Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony nr 17/RBUD/DCZP/2018/P na: „Budowa zewnętrznego szybu windowego w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2018 14:45:38
Składania : 21-09-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                                                                                                                                              Wrocław, dnia 31.07.2018 r.

Nrsprawy: 17/RBUD/DCZP/2018/P  

OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. zo.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wtrybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszejod kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawyPrawo zamówień publicznych na: „Budowazewnętrznego szybu windowego w bud. G „Dolnośląskiego Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o.” 

data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2018-08-31 r.

numer ogłoszenia: 611522-N-2018 z dnia2018-08-31 r.

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. 

O zamówienie mogą ubiegać sięwyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lubdziałalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowałyzamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkamigrup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowywskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o którychmowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionychprzez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiającypowierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyliprowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnieprzez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólniez zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi zinnych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajoweprawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50226   Wrocław, woj. dolnośląskie,państwo Polska, tel. 71 77 66 212, e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl;mdziedzic@dczp.wroclaw.pl; lstefanik@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.wroc.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadkuwspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnegoprzeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzeniepostępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowaniaodpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przezkażdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone wimieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośrednidostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie Adres strony internetowej, na którejzamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jestograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres https://platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw  Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymagakorzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólniedostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: „Budowazewnętrznego szybu windowego w bud. G „Dolnośląskiego Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o.” Numer referencyjny: 17/RBUD/DCZP/2018/P Przed wszczęciem postępowania oudzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składaniaofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następującychczęści lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, naktóre może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilośćdostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są robotybudowlane pod nazwą: „Budowa zewnętrznego szybu windowego w bud. G„Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.„ Lokalizacjainwestycji: Wrocław, ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został wdokumentacji technicznej tj.: 1) Projekcie budowlanym 2) Specyfikacjitechnicznej wykonania i odbioru robót 3.4. Zakres prac obejmuje: Praceprojektowe 1) Opracowanie projektu wykonawczego i warsztatowego konstrukcjistalowej szybu windowego Roboty ziemne: 1) Roboty ziemne wykonywane koparkamipodsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transp. urobku na odległość do 15 km,Samochód samowyładowczy 2) Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych zzagęszczeniem 3) Dowóz piasku wraz z zagęszczeniem Roboty rozbiórkowe: 1)Rozbieranie ścian z cegieł na zaprawie cementowo wapiennej 2) Wykucie muru iościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 3) Rozebranie pokrycia dachowegoz blachy nie nadającej do użytku 4) Rozebranie elementów więźb dachowych –więźby dachowe proste 5) Wywiezienie sam. samowył. gruzu z rozbieranychkonstrukcji ceglanych na odległość do 1 km+ opłata za przyjęcie gruzu nawysypisko 6) Wywiezienie sam. samowył. gruzu z rozbieranych konstrukcji- zakażdy następny 1 km założono dalsze 4 km Roboty betonowe: 1) Podkłady betonowe– beton C8/10 2) Deskowanie tradycyjne stóp i płyt fundamentowych betonowychlub żelbetowych 3) Deskowanie tradycyjne ścian prostych betonowych lubżelbetowych 4) Szalunek tracony z blachy falistej 5) Betonowanie płytfundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym – beton C20/25 6)Betonowanie ścian prostych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym – beton C20/257) Betonowanie płyt stropowych zbrojonych – beton C20/25 8) Otwory w ścianachmurowanych – ułożenie nadproży prefabrykowanych typ L-19 9) Posadzka betonowa –beton C12/15 10) Warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki zatartena gładko gr. 20 mm 11) Warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzkizatarte na gładko zmiana grubości na 10 mm – dalsze 30 mm Zbrojenie: 1)Zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi Wznoszeniekonstrukcji ze stali konstrukcyjnej: 1) Marka Ma-1L i Ma-1P 2) Dostawa i montażkonstrukcji szybu windowego Wykonywanie pokryć dachowych: 1) Konstrukcjedachowe z tarcicy nasyconej- krokwie zwykłe 2) Blacha trapezowa kontr. aluzynkgr. 0,7 mm 3) Izolacje poziome – paroizolacja folia PE gr 0,2 cm 4) Izolacjepoziome - welon szklany 120 g/m2 5) Wełna skalna np. Isover Dachterm gr.15-30cm 6) Izolacje poziome - welon szklany 120 g/m2 x 2 7) Pokrycie dachów papawierzchniego krycia 8) Pokrycia dachowe z blachy tytan-cynk gr. 0,7 mm 9)Obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm 10) Obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk przy szerokości w rozwinięciuponad 25 cm -rynny dachowe prostokątne 11) Montaż obróbek blacharskich zgotowych elementów prefabrykowanych z blachy tytan-cynk - rury spustowe okrągłeo śr. 15 cm 12) Montaż obróbek blacharskich z gotowych elementówprefabrykowanych z blachy tytan-cynk - rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm Robotyizolacyjne – izolacja fundamentów 1) Izolacja asfaltowo-kauczukowa pozioma -pierwsza warstwa 2) Izolacja asfaltowo-kauczukowa pozioma - druga i następnawarstwa 3) Izolacja asfaltowo-kauczukowa pionowa - wykonywane na zimno zroztworu asfaltowego- pierwsza warstwa 4) Izolacja asfaltowo-kauczukowa pionowa- wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego- druga i następna warstwa 5)Izolacje przeciwwilgociowe z papy powierzchni poziomych na lepiku na zimno –pierwsza warstwa 6) Izolacje przeciwwilgociowe z papy powierzchni pionowych nalepiku na zimno – pierwsza warstwa 7) Izolacje cieplne z polistyrenuekstrudowanego XPS gr. 10,0 cm 8) Izolacje pionowe ścian fundamentowych z foliikubełkowej 9) Jednokrotne malowanie powierzchni betonowych farba do betonuRoboty izolacyjne – izolacja posadzek 1) Izolacje poziome - warstwyochronno-termoizolacyjne - ułożenie folii ochronnej 2) Izolacje poziome -warstwy ochronno-termoizolacyjne - ułożenie płyt termoizolacyjnych gr.10 cm wjednej warstwie 3) Izolacje poziome - warstwy ochronno-termoizolacyjne -ułożenie folii ochronnej Instalowanie ścianek działowych: 1) ścianki działowe zpłyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych dwuwarstwowe zpokryciem obustronnym Instalowanie sufitów podwieszanych: 1) Sufity podwieszanez płyt gipsowo-kartonowych na metalowej konstrukcji nośnej 60CDjednopoziomowej, dwie warstwy pokrycia 2) Sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowychna metalowej konstrukcji nośnej 60CD jednopoziomowej, jedna warstwa pokryciaRoboty w zakresie stolarki budowlanej: 1) Drzwi aluminiowe profilowe,jednoskrzydłowe wykonane w systemie ALUPROF MB70 2) Okna aluminiowe EI60Pokrywanie podłóg i ścian: 1) Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzinpodłogowych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe 2) Okładzinypodłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawieklejowej cienkowarstwowej; płytki gresowe antypoślizgowe 3) Okładziny z płytgipsowo-kartonowych na ścianach na kleju gipsowym Roboty elewacyjne: 1) Dostawai montaż przeszklenia podwójnego pionowego: - warstwa zewnętrzna szkła:Pilkington Profilit K 25/60/7 lub równoważna - warstwa wewnętrzna szkła: PilkingtonProfilit K 25/60/7 Plus 1.7 lub równoważna - współczynnik przenikania ciepładla szyb: U = 1,8 W/m2K - profile aluminiowe termoizolowane, malowane - silikonodporny na wpływy atmosferyczne Dow Corning 799 lub 791 T (w zależności odokresu montażu) lub równoważny 2) Dostawa i montaż obudowy ścian attyk z panelialuminiowych + izolacja termiczna Instalacje mechaniczne: 1) Montaż iuruchomienie dźwigu osobowego, szpitalnego o napędzie elektrycznym, Q= 1600 kgbez maszynowni typ 3 G 2016 (dostawa inwestorska wg pkt. 3.1.) Robotymalarskie: 1) Dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowychi z płyt gipsowo-kartonowych z jednokrotnym gruntowaniem Roboty instalacyjneelektryczne: 2) Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 1 ceg. w ścianachlub stropach z cegły 3) Przepusty rurowe hermetyczne w stropie z rur o śr. do29 mm odpowiednio uszczelnione ogniowo 4) Osadzenie w podłożu kołkówplastikowych rozporowych 5) Korytka o szerokości do 200 mm przykręcane dogotowych otworów 6) Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w budynkach, budowlachlub na estakadach z mocowaniem kabel YKY 5x25 7) Układanie kabli o masie do 1.0kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem kabel LgYżo 5x16 8)Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach zmocowaniem przewód YDYżo 5x10 9) Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do30 mm2 układane n.t. na podłożu innym niż betonowe przewód YDYżo 5x6 10)Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane n.t. na podłożuinnym niż betonowe przewód YDYżo 3x2,5 11) Przewody kabelkowe o łącznymprzekroju żył do 7.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niżbetonowe przewód YKYżo 3x1,5 12) Podłączenie przewodów pojedynczych o przekrojużyły do 2.5 mm2 pod zaciski lub bolce 13) Podłączenie przewodów pojedynczych oprzekroju żyły do 6 mm2 pod zaciski lub bolce 14) Podłączenie przewodówpojedynczych o przekroju żyły do 50 mm2 pod zaciski lub bolce 15) Skrzynki irozdzielnice skrzynkowe o masie do 20 kg wraz z konstrukcja mocowana do podłożaprzez przykręcenie- Rozdzielnica R-wind + kompletne wyposażenie 16) Rozłącznikbezpiecznikowy 160A wkładka topikowa 80A zabudowany w istniejącej rozdzielnicy17) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawiecementowej lub gipsowej - wykonanie ślepych otworów 18) Puszki instalacyjnepodtynkowe pojedyncze o śr. do 60 mm 19) Szafka zamykana na klucz 20)Wyłączniki do sterowania oświetleniem 21) Łącznik schodowy, 10A, IP44 22)Gniazdo podwójne 230V, 16A 23) Nagrzewnica nie gorsza niż Pantera 12 kW 24)Oświetlenie w wiatrołapie windy - panel LED 25) Oświetlenie szybu 26) Oprawaświetlówkowa 2x18W, IP65 27) Doprowadzenie do wind analogowej, miejskiej liniitelefonicznej wg dokumentacji Projektowej 28) Pomiar rezystancji izolacjiinstalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy) 29) Pomiarrezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (każdy następnypomiar) 30) Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) 31)Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (następna próba) Roboty wzakresie kanalizacji deszczowej: 1) Roboty ziemne wykonywane koparkamipodsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 z transp. Urobku na odl. do 1 kmsam.samowyład. - 70% robót ziemnych 2) Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m igłębokości do 1,5 m o ścianach pionowych - 30% robót ziemnych 3) Umocnieniewykopów systemowe 4) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20cm – podsypka 5) Kanały z rur PVC kl. SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm6) Studzienki kanalizacyjne systemowe o śr. 425 mm - zamkniecie stożkiembetonowym 7) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm –osypka 8) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 30 cm –zasypka 9) Oznakowanie trasy rurociągu ułożonego w ziemi taśma ostrzegawcza zzatopionym drutem stalowym 10) Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych oszerokości 0.8-2.5 m i głeb. do 1.5 m 11) Dodatek za każdy rozp. 1 kmtransportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchniutwardzonej 12) Opłata za przyjecie ziemi na wysypisko 13) Próba wodnaszczelności kanałów rurowych Rusztowania: 1) Rusztowania ramowe elewacyjne oszer. 0,73 m i rozstawie podłużnym ram 2,57 m o wys. do 10 m + czas pracyrusztowań 2) Zabezpieczenia ochronne - siatka dla rusztowań ramowychelewacyjnych o szer. 0,73 m 3) Daszki ochronne wzdłuż rusztowania lub nadwejściami dla rusztowań ramowych elewacyjnych o szer. 0,73 m II.5) Główny kod CPV: 45215140-0 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 42416100-6 45313100-5 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będziezamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na któryzostał ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:  8   lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia: II.9) Informacje dodatkowe: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadkuposiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcawykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) zrealizowałco najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie powyższych zadań. Dla każdego zzadania odrębnie. Wartość wymaganej roboty - nie może być mniejsza niż wartośćoferty brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszymzakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej • Zamawiający uznawarunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będziedysponował zdolnością techniczną lub zawodową tj. : - osobą posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wspecjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 5 lat doświadczenia wsprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych, - osobą posiadającą uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych oraz minimum 5 lat doświadczenia w sprawowaniusamodzielnych funkcji technicznych, Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewidujewykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewidujenastępujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczeniaokreślona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGOPOTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriówselekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. 1)Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa a) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tymczy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazuosób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) ubezpieczenie od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej zprzedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacjiani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1) literaa), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibęlub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesieniawadium: Tak Informacja na temat wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł IV.1.3) Przewiduje się udzieleniezaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert wpostaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia ofertywariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: Nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców   Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowejlub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcjielektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartościbędą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co doprzedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 gwarancja i rękojmia 40,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o którejmowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialogkonkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji zogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogukonkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwainnowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacjiistotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępnyopis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiwykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeńinformatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej,w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektroniczneji czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacjielektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruwykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 5 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji ocharakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środki służące ochronie informacji ocharakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-21, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (odostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkówz pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia: NieIV.6.5) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniuzamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały muprzyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:       

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 6 do SIWZ- wykaz robót_budowlanych.doc doc 38 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ- wykaz osób.doc doc 38 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SIWZ - STWiOR.pdf pdf 334.6 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SIWZ - umowa winda sierpień do wystawienia.pdf pdf 771.52 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SIWZ - wzór gwarancji.pdf pdf 515.97 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 970.21 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.doc doc 60.5 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ- oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia.doc doc 37 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ– oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału.doc doc 33.5 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ- grupa kapitałowa.doc doc 34.5 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ– zobowiązanie do udostępniania zasobów.doc doc 36.5 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekt budowlany dwg.dwg dwg 2965.86 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekt budowlany.pdf pdf 12367.63 2018-08-31 14:45:38 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Budowa zewnętrznego szybu windowego w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja i rękojmia 40% Dodaj opis i wagę lub usuń kryterium (0)
6 Warunek formalny: Wadium - Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 411