Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-10-2018 10:48:23 |
Składania : | 30-10-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-10-2018 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Żnin zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Opracowanie dokumentacjiprojektowej na realizacje zadania pn. „Budowa ulicy Bocznej w Żninie”.
Zamawiający zastrzegasobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym przypadku bez podaniaprzyczyny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jestprzygotowanie dokumentacji projektowej polegającej na budowie ulicy Bocznej wŻninie.
Dane charakterystyczne:- długość ulicy: 245 m- szerokość pasa drogowego: zmiennaod 9m do 15 m.
Dokumentacja projektowa obejmującabudowę ulicy Bocznej ma zawierać:
- rozwiązanie projektoweokreślające sposób wykonania jezdni łączącej ul. Klemensa Janickiego w Żninie (drogawojewódzka nr 251) z ul. Pałucką w Żninie ( droga powiatowa nr 2337CŻnin-Jadowniki-Szczepanowo) zgodnie z miejscowym planem zagospodarowaniaprzestrzennego
- zaprojektowanie najkorzystniejszegoodprowadzenia wód opadowych pod względem wydatkowania i utrzymania po rozpatrzeniu następujących rozwiązań iprzeprowadzeniu badań geotechnicznych:
- budowakanalizacji deszczowej wraz z wpięciem w istniejącą sieć kanalizacji,·odprowadzeniepowierzchniowe wód opadowych do istniejących rowów przydrożnych ulicy Pałuckiej(droga powiatowa) lub ulicy Klemensa Janickiego (droga wojewódzka),·zagospodarowaniewód opadowych w miejscu ich występowaniu przy zastosowaniu studni chłonnych lubsystemów filtrująco-rozprowadzających, · zaprojektowanienawierzchni jezdni wraz z konstrukcją podbudowy, (na etapie przedstawieniakoncepcji do zaakceptowania wymaga się przedstawienia dwóch wariantów wraz z szacunkowymkosztem wykonania: nawierzchnia bitumiczna oraz nawierzchnia z kostki betonowejo grubości 8 cm,·zaprojektowaniewykonania ciągów pieszych po obu stronach jezdni z kostki betonowej o grubości6 cm· wykonaniezjazdów do posesji prywatnych o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm.· sporządzenieprojektu stałej organizacji ruchu
Przedmiot zamówienia obejmujewykonanie dokumentacji technicznej branży drogowej w wersji drukowanej orazelektronicznej( w formacie doc. i .pdf) w zakresie:
· szczegółowegoplanu sytuacyjnego
· szczegółowychprzekrojów normalnych i konstrukcyjnych
· przekrojówpodłużnych
·szczegółowyopis techniczny
·szczegółowespecyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
·przedmiarui kosztorysu inwestorskiego
-projektustałej organizacji ruchu
- wykonanezgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Doobowiązków Wykonawcy dokumentacji projektowej należeć będzie także uzyskaniewszystkich niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci oraz zarządcami dróg, atakże złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę do Starostwa Powiatowego.
Termin realizacji:Termin realizacji zamówienia: 90 dni od datypodpisania umowy w tym: 60 dni od daty podpisania umowy na przekazaniedokumentacji projektowej i kosztorysów, w ramach 90 dni uzyskanie pozwoleniazgodnie z przepisami prawa budowlanego. Termin 90 dni może ulec wydłużeniu w przypadku wydłużenia proceduryuzyskania uzgodnień, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz Inwestora.
Warunki zapłaty:
a) płatność nastąpi wterminie 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionejfaktury,
b) podstawę do wystawieniafaktury będzie stanowił bezusterkowy protokół odbioru robót,
Warunki wymagane odWykonawców:
O udzielenieniniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) są uprawnieni dowystępowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
b) posiadają niezbędneuprawnienia, wiedzę i doświadczenia, potencjał ekonomicznyi techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia,
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel: +48 52 30 31 301 wew. 144,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty