Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony nr 27/RBUD/DCZP/2018/P na:„Remont pomieszczeń Oddziału I Całodobowego w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2018 15:04:33
Składania : 14-09-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                      Wrocław, dnia 31.08.2018 r.

Nr sprawy: 27/RBUD/DCZP/2018/P 

 OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego”sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wtrybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszejod kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawyPrawo zamówień publicznych na: 

„Remont pomieszczeń Oddziału ICałodobowego w  bud. G „DolnośląskiegoCentrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” 

data publikacji ogłoszenia w Biuletynie ZamówieńPublicznych: 2018-078-31r.

numer ogłoszenia: 611457-N-2018 z dnia 2018-08-31 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego. 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłączniezakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalnośćich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grupspołecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnikzatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa wart. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przezzakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I:ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralnyzamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremuzamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremuzamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowaniejest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowaniejest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowaniawspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacjedodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: DolnośląskieCentrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny02118481900000, ul. ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego  18 ,50226   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212,e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl; mdziedzic@dczp.wroclaw.pl;lstefanik@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.wroc.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszęokreślić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżelidotyczy): Podział obowiązków międzyzamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym wprzypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innychpaństw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jestodpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony,pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać podadresem (URL) Nie Adres stronyinternetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunkówzamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostęp dodokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskaćpod adresem Nie Oferty lubwnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres  Dopuszczone jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymaganejest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny sposób: Nie Inny sposób: Adres: https://platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw Komunikacjaelektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwanadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Remont pomieszczeń Oddziału I Całodobowego wbud. G ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o." Numerreferencyjny: 27/RBUD/DCZP/2018/P Przedwszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny Nie II.2) Rodzajzamówienia: Roboty budowlane II.3)Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lubwnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniudo: Zamawiający zastrzega sobie prawo doudzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalnaliczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemuwykonawcy: II.4) Krótkiopis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usługlub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwainnowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lubroboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Remontpomieszczeń Oddziału I Całodobowego w bud. G „Dolnośląskiego Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o.” Lokalizacja inwestycji: Wrocław, ul. Wybrzeże J.C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław. Szczegółowy zakres prac objętychprzedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj.: 1)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zakres prac obejmuje: 1)rozbiórkę i demontaż ścian działowych, sufitów podwieszanych, zbędnychniehistorycznych drzwi z ościeżnicami i demontaż instalacji sanitarnych wwybranych pomieszczeniach (ze względu na zły stan techniczny lub zmianę funkcjipomieszczenia) 2) dwa przebicia drzwiowe przez ściany konstrukcyjne –wynikające z nowego układu komunikacji, usprawniającego drogi ewakuacyjne ifunkcjonowanie wewnątrz oddziału, 3) przebudowę pomieszczeń sanitarnych zrozdzieleniem sanitariatów dla kobiet i mężczyzn, wydzieleniem sanitariatu dlaosób niepełnosprawnych i wydzieleniem łazienki dla pracowników, usytuowanejprzed głównym wejściem na odział, 4) przebudowę sal chorych – zmniejszającliczbę pacjentów przypadających na pokój, rezygnację z sal zbiorowych (dlawięcej niż 3 pacjentów), w tym stworzenie dwóch pokoi o podwyższonymstandardzie (z niewielkimi aneksami higienicznymi), 5) wydzielenie pomieszczeniaodpoczynku indywidualnego (klubu) przy przeniesionej świetlicy, 6) wymianęstolarki drzwiowej - niehistorycznej tej w złym stanie technicznym lubniespełniającej w wymaganym stopniu obowiązujących warunków przeciwpożarowych,7) renowację istniejącej historycznej stolarki drzwiowej z bardzo dokładnymodtworzeniem detali i parametrów techniczno-wytrzymałościowych. Oznaczone narysunkach drzwi orginalne mają wysoką wartość historyczną i estetyczną i muszązostać zachowane. Zmianę kierunku otwierania dwuskrzydłowych drzwi Dr1 (możnauzyskać przez przeniesienie zawiasów w symetrycznej ościeżnicy osadzonej nacałej grubości ściany) 8) przeprowadzenie należytej konserwacji, zachowanejjeszcze drzwiowej stolarki zabytkowej należy powierzyć firmie mającej udokumentowanedoświadczenie w renowacji stolarki historycznej, 9) wymianę i przebudowęwyeksploatowanej instalacji elektrycznej, 10) przebudowę i montaż nowejinstalacji sanitarnej i wentylacyjnej. W tym należy zrealizować następująceroboty: W branży budowlanej: 1) demontaż drzwi i wykucie ościeżnic 2) demontażobudów grzejników 3) demontaż sufitów podwieszanych 4) rozebranie ścianekdziałowych o grubościach 8 do14 cm 5) wykucie otworów drzwiowych w ściankach ogrubości 10 do 14 cm 6) wykucie otworów drzwiowych w ścianach grubych 7)wykonanie przesklepień nad otworami drzwiowymi z osadzeniem i obmurowaniemkształtowników stalowych 8) umocowanie siatki cięto-ciągnionej na nadprożach iwypełnienie jej oczek zaprawą cementową 9) zamurowanie otworów w ścianach orazwnęk cegłą lub bloczkami z gazobetonu 10) wymurowanie ścianek działowychprostych o grubości 1/2 cegły z cegły dziurawki 11) wymurowanie ściankidziałowej łukowej o grubości 1/2 cegły z cegły ceramicznej pełnej lub bloczkówgazobetonowych 12) osadzenie nadproży prefabrykowanych w ściankach murowanych13) skucie tynków na ścianach wraz z oczyszczeniem ścian - szacunkowo do 50%powierzchni istniejących ścian 14) gruntowanie podłoży pod tynki preparatemzwiększającym przyczepność 15) montaż listew dylatacyjnych na ościeżnicachokiennych 16) wykonanie tynków cementowo-wapiennych na nowych ścianach oraz wmiejscach skutych 17) wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianie łukowej18) osadzenie drzwiczek i kratek w ścianach 19) wykonanie ścianek szkieletowycho grubości 10 cm z okładziną obustronną płytami gipsowo-włóknowymi naszkielecie metalowym podwójnym z wypełnieniem wełną mineralną 20) wykonanieobudów elementów instalacji sanitarnych płytami gipsowo-włóknowymi na rusztachmetalowych 21) montaż sufitów podwieszanych modułowych z płytami z włókienmineralnych o wymiarach 600x600 mm 22) montaż zasłon w boksach prysznicowych23) montaż narożników z PVC w ościeżach drzwiowych i w otworach do przejść - wmiejscach wyznaczonych przez Użytkownika 24) renowacja zabytkowych drzwidrewnianych 25) osadzenie ościeżnic drzwiowych wewnętrznych drewnianychregulowanych 26) osadzenie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych drewnianych 27)osadzenie drzwi stalowych wewnętrznych o odporności ogniowej EI30 28) osadzeniedrzwi dwuskrzydłowych wewnętrznych ze szkła hartowanego o odporności ogniowejEI30 29) osadzenie drzwi przesuwnych do łazienek 30) rozebranie posadzek iczęściowo warstw podposadzkowych 31) ułożenie warstw wyrównawczych z zaprawycementowej o grubości 3 do 5 cm 32) zazbrojenie siatką stalową warstwwyrównawczych 33) wykonanie warstw gruntujących pod posadzki epoksydowe 34)wykonanie posadzek epoksydowych wylewano-szpachlowych przeciwślizgowych ogrubości 5-6 mm 35) osadzenie listew przypodłogowych z PVC w pomieszczeniach zposadzkami epoksydowymi 36) gruntowanie powierzchni pod półpłynną folięizolacyjną w sanitariatach 37) izolacja półpłynną folią izolacyjną wsanitariatach 38) osadzenie posadzek z płytek gresowych na zaprawie klejowej39) osadzenie cokolików z płytek gresowych na zaprawie klejowej 40) wykonaniegładzi z gipsu szpachlowego na ścianach 41) przygotowanie powierzchni domalowania na sufitach 42) gruntowanie pod uszczelnienie ścian półpłynną foliąizolacyjną w sanitariatach 43) izolacja ścian pod płytki półpłynną foliąizolacyjną w sanitariatach 44) licowanie ścian płytkami ceramicznymi nazaprawie klejowej 45) osadzenie listew wykończeniowych z PVC na licowanychścianach 46) wypełnienie szczelin dylatacyjnych między płytamigipsowo-kartonowymi a tynkiem masą akrylową 47) dwukrotne malowanie zgruntowaniem farbą emulsyjną akrylową sufitów i ścian 48) dwukrotne malowaniefarbą ftalową lamperii w pomieszczeniach komunikacyjnych do wysokości 1,5 m 49)dwukrotne malowanie farbą ftalową grzejników 50) dwukrotne malowanie farbąftalową rurociągów 51) dwukrotne malowanie farbą ftalową kratek, drzwiczek itp.elementów o powierzchni do 0,1 m2. 52) dwukrotne malowanie farbą ftalowąuprzednio malowanej stolarki drzwiowej 53) inne niezbędne roboty jakopomocnicze do wyżej wymienionych W branży instalacji elektrycznych: Zakresrobót obejmuje wykonanie kompletnych instalacji elektrycznych, a wszczególności: 1) Zasilanie i rozdział energii •  montaż rozdzielnic elektrycznych lokalnych (zwyposażeniem), • trasy kablowe, • okablowanie, • wykonanie pomiarów, 2)Instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego • montaż opraw oświetleniapodstawowego; • montaż opraw oświetlenia awaryjnego; • montaż łączników, •okablowanie, • wykonanie pomiarów, 3) Instalacja gniazd, siły i sterowania •montaż gniazd 1-fazowych, • montaż gniazd 3-fazowych, • montaż zestawów gniazdPEL, • zasilanie urządzeń HVAC, • zasilanie urządzeń elektrycznychniskoprądowych, • wykonanie wypustów kablowych 1f • wykonanie wypustówkablowych 3f • trasy kablowe • okablowanie • wykonanie pomiarów, 4) Instalacjaekwipotencjalna i odgromowa • montaż zwodów pionowych niskich (ochrona urządzeńna dachu), • montaż siatki zwodów poziomych (ochrona urządzeń na dachu), •montaż lokalnych szyn wyrównawczych, • wykonanie pomiarów. 5) Trasy kablowe •montaż koryt kablowych, • montaż konstrukcji wsporczej dla koryt kablowych, •układanie kabli w rurach osłonowych, • montaż kabli podtynkowo, • montaż kablina uchwytach E90, • wykonane zabezpieczeń p.poż. 6) Instalacja wykrywania i sygnalizacjipożaru • montaż czujek dymu, ROP, • montaż modułów przekaźnikowych, •okablowanie, • wykonanie pomiarów, testów, uruchomienie systemu, •przeszkolenie pracowników, 7) Instalacja kontroli dostępu • montaż kontrolerówdrzwiowych (kontrola jedno- i dwustronna), • montaż czytników kart, • montażprzycisków wyjścia, • montaż przycisków wyjścia awaryjnego, • montażelektrozaczepów, • montaż kontraktonów, • okablowanie, • wykonanie pomiarów,testów, • uruchomienie systemu, • przeszkolenie pracowników. 8) Instalacjatelewizji dozorowej • montaż serwera wideo • montaż switch’ów • montażmonitorów • montaż kamer wewnętrznych, • wykonanie pomiarów, testów, •uruchomienie systemu, • przeszkolenie pracowników. 9) Instalacja okablowaniastrukturalnego i telefonicznego • montaż szafy IDF (kompletne), • montażurządzeń aktywnych, • montaż punków dostępowych wi-fi, • montaż gniazd RJ45, •okablowanie poziome i pionowe • wykonanie pomiarów, testów, • programowanie, •uruchomienie systemu, • przeszkolenie pracowników W branży instalacjisanitarnych: Zakres robót objętych Szczegółową Specyfikacja Techniczną: 1)Instalacja wentylacji mechanicznej • montaż wentylatora kanałowego o wydajnościQ=810 m3/h; • montaż wentylatora kanałowego o wydajności Q=450 m3/h; • montaż wentylatorakanałowego o wydajności Q=100 m3/h; • montaż wentylatora kanałowego owydajności Q=30 m3/h; • montaż nawietrzaków okiennych; • montaż kanałów ikształtek okrągłych typu Spiro wraz z osprzętem; • montaż tłumikówakustycznych; • montaż anemostatów wywiewnych • montaż wyrzutni powietrza; •wykonanie prób szczelności; • wykonanie regulacji hydraulicznej instalacjiwentylacji; 2) Instalacja centralnego ogrzewania. • demontaż istniejącychgrzejników oraz instalacji c.o.; • wykonanie włączeń do istniejących pionówc.o.; • montaż rurociągów c.o. z rur wielowarstwowych PE-RT w systemiezaciskowym; • montaż grzejników stalowych płytowych wraz z osprzętem(odpowietrzniki, głowice termostatyczne); • montaż grzejników drabinkowych wrazz osprzętem (odpowietrzniki, głowice termostatyczne); • wykonanie próbszczelności; • montaż izolacji termicznej; • wykonanie regulacji hydraulicznejinstalacji c.o.; 3) Instalacja wody zimnej, ciepłej i c.w.u. • demontażistniejącej instalacji wody wraz z armaturą; • wykonanie włączeń do istniejącejinstalacji wody; • montaż rurociągów wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji z rurwielowarstwowych PE-RT łączonych w systemie zaciskowym; • wykonanie próbszczelności; • montaż izolacji termicznej z pianki PE; • montaż bateriiumywalkowych i natryskowych; • montaż zaworów czerpalnych; 4) Instalacjakanalizacji sanitarnej. • demontaż istniejących przyborów sanitarnych(umywalki, miski ustępowe, wanny, natryski) wraz podejściami kanalizacyjnymi; •wykonanie włączeń do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej; • montażpodejść kanalizacyjnych z rur kielichowych z uszczelką gumową PVC klasy N; •montaż umywalek, zlewów, pisuarów, muszli ustępowych, brodzików natryskowych; •montaż wpustów podłogowych; • wykonanie prób szczelności; II.5) Głównykod CPV: 45215140-0 Dodatkowekody CPV: Kod CPV 45453000-7 II.6)Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje owartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7) Czyprzewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres,w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawartaumowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:    lub dniach: lub datarozpoczęcia:   lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 9 II.9)Informacje dodatkowe: Termin realizacji: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy

SEKCJA III:INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2)Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadkuposiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto. Informacje dodatkowe III.1.3)Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcawykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) zrealizowałco najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie powyższych zadań. Dla każdego zzadania odrębnie. Wartość wymaganej roboty - nie może być mniejsza niż wartośćoferty brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszymzakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Zamawiający uznawarunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będziedysponował zdolnością techniczną lub zawodową tj. : Zamawiający, określającwymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszczauprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia7.07.1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane napodstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się równieżodpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a orazinnych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r. poz. 290) oraz ustawyo zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65). Zamawiający wymaga od wykonawcówwskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imioni nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz zinformacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone wart. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2)Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawyPzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawywykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawyPzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZWYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZSPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenieo spełnianiu kryteriów selekcji Tak III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ,SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniemzamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. określonych w punkcie 7.8siwz. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. określonychw punkcie 7.8 siwz. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jakązamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresówwykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonaniazamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach),przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawyPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiającywezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożeniaoświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 tj. 1) Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa a) wykazurobót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisamiprawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnychdo wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościgospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niżwartość oferty brutto. 3) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy zudziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5.2) WZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pktIII.3) - III.6) Jeżeli wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacjiani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1) litera a),powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeliw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, októrych mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV:PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Trybudzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2)Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł IV.1.3)Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4)Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia doofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Tak Informacje dodatkowe: IV.1.5.)Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: IV.1.6)Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału wpostępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne) Liczba wykonawców   Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8)Aukcja elektroniczna Przewidzianejest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należywskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewidujesię ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotuzamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2)KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1)Kryteria oceny ofert: IV.2.2)Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 gwarancja i rękojmia 40,00 IV.2.3)Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony) Tak IV.3)Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2)Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3)Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4)Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej,na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tymwymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w tokulicytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbieetapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składania wnioskówo dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunkizamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewidujesię istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 5 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środkisłużące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-14, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3)Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4)Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadkunieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: IV.6.5)Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeliśrodki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub częścizamówienia, nie zostały mu przyznane IV.6.6)Informacje dodatkowe:      

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 6 do SIWZ- wykaz robót_budowlanych.doc doc 37.5 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ- wykaz osób.doc doc 38 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 8a do SIWZ - STWiOR roboty budowlane.pdf pdf 576.62 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 8b do SIWZ - STWiOR roboty sanitarne.pdf pdf 647.05 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 8c do SIWZ - STWiOR elektryka.pdf pdf 337.57 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SIWZ - wzór umowy.pdf pdf 735.14 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SIWZ - wzór gwarancji.pdf pdf 514.74 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 11a - Projekt Wykonawczy Branża Sanitarna.pdf pdf 286.09 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 11b - Projekt Wykonawczy Instalacji Elektrycznej.pdf pdf 1744.5 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 11c - Projekt Wykonawczy ogólnobudowlany.pdf pdf 693.23 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 12a - Przedmiar Robót - instalacje sanitarne.pdf pdf 632 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 12b - Przedmiar Robót - instalacje elektryczne.pdf pdf 892.47 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 12c - Przedmiar Robót - roboty ogólnobudowlane.pdf pdf 465.17 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 1097.11 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.doc doc 60.5 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ- oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia.doc doc 37 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ– oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału.doc doc 33.5 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ- grupa kapitałowa.doc doc 34 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ– zobowiązanie do udostępniania zasobów.doc doc 37 2018-08-31 15:04:33 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont pomieszczeń Oddziału I Całodobowego w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja i rękojmia 40% Dodaj opis i wagę lub usuń kryterium (0)
6 Warunek formalny: Wadium - Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 134