Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe na wykonanie i montaż szafy w pomieszczeniu Starostwa Powiatowego przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku OR-V.2601.149.2018

Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2018 10:21:08
Składania : 02-11-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż szafy z drzwiami przesuwnymi w pomieszczeniu budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku. Zakres prac obejmuje:

- wymierzenie szafy na miejscu w pomieszczeniu Starostwa Powiatowego (w celu umówienia terminu dokonania pomiarów przed złożeniem oferty, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 59 8 41 85 11);

- dostarczenie szafy,kolorystycznie dobranej do wyposażenia pokoju, do siedziby Zamawiającego - pomieszczenie nr 212, II piętro;

- zamontowanie szafy.

Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w niniejszej ofercie, w której uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotowych prac (koszt robocizny jak i materiałów użytych do wykonania usługi). Wykonawca powinien również uwzględnić w ofercie koszt innych, lecz nie ujętych w powyższym wykazie czynności, niezbędnych do zrealizowania przedmiotowej usługi.

Termin wykonania zamówienia : wycena szafy do 25 października 2018 r., montaż szafy do 15 listopada 2018 r.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 20 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub bez podania przyczyny.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: do dnia 15 listopada 2018 r.

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesiące.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. (59) 8 41 85 11.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie i montaż szafy z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin gwarancji - Potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesiące. Proszę wpisać TAK lub NIE. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 562