
Składania : 29-10-2018 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający zwraca się z prośbą do Wykonawców o przedstawienie kompleksowej oferty dotyczącej wprowadzenia systemu zarządzania obradami sesji rady Gminy Inowrocław.

Do niniejszego formularza należy dołączyć ofertę (PDF) zawierającą propozycję instalowanego sprzętu, wykazując koszty poszczególnych elementów, koszty dostawy, montażu oraz konfiguracji urządzeń wraz z wyceną abonamentu usługi transmisji oraz archiwizacji z obrad. Wycena abonamentu obejmuje okres 1 roku.

Oferta musi zawierać minimum*:

I. SYSTEM GŁOSOWANIA obejmujący
1) Terminal do głosowania i debat wraz z mikrofonem dla Radnych - 15 szt;
2) Terminal do głosowania i debat wraz z mikrofonem dla VIP-ów - 4 szt;
3) Karta zbliżeniowa identyfikująca użytkownika - (2kpl);
4) Konsola dźwięku;
5) Układ wyciszenia wbudowany w konsolę dźwięku;
6) Koncentrator systemu 1 szt;
7) Czytnik autoryzacji wbudowany w terminal;
8) Aplikacja - moduł Głosowania i Debaty - 19 bezterminowych licencji użytkownika;
9) Aplikacja - moduł Wizualizacji - 1 bezterminowa licencja użytkownika;
10) Aplikacja - moduł Cyfrowej Rejestracji Dźwięku - 1 bezterminowa licencja użytkownika;
11) okablowanie systemowe;
12) Montaż systemu z konfiguracją modułów;
13) Szkolenie administratora, radnych, pracowników..;
14) Asysta techniczna na pierwszej sesji z wykorzystaniem systemu.
* Notebook oraz monitor dla prezydium zapewni Zamawiający.

Założeniem funkcjonowania systemu jest zapewnienie możliwości identyfikacji użytkowników z użyciem terminali przewodowych (mobilnych lub wbudowanych na stałe). System musi gwarantować możliwość sprawdzenia listy zalogowanych użytkowników (przy użyciu karty identyfikacyjnej) oraz listy obecności.

Moduł Głosowania - zapewnia możliwość wprowadzenia listy planowanych głosowań, przeprowadzenie głosowań jawnych imiennych oraz tajnych; Tabela z wynikami głosowania zostanie wyświetlona na ekranie rzutnika multimedialnego a protokół archiwizowany będzie na twardym dysku z możliwością drukowania;

Moduł debaty - zapewnia możliwość przeprowadzenia debat zgodnie z ustalonym porządkiem obrad. Moduł kontroluje czas wypowiedzi radnego, przewodniczący posiada możliwość dołożenia lub odjęcia czasu na wypowiedź lub wyłączenia mikrofonu mówcy. Dźwięk musi trafiać do istniejącego systemu nagłośnieniowego sali sesyjnej.

Moduł wizualizacji - zapewni możliwość m.in. na przedstawienie wyników głosowania na ekranach multimedialnych;

Moduł cyfrowej rejestracji dźwięku - zapewni możliwość rejestrowania plików muzycznych, dźwiękowych z możliwością ich odsłuchania w dowolnym momencie.


II. ZESTAW KAMER I URZĄDZEŃ - TRANSMISJA AUDIO - VIDEO Z OBRAD DO SIECI INTERNET obejmujący:

1) Kamera szybkoobrotowa typu Dahua HDCVI u uchwytem montażowym - 2 kpl;
2) Konwerter CVI/HDMI - 2 szt;
3) Przełączniki kamer 4xHDMI - 1 szt;
4) Rozdzielacz HDMI 1x4 - 1 szt;
5) Enkoder teradek Vidiu - 1 szt;
6) Monitor 9 cali do podglądu realizowanych transmisji - 1 szt;
7) Okablowanie zasilające i sygnałowe - kpl
8) Montaż urządzeń i okablowania - kpl
9) Konfiguracja urządzeń z montowanym systemem zarządzania obradami - kpl;
Założeniem wprowadzenia zestawu opisanego powyżej jest realizacja transmisji audio-video z obrad o zestaw szybkoobrotowych kamer dających obraz o rozdzielczości FULL HD. Kamery muszą zapewnić automatyczne kadrowanie osób przemawiających .Obraz z kamer dodatkowo będzie wyświetlany na monitorze kontrolnym pozwalającym na bieżący podgląd realizowanej transmisji.

Transmitowany przez enkoder materiał przesyłany będzie do serwera streamingowego, który udostępni go na żywo pozwalając na bieżące śledzenie transmisji. Nagrany materiał archiwizowany będzie automatycznie z możliwością późniejszego odtworzenia na stronie www.

Oferowany sprzęt oraz oprogramowanie muszą być nowe, objęte minimum 2 letnią gwarancją.

Wskazane dane producentów oraz nazwy własne służą jedynie określeniu minimalnych parametrów dostarczonego sprzętu. Wykonawca może zaproponować własny system obsługi obrad wraz z zastosowaniem innych elementów oraz firm oferujących poszczególne składniki oferty, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.

Wykonawca może również zaproponować dodatkowe pakiety/zestawy usług niezbędne dla realizacji przedsięwzięcia.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub zamknięcia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

Wszelkie pytania należy przesyłać drogą elektroniczną: sekretariat@gminainowroclaw.eu

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin wykonania - do dnia 30 listopada 2018r., proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 OFERTA PDF - należy załączyć wraz ze wskazaniem poszczególnych kosztów każdego elementu oferty oraz wyodrębnieniem wartości abonamentu (miesięcznie, w skali roku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 219