Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-10-2018 13:35:17 |
Składania : | 15-10-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZZE.271.49.2018
OGŁOSZENIE
o zapytaniu ofertowym(o wartości do kwoty 30 000 euro na podst.art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych uPzp )
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:Zespół ds. Zarządzania Energią,ul. Wojska Polskiego 65 -Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego podczas realizacji Inwestycji w ramach projektu pn: Budowa mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach publicznych w Bydgoszczy, polegającej na budowie następujących instalacji (branża elektryczna, branża sanitarna):
LP. Nazwa obiektu ulica lokalizacja instalacji moc [kW] typ instalacji
1 Budynek Urzędu Miasta ul. Grudziądzka 9-15 bud. administracyjny 10,45 fotowoltaika
2 Budynek Urzędu Miasta ul. Grudziądzka 9-16 bud. administracyjny 8,78 kolektory słoneczne
3 Szkoła Podstawowa Nr 65 ul. Tomasza Golloba 7 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
4 Szkoła Podstawowa Nr 65 ul. Tomasza Golloba 7 basen 16,50 fotowoltaika
5 Zespół Szkół Medycznych ul. Swarzewska 10 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
6 Zespół Szkół Medycznych ul. Swarzewska 10 basen 16,50 fotowoltaika
7 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Stawowa 39 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
8 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Stawowa 39 basen 30,25 fotowoltaika
9 Zespół Szkół Nr 7 ul. Waryńskiego 1 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
10 Zespół Szkół Nr 10 ul. Karłowicza 2 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
11 Zespół Szkół Nr 25 ul. Czartoryskiego 18 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
12 Zespół Szkół Samochodowych ul. P. Wielkopolskich 3 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
13 Szkoła Podstawowa Nr 10 ul. Śląska 7 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
Pełna dokumentacja projektu znajduje się pod linkiem do przetargu nieograniczonego, pod adresem:
http://bip.um.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30000-euro/WZP_271_50_2018_B.aspx#0 pod sygnaturą WZP.271.50.2018.B
Instalacje znajdują się w 9 lokalizacjach zgodnie z powyższym zestawieniem oraz zgodnie z SIWZ,realizowane będą w 5 pakietach, przez Wykonawców wybranych w drodze przetargu nieograniczonego.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres zamówienia:
Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały nawykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową która określa zakres i sposób wykonania robót oraz zaleceniami Zamawiającego.
Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:
- przebywanie na miejscu realizowanych prac minimum 2 razy, z czego 1 raz podczas wykonywania prac przez Wykonawcę robót, lub
- w siedzibie Zamawiającego na jego wezwanie i w terminie z nim ustalonym w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski,
- organizację oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania, w tym pracy
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, , przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z zapisami umowy zawartej pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
- potwierdza niewykonanych robót oraz usunięcia wad, a także Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
- wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych notatką dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub postanowieniami umowy,
- kontrola terminowości wykonywania robót,
- zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
- udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad.
- informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,włącznie z przedstawieniem propozycji wariantowej optymalnego rozwiązania wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów dla Zamawiającego,
- zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
- przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Wymagania formalne stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy, o wartości robót co najmniej 250 000,00 PLN brutto, w zakresie instalacji odnawialnych źródeł energii analogicznych do realizowanego przedmiotu zamówienia lub realizacji pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budów o wartości robót co najmniej 500 000,00 PLN brutto, w zakresie instalacji odnawialnych źródeł energii analogicznych do realizowanego przedmiotu zamówienia łącznie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami,które posiadają pełne uprawnienia budowlane we wskazanym zakresie:
-co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży sanitarnej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych;
-co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót o specjalności elektrycznej elektroenergetycznej – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży elektrycznej elektroenergetycznej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych i energoelektrycznych;
-aktualne aktualnym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników,zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w ustawie - Kodeks Pracy (Dz. U.Nr 69, poz. 332 ze zm.).
Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru w kilku specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych rodzajów uprawnień i doświadczenia.
6. Kryterium jakim zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert to: 100% cena
7. Termin wykonania zamówienia Od dnia podpisania umowy do zakończenia robót budowlanych i uzyskania ostatecznej decyzji o refundacji środków unijnych. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia do 14.12.2018 r. od dnia podpisania umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: a) Mateusz Buza - tel. 52 58 59 481
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: zgodnie z informacją na stronie OpenNexus, niniejszego zapytania ofertowego.
10. Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS wraz z załączeniem uzupełnionego załącznika nr 2 –formularz ofertowy w terminie określonym w pkt. 9
11. Pytania do zapytania ofertowego należy składać przez platformę OPEN NEXUS, jednak niepóźniej niż 2 dni robocze przed zakończeniem zapytania ofertowego - pkt. 9. lub na adres zze@um.bydgoszcz.pl
12. Pytania dotyczące zapytania ofertowe należy przesłać za pośrednictwem platformy OpenNexus
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
2018-10-18 11:05 | Mateusz Buza |
Komunikat
1
Informacja o wyborze wykonawcy. Z poważaniem, Mateusz Buza Zespół ds. Zarządzania Energią |
Komunikaty