Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2018 13:10:26 |
Składania : | 12-10-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-10-2018 12:30:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw przy plaży w Wąsoszu
1.1. Zakres prac obejmuje wykonanie:
1) Niwelację terenu i roboty ziemne związane z realizacją placu zabaw wraz ze strefami bezpieczeństwa;
2) Wykonanie obrzeża betonowego wokół stref;
3) Wysypanie piaskiem wszystkie warstwy;
4) Wykonanie otoczeń z kolorowego drobnego kamienia wokół drzew na placu zabaw;
5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw: statek, delfinek i żółwik;
6) Dostawa i montaż trzech ławek;
7) Dostawa i montaż trzech koszy na śmieci;
8) Dostawa i montaż tablicy regulaminowej;
9) Obsianie trawą i obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna;
10) Wykonanie wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa z wyjątkiem montażu zestawu zabaw centrum sprawnościowe i ogrodzenia z furtką.
2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową;
2) Przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze budowy placu zabaw;
3) Obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę;
4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r. poz. 1202 ze. zm.), zasadami wiedzy technicznej;
5) Zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń/ elementów placu zabaw;
6) Zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych stosownymi certyfikatami oraz atestami przedstawionymi przez Wykonawcę.
3. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń placu zabaw, nawierzchni:
1) Oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) Posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na użyte materiał;
3) Posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.
4. Warunki formalne (podmiotowe), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym;
2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) Posiadanie doświadczenia;
4) Legitymowanie się stosownymi dokumentami potwierdzającymi zgodność oferowanych urządzeń placu zabaw z dokumentacją projektową (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.);
5) Spełnienie warunku polegającego na zapewnieniu minimalnej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały - 5 lat.
5. Załączniki do ogłoszenia:
1) Wzór umowy;
2) Dokumentacja projektowa;
3) Przedmiar – etap I (do celów pomocniczych).
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
8. Termin wykonania zamówienia: 15 listopada 2018r.
9. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcą jest: Przemysław Owczarzak - Tel. 52/ 391-07-59
10. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
11. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni warunków formalnych opisanych powyżej, jego oferta zostanie odrzucona.
13. W przypadku, gdy Wykonawca nie ustosunkuje się do przedstawionych kryteriów według preferencji Zamawiającego, Jego oferta nie zostanie wybrana, nawet, jeśli zaoferowana cena jest najniższa.
14. Osoba odpowiedzialna w komórce organizacyjnej za realizację zamówienia:
• Mateusz Pieczyński, Przemysław Owczarzak tel. (52) 391-07-59.
15. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert.
Komunikaty