Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2018 10:48:07 |
Składania : | 28-09-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-09-2018 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
SZANOWNI WYKONAWCY
Zamawiający, Gmina Sędziszów Małopolski zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na zadanie pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sędziszów Małopolski” w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017,poz. 1579 ze zm.).
1. ZAMAWIAJĄCY
GminaSędziszów Małopolski, ul.Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolskitel.:(017) 22 16 001; fax: (017) 22 16 313
adres stronyinternetowej : www.bip.sedziszow-mlp.pl e-mail: um@sedziszow-mlp.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotemzamówienia są usługi związane z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierającychazbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Sędziszów Małopolski.Zamówienieobejmuje swoim zakresem:
2.1.Zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbestskładowanych na posesjach - w ilościszacunkowej ok. 3333,33 m2 czyli ok. 50 MgSzczegółowy opis dla ww.zakresu zawiera Projekt umowy w § 1 ust. 2 pkt 1).
2.2.Ilość odpadów określonych w ppkt. 2.1. może ulec zmianie w trakcie realizacjizamówienia. Zakres usług został określony na podstawie wniosków - deklaracjimieszkańców Gminy, zamierzających usunąć ze swoich posesji wyroby zawierająceazbest. Obmiar zakresu robót był dokonany w oparciu o pomiar szacunkowy.
2.3.Zalecasię, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą usuwane wyrobyzawierające azbest, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym oraz zdobyciawszelkich informacji, które mogą być niezbędne do prawidłowej wyceny wartościusługi (wykaz nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim).
2.4. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykazynieruchomości:1) których należy dokonać odbioru odpadów zawierających azbestZamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania ww. wykazmoże ulec zmianie.
2.5.Wykonawca wskaże miejsce składowania odpadów azbestowych a także kilometraż (odległość powinna być obliczanaze strony internetowej https://www.targeo.pl/).Zamawiający informuje, że zgodnie zart. 20 ust. 2 ustawy o odpadach (Dz.U. z 2018, poz. 992 ze zm.).Wykonawca zadania ma obowiązek stosowania zasady bliskości, która wskazuje żeodpady, które nie mogą być przetwarzane w miejscu ich powstania, przekazujesię, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, donajbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone.
2.6.Szczegółowo przedmiot zamówienia wzakresie harmonogramu rzeczowego i obowiązków Wykonawcy opisany jest wProjekcie umowy.
3. WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU
1)Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi Zamawiającemu zezwolenie naprowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbestwydana zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 poz. 992 ze. zm.) lub Oświadczenie o wpisie do rejestru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Weryfikacjaspełniania tego warunku na podstawie Decyzji lub Oświadczenia.
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenieniezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresieostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposóbnależyty oraz ukończył prawidłowo co najmniej3 zadania polegające na demontażu i/lub usuwaniu materiałów/odpadówzawierających azbest, o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Weryfikacja spełniania tego warunku napodstawie Wykazu usług
3) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolnościtechnicznej, jeżeli wykaże, że dysponujepotencjałem technicznym tj.: minimum 2 pojazdami przystosowanymido załadunku i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (środektransportu wyposażony w wagę), w tym co najmniej jeden pojazd dostosowany doodbioru z miejsc trudnodostępnych (wąskie drogi, gęsta zabudowa), dysponuje odpowiednimi narzędziami i sprzętem w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia.Weryfikacja spełnianiatego warunku na podstawie Wykazu sprzętu.
4) Zamawiającyuzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałemkadrowym, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej trzemaosobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i które posiadajązaświadczenia lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy nawysokości, i które posiadają zaświadczenia o odbyciu szkoleń z zakresu BHP przyzabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierającychazbest oraz przestrzeganiu procedur dotyczących bezpiecznego postępowania.Wszystkie Osoby realizujące zamówienie muszą posiadać odpowiednie wyposażenie wśrodki ochrony indywidualnej. Weryfikacjaspełniania tego warunku na podstawie Oświadczenia
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIAZamawiającywymaga aby zamówienie:- opisanew pkt 2.1. zrealizowane było w całości dodnia 16.11.2018 r., zgodniez harmonogramem rzeczowym, który będzie załącznikiem do Umowy.
5. KRYTERIAWYBORU OFERTY ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERT Lp. Opis kryterium Znaczenie (%)
1. Cena łączna 70
2. Odległość do miejsca składowania odpadów 20
3. Czas realizacji 10
1 Cena(„C”). Cena będzie oceniana metoda punktową wg wzoru:
gdzieCn – cena łącznanajniższej oferty
Cb – cena łącznaoferty badanej Oferta może otrzymać maksymalnie 70pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium ceny.
2. Odległość do miejscaskładowania odpadów będzieoceniana wg wzoru:
L min – najmniejsza odległość od siedzibyZamawiającego do miejsca składowania odpadów podana w ofercie
L ct – odległość od siedziby Zamawiającego domiejsca składowania odpadów oferty badanejWykonawcazadeklaruje odległość domiejsca składowania odpadów w formularzuoferty.
3. Oferta otrzyma:
- 10 pkt jeżeli usługa zostanie wykonana do 9listopada.
- 0 pkt jeżeli usługa zostanie wykonana do 16listopada.
Oferta możeotrzymać maksymalnie 20 pkt w zakresie kryterium odległości do miejscaskładowania odpadów.
Ilość punktówprzyznanych badanej ofercie to suma punktów za kryterium cena „C” (maksymalnie 70 pkt),
kryterium odległość domiejsca składowania odpadów „L” (maksymalnie 20 pkt ) oraz czas wykonania usługi(maksymalnie 10 pkt).
Za najkorzystniejszą zostanie uznanaoferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
6. DOKUMENTYWYMAGANE OD WYKONAWCY, SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ
1) OfertaWykonawcy złożona przez platformę zakupową
2) Wykaz usług-skan
3) Wykaz sprzętu-skan
4) Oświadczenie nt. osób realizującychzamówienie-skan
5) Zaparafowany projekt umowy - skan
6) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresietransportu odpadów zawierających azbest wydana zgodnie z wymogami ustawy z dnia14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 poz. 992 ze. zm.) lub Oświadczenie o wpisie do rejestru zgodniez obowiązującymi przepisami prawa - skan
7) Umowa Wykonawcy ze składowiskiem odpadówprzystosowanym do deponowania odpadów azbestowych i oświadczenie składowiska ogotowości przyjęcia odpadów azbestowych od Wykonawcy w zakresie niniejszegoprzedmiotu zamówienia - skan8) Oświadczenie składowiska o możliwościskładowania na danym składowisku odpadów azbestowych w ilości wynikającej zniniejszego zamówienia- dotyczy wyłącznie Wykonawców będących właścicielamiskładowiska - skan
9) Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidzianew art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowebezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzieleniezamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu**- skan
7. OSOBA WYZNACZONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI Anna Kaczor tel.17 745 36 32
8. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCIOFERTĘ
1) Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę wprowadzonym postępowaniu.
2) Nie odpowiadającąwarunkom postępowania.
9. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1) Projekt umowy
10. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku jeżeli cenanajkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którąZamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiającymoże zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
2. Proszę o wybranie odpowiedniejstawki VAT.
3.Projektrealizowany jest z budżetu gminy.
Zamawiający informuje, iż dowyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawozamówień publicznych.
_____________________________________
(podpis kierownika zamawiającego lub osobyupoważnionej)
* jeżeli nie dotyczynależy obowiązkowo skreślić1) rozporządzenieParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1)
** w przypadku gdywykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jegodotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczeniawykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jegowykreślenie).
Komunikaty