Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Materiały biurowe , tonery i tusze

Termin:
Zamieszczenia : 11-09-2018 12:53:11
Składania : 12-09-2018 07:30:00
Otwarcia : 08-08-2018 15:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Sośnicowice zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów biurowych w tym tonerów i tuszy (oryginały). Dostawa materiałów będzie się odbywała na następujących warunkach:

1. Termin realizacji zamówienia 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki wraz z wniesieniem towaru do wyznaczonego pomieszczenia tj. pomieszczenie materiały biurowe parter budynku Rady Miejskiej w Sośnicowicach ul. Rynek 17 44-153 Sośnicowice w godzinach od 7:30 do 14:00  leżą po stronie wykonawcy.

3. Płatność – przelew 14 dni od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury : NABYWCA: Gmina Sośnicowice ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice NIP: 969-142-26-87, ODBIORCA; Urząd Miejski Sośnicowice ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice.

4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stroniehttps://platformazakupowa.pl/

5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.

6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad, a tonery i tusze są oryginalne w opakowaniach fabrycznych.

7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

8. Kryterium oceny najniższa cena.

9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

10. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

11. Towar musi posiadać termin ważności minimum 24 miesięcy od dnia zakupu przez zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności).

12. Osobą do kontaktu jest Zofia Morgała 32 3358620 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach.

13. Zamawiający może odstąpić od wyboru ofert bez podania przyczyny.

W przypadku pytań:

-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt  Zofią Morgała tel. 323358620 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.pdf pdf 253.39 2018-09-11 12:53:11 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały biurowe Zgodnie z załącznikiem nr 1

Załącznik nr 1.pdf

1 dostawa Urząd Miejski w Sośnicowichach
Rynek 19
44-153, Sośnicowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, na adres Budynek Rady Miejskiej ul. Rynek 17, 44-153 Sośnicowice proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - 3 dni robocze od złożenia zamówienia, proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min. 24 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 175