Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-07-2018 14:53:47 |
Składania : | 03-08-2018 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-08-2018 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
naZakup drukarki laserowej monochromatycznej do UrzęduGminy w Kluczach.
o wartości poniżej 30 000 euro(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup drukarki laserowej monochromatycznej do UrzęduGminy w Kluczach.
Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zgodnie z zestawienie (załączniki nr 1).
Zamówienie należy wykonać zgodnie opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 ,
urządzenie ma posiadać parametry zgodne z opisem przedmiotu zamówienia lub równoważne o parametrach nie gorszych niż ujęta w opisie przedmiotu zamówienia.
Terminrealizacji zamówienia: 31.08.2018 r.
warunki płatności :
1.) Za wykonane dostawy ustala sięwynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.
2.) Wynagrodzenie płatne będziepo dokonaniu dostawy do siedziby Zamawiającego na podstawie faktury VAT,wystawionej na podstawie protokołuodbioru potwierdzającego odbiór dostarczonego towaru, podpisanego przezprzedstawiciela Zamawiającego.
3.) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści.
4.) Błędniewystawiona faktura VAT lub brak potwierdzonego protokołu odbioru, o którym mowaw ust. 3 umowy, spowodują ponowne rozpoczęcie biegu 14– dniowego terminupłatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych lub brakującychdokumentów rozliczeniowych.
5.) Zadzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowegoZamawiającego.
3.Warunki:
Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami ofertowymi.
b) Oferent zawiera umowę na Zakup drukarki laserowej monochromatycznej do Urzędu Gminy w Kluczach.
c) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 24 miesiące.
4. Istotnepostanowienia umowne:
a) Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z podanymi przezsiebie cenami ofertowymi, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem.
b) Oferent zawrze umowę na Zakup drukarki laserowej monochromatycznej do Urzędu Gminy w Kluczach.
Załączniki do zapytania :
1. Załącznik nr 1 – Zakup drukarki laserowej monochromatycznej do Urzędu Gminy w Kluczach.
2. Załącznik nr 2 druk oferty.
III. Forma złożeniaoferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 03.08.2018 r. do godziny 09:00 w formie:
-pisemnej (osobiście,listownie) na adres:* Urząd GminyKlucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.lub przez
-platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem inr telefonu z dopiskiem: Oferta na zadanie pn. „Zakup drukarki laserowej monochromatycznej do Urzędu Gminy w Kluczach.”
Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowegooznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych wniniejszym punkcie. W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty(Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu dozłożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należyzałączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty