Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Budowa placu zabaw przy plaży w Wąsoszu

Małgorzata Łapaczyńska
Urząd Miejski w Szubinie Oddział: Referat Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 05-10-2018 13:10:26
Składania : 12-10-2018 12:00:00
Otwarcia : 12-10-2018 12:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw przy plaży w Wąsoszu

1.1. Zakres prac obejmuje wykonanie:

1) Niwelację terenu i roboty ziemne związane z realizacją placu zabaw wraz ze strefami bezpieczeństwa;

2) Wykonanie obrzeża betonowego wokół stref;

3) Wysypanie piaskiem wszystkie warstwy;

4) Wykonanie otoczeń z kolorowego drobnego kamienia wokół drzew na placu zabaw;

5) Dostawa i montaż elementów placu zabaw: statek, delfinek i żółwik;

6) Dostawa i montaż trzech ławek;

7) Dostawa i montaż trzech koszy na śmieci;

8) Dostawa i montaż tablicy regulaminowej;

9) Obsianie trawą i obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna;  

10) Wykonanie wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa z wyjątkiem montażu zestawu zabaw centrum sprawnościowe i ogrodzenia z furtką.

2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) Dokumentacją projektową;

2) Przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze budowy placu zabaw;

3) Obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę;

4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r. poz. 1202 ze. zm.), zasadami wiedzy technicznej;

5) Zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń/ elementów placu zabaw;

6) Zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych stosownymi certyfikatami oraz atestami przedstawionymi przez Wykonawcę.

3. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń placu zabaw, nawierzchni:

1) Oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;

2) Posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na użyte materiał;

3) Posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.

4. Warunki formalne (podmiotowe), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym;

2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) Posiadanie doświadczenia;

4) Legitymowanie się stosownymi dokumentami potwierdzającymi zgodność oferowanych urządzeń placu zabaw z dokumentacją projektową (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.);

5) Spełnienie warunku polegającego na zapewnieniu minimalnej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały - 5 lat.

5. Załączniki do ogłoszenia:

1) Wzór umowy;

2) Dokumentacja projektowa;

3) Przedmiar – etap I (do celów pomocniczych).

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Kryterium oceny ofert: 100 % cena.

8. Termin wykonania zamówienia: 15 listopada 2018r.

9. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcą jest: Przemysław Owczarzak - Tel. 52/ 391-07-59

10. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

11. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

12. W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni warunków formalnych opisanych powyżej, jego oferta zostanie odrzucona.

13. W przypadku, gdy Wykonawca nie ustosunkuje się do przedstawionych kryteriów według preferencji Zamawiającego, Jego oferta nie zostanie wybrana, nawet, jeśli zaoferowana cena jest najniższa.

14. Osoba odpowiedzialna w komórce organizacyjnej za realizację zamówienia:

• Mateusz Pieczyński, Przemysław Owczarzak tel. (52) 391-07-59.  

15. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - dokumentacja projektowa.pdf pdf 10340.74 2018-10-05 13:10:26 Postępowanie
Załącznik nr 3 - przedmiar I etap.pdf pdf 619.94 2018-10-05 13:10:26 Postępowanie
Załącznik nr 1 - wzór umowy.doc doc 99.5 2018-10-05 13:10:26 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Niwelacja terenu i roboty ziemne - 1 komplet - (0)
2 Wykonanie obrzeży betonowych wokół stref - 1 komplet - (0)
3 Wykonanie otoczeń z kolorowego kamienia wokół drzew - 1 komplet - (0)
4 Dostawa i montaż elementu placu zabaw – delfinek - 1 komplet - (0)
5 Dostawa i montaż elementu placu zabaw – żółwik - 1 komplet - (0)
6 Dostawa i montaż trzech ławek - 1 komplet - (0)
7 Dostawa i montaż trzech koszy na śmieci - 1 komplet - (0)
8 Dostawa i montaż regulaminu placu zabaw - 1 komplet - (0)
9 Obsianie trawą terenu placu zabaw - 1 komplet - (0)
10 Obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja powykonawcza - 1 komplet - (0)
11 Dostawa i montaż elementu placu zabaw – statek - 11 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Wykonawca oświadcza, że zapoznał się ze wzorem umowy i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń. Proszę potwierdzić.

Załącznik nr 1 - wzó [...].doc

(0)
3 Doświadczenie - Wykonawca potwiedza, że posiada wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia. Proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia do 15 listopada 2018r. Proszę potwierdzić. (0)
5 Koszt dostawy, montażu i pozostałych prac - Wykonawca oświadcza, że w cenie zostały uwzględnione wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Proszę potwierdzić. (0)
6 Gwarancja na wykonane prace i użyte materiały - Wykonawca potwierdza, że udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace i użyte materiały okres 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. Proszę potwierdzić (0)
7 Prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia - Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić. (0)
8 Potencjał osobowy - Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 236