Postępowanie: Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego
Paweł Arciszewski Powiat Obornicki
Oddział: Zespół ds. Informatyzacji
Termin:
Zamieszczenia :
24-08-2018 12:12:00
Składania :
03-09-2018 08:00:00
Otwarcia :
-
Tryb:
Rodzaj:
-
Wymagania i specyfikacja
Powiat Obornicki realizując projekt „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w pzgik w Starostwie Powiatowym w Obornikach oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług.” w związku z przestrzeganiem zasad należytego zarządzania finansowego oraz zasady konkurencyjności w ramach programu WRPO, zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty cenowej na dostawę pt. „Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego”
Zamawiający: POWIAT OBORNICKI
ul. 11 Listopada 2a
64-600 Oborniki
NIP: 606-007-23-31
REGON: 631276133
Przedmiot zamówienia: Sprzęt informatyczny i oprogramowanie narzędziowe wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
Termin realizacji zamówienia : 06.09.2018 r. – 14.09.2018 r.
Istotne warunki zamówienia:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu – zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp
II. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. Ocena oferty - kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
1. Kryterium wyboru (oceny) ofert: cena ofertowa brutto – 100 %.
2. Cena oferty jest równa wartości brutto określonej w formularzu ofertowym. Wartość brutto będzie służyła do porównania wartości ofert.
3. Sposób oceny ofert
Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana zgodnie z formułą:
Pc = (C min. / C bad. ) x 100 pkt
Pc – liczba punktów w zakresie ceny
C min. – najniższa cena spośród złożonych ofert
C bad. – cena badanej oferty
4. Oferta, która spełnia wszystkie wymagania zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym ofertom, które nie podlegają odrzuceniu przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów.
6. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Cena musi być wyliczona do dwóch miejsc po przecinku. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie opłaty celne, podatki, w tym podatek od towarów i usług – VAT.
7. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być sporządzona przy użyciu formularza platformy zakupowej openNexus
Formularz dostępny poniżej.
2. Do oferty należy dołączyć uzupełniony Załącznik nr 5 - Deklaracje zgodności dostawy z zamówieniem
3. Ofertę należy złożyć do dnia 03.09.2018 do godziny 08:00
4. Termin otwarcia ofert: 03.09.2018 godzina 10:00
VI. Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1. zmianę terminu wykonania umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, w następujących przypadkach:
a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
b) wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu Umowy, jego poszczególnych elementów lub rozwiązań projektowych;
c) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa;
2. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
3. dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy,
4. dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
5. dopuszczalna jest zmiana personelu Wykonawcy wskazanego w umowie, jeżeli wystąpiła konieczność zmiany personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie (choroba, śmierć, inny wypadek losowy itp.) pod warunkiem, że nowy personel posiadał będzie co najmniej równorzędne doświadczenie i kwalifikacje, co personel zastępowany.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 - Wzór umowy
3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
5. Załącznik nr 5 - Deklaracja zgodności dostawy z zamówieniem
Wykonawca w ramach zamówienia zapewni dostawę i wniesienie sprzętu do siedziby Zamawiającego:
ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki (II piętro, pok. 215)
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
1 Oferta sporządzona przy użyciu formularza platformy zakupowej openNexus
2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 (do oferty należy załączyć skan oświadczenia)
3 Deklaracja zgodności dostawy z zamówieniem - Załącznik nr 5 (do oferty należy załączyć skan deklaracji)
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf
pdf
988.25
2018-08-24 12:38:04
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf
pdf
1042.67
2018-08-24 12:38:04
Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc
doc
465.5
2018-08-24 12:38:04
Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.doc
doc
463.5
2018-08-24 12:38:04
Postępowanie
Załącznik nr 5 - Deklaracja zgodności.doc
doc
525.5
2018-08-24 12:38:04
Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf
pdf
938.25
2018-08-24 12:38:04
Postępowanie
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty