Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2018 09:43:54 |
Składania : | 14-08-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2018 09:51:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Gmina Sośnicowice zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa materiałów będzie się odbywała na następujących warunkach:
1. Termin realizacji zamówienia do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki wraz z wniesieniem towaru do wyznaczonego pomieszczenia tj. pomieszczenie materiały biurowe parter budynku Rady Miejskiej w Sośnicowicach ul. Rynek 17 44-153 Sośnicowice w godzinach od 7:30 do 14:00 leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew 14 dni od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury : NABYWCA: Gmina Sośnicowice ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice NIP: 969-142-26-87, ODBIORCA; Urząd Miejski Sośnicowice ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stroniehttps://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad.
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
8. Kryterium oceny najniższa cena.
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
10. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
11. Towar musi posiadać termin ważności minimum 24 miesięcy od dnia zakupu przez zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności).
12. Osobą do kontaktu jest Zofia Morgała 32 3358600 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach
13. Zamawiający może odstąpić od wyboru ofert bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Komunikaty