Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn: Budowa mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach publicznych w Bydgoszczy

Mateusz Buza
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Zespół ds. Zarządzania Energią
Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2018 13:35:17
Składania : 15-10-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZZE.271.49.2018

OGŁOSZENIE

o zapytaniu ofertowym(o wartości do kwoty 30 000 euro na podst.art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych uPzp )  

1.     Nazwa oraz adres Zamawiającego:Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz    

Wydział przeprowadzający postępowanie:Zespół ds. Zarządzania Energią,ul. Wojska Polskiego 65 -Bydgoszcz 

2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego podczas realizacji Inwestycji w ramach projektu pn: Budowa mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach publicznych w Bydgoszczy, polegającej na budowie następujących instalacji (branża elektryczna, branża sanitarna): 

LP. Nazwa obiektu ulica lokalizacja instalacji moc [kW] typ instalacji

1 Budynek Urzędu Miasta ul. Grudziądzka 9-15 bud. administracyjny 10,45 fotowoltaika

2 Budynek Urzędu Miasta ul. Grudziądzka 9-16 bud. administracyjny 8,78 kolektory słoneczne

3 Szkoła Podstawowa Nr 65 ul. Tomasza Golloba 7 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika

4 Szkoła Podstawowa Nr 65 ul. Tomasza Golloba 7 basen 16,50 fotowoltaika

5 Zespół Szkół Medycznych ul. Swarzewska 10 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika

6 Zespół Szkół Medycznych ul. Swarzewska 10 basen 16,50 fotowoltaika

7  Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Stawowa 39 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika

8  Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Stawowa 39 basen 30,25 fotowoltaika

9 Zespół Szkół Nr 7 ul. Waryńskiego 1 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika

10 Zespół Szkół Nr 10 ul. Karłowicza 2 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika

11 Zespół Szkół Nr 25 ul. Czartoryskiego 18 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika

12 Zespół Szkół Samochodowych ul. P. Wielkopolskich 3 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika

13 Szkoła Podstawowa Nr 10 ul. Śląska 7 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika  

Pełna dokumentacja projektu znajduje się pod linkiem do przetargu nieograniczonego, pod adresem: 

http://bip.um.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30000-euro/WZP_271_50_2018_B.aspx#0 pod sygnaturą WZP.271.50.2018.B 

Instalacje znajdują się w 9 lokalizacjach zgodnie z powyższym zestawieniem oraz zgodnie z SIWZ,realizowane będą w 5 pakietach, przez Wykonawców wybranych w drodze przetargu nieograniczonego. 

3.     Szczegółowy opis, wielkość i zakres zamówienia: 

Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały nawykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową która określa zakres i sposób wykonania robót oraz zaleceniami Zamawiającego. 

Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:

-       przebywanie na miejscu realizowanych prac  minimum 2 razy, z czego 1 raz podczas wykonywania prac przez Wykonawcę robót, lub

-       w siedzibie Zamawiającego na jego wezwanie i w terminie z nim ustalonym w sprawach wymagających  niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski,

-       organizację oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania, w tym pracy

-       reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, , przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

-       sprawowanie kontroli zgodności  realizacji robót z zapisami umowy zawartej pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym-       sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

-       sprawdzanie odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,

-       uczestniczenie w  próbach i odbiorach technicznych,

-       potwierdza niewykonanych robót oraz usunięcia wad, a także Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,

-       wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych notatką dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

-       żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub postanowieniami umowy,

-       kontrola terminowości wykonywania robót,

-       zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,

-       udział w  naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad.

-       informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,włącznie z przedstawieniem propozycji wariantowej optymalnego rozwiązania wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego-  prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów dla Zamawiającego,

-       zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,

-       przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego. 

4.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 

5.    Wymagania formalne stawiane Wykonawcy: 

a)     Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy, o wartości robót co najmniej 250 000,00 PLN brutto, w zakresie instalacji odnawialnych źródeł energii analogicznych do realizowanego przedmiotu zamówienia  lub  realizacji pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budów o wartości robót co najmniej 500 000,00 PLN brutto, w zakresie instalacji odnawialnych źródeł energii analogicznych do realizowanego przedmiotu zamówienia łącznie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 

b)     Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami,które posiadają pełne uprawnienia budowlane we wskazanym zakresie: ­      

-co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży sanitarnej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych;­      

-co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót o specjalności elektrycznej elektroenergetycznej – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci,instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży elektrycznej elektroenergetycznej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót  elektrycznych i energoelektrycznych; ­      

-aktualne aktualnym zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników,zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w ustawie - Kodeks Pracy (Dz. U.Nr 69, poz. 332 ze zm.). 

Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru w kilku specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych rodzajów uprawnień i doświadczenia. 

6.     Kryterium jakim zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert to: 100% cena 

7.    Termin wykonania zamówienia  Od dnia podpisania umowy do zakończenia robót budowlanych i uzyskania ostatecznej decyzji o refundacji środków unijnych. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia do 14.12.2018 r. od dnia podpisania umowy.

8.      Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   a)     Mateusz Buza            -    tel. 52 58 59 481 

9.     Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: zgodnie z informacją na stronie OpenNexus, niniejszego zapytania ofertowego. 

10.  Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS wraz z załączeniem uzupełnionego załącznika nr 2 –formularz ofertowy w terminie określonym w pkt. 9  

11.  Pytania do zapytania ofertowego należy składać przez platformę OPEN NEXUS, jednak niepóźniej niż 2 dni robocze przed zakończeniem zapytania ofertowego - pkt. 9. lub na adres zze@um.bydgoszcz.pl  

12.  Pytania dotyczące  zapytania ofertowe należy przesłać za pośrednictwem platformy OpenNexus 

13.  Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 - Projekt Umowy.pdf pdf 2410.54 2018-10-10 13:35:17 Postępowanie
Załącznik 2 - Formularz Ofertowy.pdf pdf 264.91 2018-10-10 13:35:17 Postępowanie
Treść Ogłoszenia.pdf pdf 1783.39 2018-10-10 13:35:17 Postępowanie
Treść Ogłoszenia.pdf pdf 1783.39 2018-10-10 13:35:17 Przedmiot zamówienia
Załącznik 2 - Formularz Ofertowy.pdf pdf 264.91 2018-10-10 13:35:17 Kryterium
Informacja o wyborze wykonawcy.pdf pdf 191.68 2018-10-18 11:05:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-10-18 11:05 Mateusz Buza Komunikat 1

Informacja o wyborze wykonawcy.

Z poważaniem,
Mateusz Buza
Zespół ds. Zarządzania Energią

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa nadzoru inwestorskiego usługa nadzoru inwestorskiego zgodnie z zakresem opisanym w zapytaniu ofertowym

Treść Ogłoszenia.pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik 2 - Formul [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - zgodnie z zapytaniem ofertowym, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353