Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKV.222.19.2018 Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej na obszarze powiatu świdnickiego.

Anna Kwiatkowska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2018 15:38:40
Składania : 16-08-2018 15:00:00
Otwarcia : 16-08-2018 15:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Działając w oparciu o zapisy regulaminów dotyczących udzielania zamówień o wartości do 30.000 euro w Starostwie Powiatowym w Świdnicy zapraszamy do złożenie oferty na wykonanie modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej na obszarze powiatu świdnickiego, woj. dolnośląskie.

I. Zamawiający:

Powiat Świdnicki NIP:884-23-69-827,  58-100 Świdnica, ul.M.Skłodowskiej-Curie 7
Adres do korespondencji: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica

II. Opis przedmiotu zamówienia:
kod CPV - 71355000-1, 71350000-6

1. Specyfika głównych wymagań:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracy geodezyjnej obejmującej zaprojektowanie i założenie  osnowy geodezyjnej na obszarze nowego osiedla mieszkaniowego przy ul. Sudeckiej w Świdnicy oraz przeliczenie istniejącej w powiecie świdnickim osnowy wysokościowej 3 klasy do układu EVRF2007_NH (Amsterdam). W ramach niniejszej pracy należy:
a) wykonać projekt modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy obejmujący założenie min. 4 nowych punktów wysokościowych (reperów);
b) wykonać projekt modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy na terenie osiedla mieszkaniowego przy ul. Sudeckiej obejmującej założenie 3 gniazd osnowy poziomej w obszarze powstającego osiedla pomiędzy ul. Bystrzycką, Sudecką, Westerplatte;
c) zrealizować zatwierdzone projekty osnów;
d) przeliczyć wysokości punktów (ok. 794 punkty) osnowy wysokościowej 3 klasy z układów:PL-KRON86-NH kampania 4, KRONSZTAD 86 kampania 3, KRONSZTAD 60 do układuEVRF2007_NH (Amsterdam);
e) opracować wyniki, sporządzić raporty i dokumentację opisaną w niniejszych warunkach technicznych i przekazać rezultaty pracy w sposób umożliwiający aktualizację bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych (BDSOG).

 2. Dokładny zakres prac oraz zasady ich wykonania określone zostały w warunkach technicznych realizacji niniejszego zadania będących załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

4. Termin realizacji zamówienia do dnia 30.10.2018 r.

III. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań.

1. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) posiadanie wiedzy i  doświadczenia zawodowego niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wyrażające się wykonaniem wciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia ogłoszenia zaproszenia do składania ofert, co najmniej dwóch prac dotyczących modernizacji osnowy geodezyjnej wraz z wykonaniem projektu osnowy;
2) prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem oraz uprawnieniami zawodowymi, o których mowa art. 43 pkt.3 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym,

2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych, w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał.

3. Na potwierdzenie wymagań Wykonawca powinien złożyć:
1)  oświadczenie, że firma spełnia warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 13-22 ustawy Prawo zamówień publicznych według załącznika nr 3;
2) wykaz osób, które spełniają wymagania określone w ust.1 pkt.3 i będą uczestniczyć w realizacji zadania według załącznika nr 4;
3) dokumenty, z których będzie wynikać, że Wykonawca w ciągu ostatnich 3 latach , licząc od dnia ogłoszenia zapytania ofertowego, wykonał co najmniej 2 prace geodezyjne dotyczące modernizacji osnowy geodezyjnej wraz z wykonaniem projektu osnowy, z potwierdzeniem że prace zostały wykonane należycie.

4. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu wykonawca złoży  oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załącznika nr 5. 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica lub pisemnie drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Paweł Kaśków – Geodeta Powiatowy, e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl, tel./fax 74 852 33 74.

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy tj. od 7.15 do 15.15 od poniedziałku do piątku do dnia 13 sierpnia 2018 r. do godz.15.00.  Zapytania złożone po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.

VI. Miejsce i termin składania oferty cenowej.

Ofertę cenową według wzoru nr 6 wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, o których mowa w pkt.III ust.3 należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
- w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście w siedzibie Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, ul. Parkowa 2 w sekretariacie pok.204 (II piętro), lub
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl
do dnia 16 sierpnia 2018 r. do godz.15.00.

VII. Opis sposobu obliczania ceny.

1. Wykonawca podaje cenę netto i brutto oraz wysokość stawki podatku VAT za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zwierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.

W ramach prowadzonego postępowania GKV.222.19.2018 o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
1)   Administratorem Danych Osobowych będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2, zwane dalej „ADO”. Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail:sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprzez e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego GKV.222.19.2018 obejmującego wykonanie modernizacji szczegółowej osnowygeodezyjnej na obszarze powiatu świdnickiego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO;
4) dane osobowe zawarte w ofercie mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt.9 RODO, w szczególności w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5) dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
6) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7) dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
9) nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.

IX. Informacje dodatkowe.
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Wszystkie złożone dokumenty (kopie) w niniejszym postępowaniu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji cenowych z Wykonawcami, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający poprzez platformę zakupową niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
8. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności przeprowadzania ich ponownej oceny.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pozostawienia niniejszego zapytania bez rozstrzygnięcia lub odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5 oswiadczenie RODO.doc doc 22 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
Załącznik nr 6 Wzór oferty.doc doc 29.5 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
Załącznik nr 4 wykaz osob.doc doc 25.5 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
Załącznik nr 3 oswiadczenie.doc doc 26 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
załącznik nr 2 umowa.doc doc 105.5 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
Załącznik nr 1 Warunki_techniczne_06-08-2018.doc doc 83 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
Załącznik nr 1 do WT.jpg jpg 2036.86 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
Załącznik nr 2 do WT.jpg jpg 2215.23 2018-08-09 15:38:40 Postępowanie
Załącznik nr 6 Wzór oferty.doc doc 29.5 2018-08-09 15:38:40 Kryterium
Załącznik nr 3 oswiadczenie.doc doc 26 2018-08-09 15:38:40 Kryterium
Załącznik nr 4 wykaz osob.doc doc 25.5 2018-08-09 15:38:40 Kryterium
Załącznik nr 5 oswiadczenie RODO.doc doc 22 2018-08-09 15:38:40 Kryterium
GKV.222.19.2018.pdf pdf 476.5 2018-08-17 08:46:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-08-17 08:47 Elżbieta Kutyba W niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na platformę zakupową. Do siedziby biura wpłynęła jedna oferta w dniu 16.08.2018 r. o godzinie 14:30. W załączeniu protokół z przeprowadzonego postępowania.

GKV.222.19.2018.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej Wykonanie modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej zgodnie z warunkami technicznymi i opisem zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz oferty - Załączam skan wypełnionego formularza; proszę potwierdzić TAK

Załącznik nr 6 Wzór [...].doc

(0)
3 Odpis z właściwego rejestru/ centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej/ kopia umowy spółki cywilnej wraz z aneksami - Załączam skan dokumentów; proszę potwierdzić TAK (0)
4 Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego - Załączam skan oświadczenia; proszę potwierdzić TAK

Załącznik nr 3 oswia [...].doc

(0)
5 Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego - Załączam skan wykazu osób; proszę potwierdzić TAK

Załącznik nr 4 wykaz [...].doc

(0)
6 Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego - Wypełniłem obowiązek informacyjny na potwierdzenie czego załączam skan oświadczenia; proszę potwierdzić TAK

Załącznik nr 5 oswia [...].doc

(0)
7 Dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej 2 podobnych prac - Załączam skany dokumentów potwierdzających wykonanie podobnych dostaw; proszę potwierdzić TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 772