Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-09-2018 12:53:11 |
Składania : | 12-09-2018 07:30:00 |
Otwarcia : | 08-08-2018 15:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Gmina Sośnicowice zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów biurowych w tym tonerów i tuszy (oryginały). Dostawa materiałów będzie się odbywała na następujących warunkach:
1. Termin realizacji zamówienia 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki wraz z wniesieniem towaru do wyznaczonego pomieszczenia tj. pomieszczenie materiały biurowe parter budynku Rady Miejskiej w Sośnicowicach ul. Rynek 17 44-153 Sośnicowice w godzinach od 7:30 do 14:00 leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew 14 dni od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury : NABYWCA: Gmina Sośnicowice ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice NIP: 969-142-26-87, ODBIORCA; Urząd Miejski Sośnicowice ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stroniehttps://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad, a tonery i tusze są oryginalne w opakowaniach fabrycznych.
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
8. Kryterium oceny najniższa cena.
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
10. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
11. Towar musi posiadać termin ważności minimum 24 miesięcy od dnia zakupu przez zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności).
12. Osobą do kontaktu jest Zofia Morgała 32 3358620 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach.
13. Zamawiający może odstąpić od wyboru ofert bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt Zofią Morgała tel. 323358620 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Komunikaty