Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-09-2018 10:16:13 |
Składania : | 01-10-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZZE.271.35.2018
OGŁOSZENIE
o zapytaniu ofertowym(o wartości do kwoty 30 000 euro na podst.art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych uPzp )
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:Zespół ds. Zarządzania Energią,ul. Wojska Polskiego 65 -Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego podczasrealizacji Inwestycji w ramach projektu pn: Budowamikroinstalacji odnawialnych źródeł energii na budynkach publicznych wBydgoszczy, polegającej na budowie następujących instalacji (branżaelektryczna, branża sanitarna):
LP. Nazwa obiektu ulica lokalizacja instalacji moc [kW] typ instalacji
1 Budynek Urzędu Miasta ul. Grudziądzka 9-15 bud. administracyjny 10,45 fotowoltaika
2 Budynek Urzędu Miasta ul. Grudziądzka 9-16 bud. administracyjny 8,78 kolektory słoneczne
3 Szkoła Podstawowa Nr 65 ul. Tomasza Golloba 7 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
4 Szkoła Podstawowa Nr 65 ul. Tomasza Golloba 7 basen 16,50 fotowoltaika
5 Zespół Szkół Medycznych ul. Swarzewska 10 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
6 Zespół Szkół Medycznych ul. Swarzewska 10 basen 16,50 fotowoltaika
7 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Stawowa 39 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
8 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Stawowa 39 basen 30,25 fotowoltaika
9 Zespół Szkół Nr 7 ul. Waryńskiego 1 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
10 Zespół Szkół Nr 10 ul. Karłowicza 2 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
11 Zespół Szkół Nr 25 ul. Czartoryskiego 18 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
12 Zespół Szkół Samochodowych ul. P. Wielkopolskich 3 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
13 Szkoła Podstawowa Nr 10 ul. Śląska 7 budynek szkoły 9,90 fotowoltaika
Pełna dokumentacja projektu znajduje się pod linkiem do przetargunieograniczonego, pod adresem:
http://bip.um.bydgoszcz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30000-euro/WZP_271_50_2018_B.aspx#0 pod sygnaturą WZP.271.50.2018.B
Instalacje znajdują się w 9lokalizacjach zgodnie z powyższym zestawieniem oraz zgodnie z SIWZ,realizowane będą w 5 pakietach, przez Wykonawców wybranych w drodze przetargunieograniczonego.
3. Szczegółowyopis, wielkość i zakres zamówienia:
Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały nawykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową która określazakres i sposób wykonania robót oraz zaleceniami Zamawiającego.
Do zakresu obowiązków inspektora nadzoruinwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzieobejmował w szczególności:
- przebywanie na miejscu realizowanych prac minimum 2 razy, z czego 1 raz podczaswykonywania prac przez Wykonawcę robót, lub
- w siedzibie Zamawiającego na jego wezwanie i w terminie z nim ustalonymw sprawach wymagających niezwłocznegozajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski,
- organizacjęoraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania, w tym pracy
- reprezentowanieZamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, , przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami orazzasadami wiedzy technicznej,
- sprawowaniekontroli zgodności realizacji robót zzapisami umowy zawartej pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym- sprawdzaniejakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzaniei odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
- uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych,
- potwierdzaniewykonanych robót oraz usunięcia wad, a także Zamawiającego kontrolowanierozliczeń budowy,
- wydawaniekierownikowi budowy poleceń potwierdzonych notatką dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lubbadań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych orazprzedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodówdopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych orazurządzeń technicznych,
- żądanieod kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwiewykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodowaćniezgodność z projektem lub postanowieniami umowy,
- kontrolaterminowości wykonywania robót,
- zawiadamianieZamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
- udziałw naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacjizadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, atakże sporządzanie protokołów z narad.
- informowanieZamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowośćoraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,włącznie z przedstawieniem propozycji wariantowej optymalnego rozwiązania wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego- prowadzeniedokumentacji z przeprowadzonych nadzorów dla Zamawiającego,
- zgłaszaniezastrzeżeń do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lubudzielanie wyjaśnień,
- przygotowaniei udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcycertyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończeniawszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę dopodpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofertczęściowych.
5. Wymagania formalne stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawcazobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem byłopełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy, o wartości robót co najmniej 250 000,00 PLN brutto, w zakresie instalacjiodnawialnych źródeł energii analogicznych do realizowanego przedmiotuzamówienia lub realizacji pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją budów o wartości robótco najmniej 500 000,00 PLN brutto, w zakresie instalacji odnawialnychźródeł energii analogicznych do realizowanego przedmiotu zamówienia łącznie wokresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami,które posiadają pełne uprawnienia budowlane we wskazanym zakresie:
-co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcjiinspektora nadzoru robót sanitarnych – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeńwod-kan, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowaniarobotami w branży sanitarnej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektoranadzoru robót sanitarnych;
-co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcjiinspektora nadzoru robót o specjalności elektrycznej ielektroenergetycznej – posiadającą odpowiednie do zakresu robótuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwieupoważniające do kierowania robotami w branży elektrycznej ielektroenergetycznej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektoranadzoru robót elektrycznych i energoelektrycznych;
-aktualne aktualnymzaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej zdnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników,zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeńlekarskich wydawanych do celów przewidzianych w ustawie - Kodeks Pracy (Dz. U.Nr 69, poz. 332 ze zm.).
Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoruw kilku specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganychrodzajów uprawnień i doświadczenia.
6. Kryteriumjakim zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert to: 100% cena
7. Termin wykonania zamówienia Od dnia podpisania umowy do zakończenia robót budowlanych i uzyskaniaostatecznej decyzji o refundacji środków unijnych. Planowany termin realizacji przedmiotuzamówienia do 14.12.2018 r. od dnia podpisania umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów zwykonawcami: a) MateuszBuza - tel. 52 58 59 481
9. Terminskładania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: zgodnie z informacją na stronieOpenNexus, niniejszego zapytania ofertowego.
10. Ofertę należy złożyć poprzez platformęzakupową OPEN NEXUS wraz z załączeniem uzupełnionego załącznika nr 2 –formularz ofertowy w terminie określonym w pkt. 9
11. Pytaniado zapytania ofertowego należy składać przez platformę OPEN NEXUS, jednak niepóźniej niż 2 dni robocze przed zakończeniem zapytania ofertowego - pkt. 9. lubna adres zze@um.bydgoszcz.pl
12. Pytaniadotyczące zapytania ofertowe należyprzesłać za pośrednictwem platformy OpenNexus
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnieniazapytania bez podania przyczyny.
2018-10-04 12:10 | Mateusz Buza |
Komunikat
1 W przedmiotowym zapytaniu ofertowym nie zostały złożone oferty. Z poważaniem, Mateusz Buza |
Komunikaty