Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 20-09-2018 13:57:09 |
Placing offers : | 01-10-2018 10:00:00 |
Offers opening : | 01-10-2018 10:05:00 |
Procedure: | |
Type: | - |
1. Opis przedmiotu zamówienia (zapytania ofertowego) - przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego7 (słownie: siedmiu) komputerów przenośnych, zgodnie z poniższymi minimalnymi wymaganiami:
1) możliwość odłączania klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu;
2) zainstalowany procesor minimum dwurdzeniowy umożliwiający osiągnięcie przez komputer w zaoferowanej konfiguracji sprzętowej w teście PassMark CPU Mark Score wyniku minimum 3745 pkt., dostępnym na stroniehttps://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
3) czas pracy na baterii umożliwiający całodzienną eksploatację (min. 6h pracy na baterii);
4) pamięć RAM minimum 2GB;
5) pamięć masowa minimum 32GB;
6) ekran dotykowy o wielkości nie mniejszej niż 10" i rozdzielczości 1280x720 lub wyższej;
7) możliwość podłączenia do sieci WiFi o standardzie co najmniej 802.11g;
8) złącza i łączność: USB, HDMI lub równoważne,Bluetooth w standardzie minimum 2.0;
9) zintegrowane komponenty multimedialne:kamera, mikrofon, karta audio i głośniki;
10) system operacyjny;
11) minimum roczna gwarancja;
12) rysik dla każdego komputera przenośnego;
13) etui lub torba lub pokrowiec dla każdego komputera przenośnego;
14) towar musi być fabrycznie nowy.
Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda szczegółowej specyfikacji komputerów w celu weryfikacji zgodności oferty z niniejszym zapytaniem.
2. Harmonogram realizacji zamówienia - przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 31 października2018 roku.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania,jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków:
a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
b) zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego; Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności,oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia.Cena musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, czyli z dokładnością do jednego grosza.
6. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
-Cena – 100%,
-Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo,
-Cena oferty uwzględnia wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
-Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązującą przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych przez Zamawiającego okoliczności, o których Wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo.
Dodatkowe informacje:
1. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
2. Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia wpływu do siedziby Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury.
3. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców,którzy złożyli oferty.
4. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy,którego oferta zawierała będzie najniższą cenę. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Kategoria ogłoszenia - Dostawy Kody CPV:
30213100-6Komputery przenośne
Uwaga:
1. Niniejsze zamówienie objęte jest 23% podatkiem VAT.
2. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę dołączyć załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do uzupełnienia dokumentów.
Announcements