Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie poniżej progu - usługi - "Opracowanie dokumentacji projektowej na realizacje zadania pn. „Budowa ulicy Bocznej w Żninie”.

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2018 10:48:23
Składania : 30-10-2018 12:00:00
Otwarcia : 30-10-2018 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Żnin zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Opracowanie dokumentacjiprojektowej na realizacje zadania pn. „Budowa ulicy Bocznej w Żninie”.

Zamawiający zastrzegasobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym przypadku bez podaniaprzyczyny.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jestprzygotowanie dokumentacji projektowej polegającej na budowie ulicy Bocznej wŻninie.

Dane charakterystyczne:- długość ulicy: 245 m- szerokość pasa drogowego: zmiennaod 9m do 15 m.

Dokumentacja projektowa obejmującabudowę ulicy Bocznej ma zawierać:

- rozwiązanie projektoweokreślające sposób wykonania jezdni łączącej ul. Klemensa Janickiego w Żninie (drogawojewódzka nr 251) z ul. Pałucką w Żninie ( droga powiatowa nr 2337CŻnin-Jadowniki-Szczepanowo) zgodnie z miejscowym planem zagospodarowaniaprzestrzennego

- zaprojektowanie najkorzystniejszegoodprowadzenia wód opadowych pod względem wydatkowania i utrzymania  po rozpatrzeniu następujących rozwiązań iprzeprowadzeniu badań geotechnicznych:

- budowakanalizacji deszczowej wraz z wpięciem w istniejącą sieć kanalizacji,·odprowadzeniepowierzchniowe wód opadowych do istniejących rowów przydrożnych ulicy Pałuckiej(droga powiatowa) lub ulicy Klemensa Janickiego (droga wojewódzka),·zagospodarowaniewód opadowych w miejscu ich występowaniu przy zastosowaniu studni chłonnych lubsystemów filtrująco-rozprowadzających, · zaprojektowanienawierzchni jezdni wraz z konstrukcją podbudowy, (na etapie przedstawieniakoncepcji do zaakceptowania wymaga się przedstawienia dwóch wariantów wraz z szacunkowymkosztem wykonania: nawierzchnia bitumiczna oraz nawierzchnia z kostki betonowejo grubości 8 cm,·zaprojektowaniewykonania ciągów pieszych po obu stronach jezdni z kostki betonowej o grubości6 cm· wykonaniezjazdów do posesji prywatnych o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm.· sporządzenieprojektu stałej organizacji ruchu

Przedmiot zamówienia obejmujewykonanie dokumentacji technicznej branży drogowej w wersji drukowanej orazelektronicznej( w formacie doc. i .pdf) w zakresie:

· szczegółowegoplanu sytuacyjnego

· szczegółowychprzekrojów normalnych i konstrukcyjnych

· przekrojówpodłużnych

·szczegółowyopis techniczny

·szczegółowespecyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

·przedmiarui kosztorysu inwestorskiego

-projektustałej organizacji ruchu

- wykonanezgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

Doobowiązków Wykonawcy dokumentacji projektowej należeć będzie także uzyskaniewszystkich niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci oraz zarządcami dróg, atakże złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę do Starostwa Powiatowego.

Termin realizacji:Termin realizacji zamówienia: 90 dni od datypodpisania umowy w tym: 60 dni od daty podpisania umowy na przekazaniedokumentacji projektowej i kosztorysów, w ramach 90 dni uzyskanie pozwoleniazgodnie z przepisami prawa budowlanego. Termin 90 dni może ulec wydłużeniu w przypadku wydłużenia proceduryuzyskania uzgodnień, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz Inwestora.

Warunki zapłaty:

a) płatność nastąpi wterminie 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionejfaktury,

b) podstawę do wystawieniafaktury będzie stanowił bezusterkowy protokół odbioru robót,

Warunki wymagane odWykonawców:

O udzielenieniniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) są uprawnieni dowystępowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,

b) posiadają niezbędneuprawnienia, wiedzę i doświadczenia, potencjał ekonomicznyi techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia, 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel: +48 52 30 31 301 wew. 144,  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dokumentacja projektowa "Opracowanie dokumentacji projektowej na realizacje zadania pn. „Budowa ulicy Bocznej w Żninie” 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od daty podpisania umowy w tym: 60 dni od daty podpisania umowy na przekazanie dokumentacji projektowej i kosztorysów, w ramach 90 dni uzyskanie pozwolenia zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Termin 90 dni może ulec wydłużeniu w przypadku wydłużenia procedury uzyskania uzgodnień, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz Inwestora. (0)
4 Gwarancja - min. 36 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 124