Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.57.2018 Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2018 13:29:16
Składania : 26-07-2018 10:00:00
Otwarcia : 26-07-2018 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIEDO ZŁOŻENIA OFERTYna

„Modernizacjasanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.”

o wartości poniżej30 000 euro(nazwai rodzaj zamówienia)

I. Nazwa i adres Zamawiającego: GminaKlucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze

II. Opis przedmiotu zamówienia:

„Modernizacjasanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.”

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-demontaż urządzeń sanitarnych

-rozebranie ścianek działowych,

-wykonanie ścianek działowych

-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

-wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin z płytek

-wykonanie posadzek z płytek

-malowanie pomieszczeń

-wykonanie instalacji wod. – kan. i wentyl.

-montaż nowych urządzeń sanitarnych

-demontaż i montaż oświetlenia

-remont instalacji c.o.

Robotybudowlanenależywykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczymi opisie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów oparametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach ikosztorysach nakładczych.

terminywykonania zamówienia: 31.10.2018r.

okresgwarancji:minimum 36 miesięcy

2.Warunki płatności :

1. Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.

2. Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

3. Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

4. Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

5. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

6. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3.Warunki:

Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu:

-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum36 miesięcy,

-Forma wynagrodzenia- kosztorysowe.

4. Istotne postanowienia umowne:

4.1.Wokresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest donieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż wterminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.2.JeżeliWykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego,Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszti ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemupodmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dniwcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umownąw wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułuniewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie kosztyzastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.

4.3.Okresgwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocieumowy.

Załącznikido zapytania :

- Druk oferty załącznik nr 1,

- Przedmiar i kosztorysy nakładcze – załącznik nr 2.

III. Forma złożenia oferty:

Ofertęna formularzu należy złożyć w terminie do dnia 26.07.2018 r. do godziny 10:00 wformie:

-pisemnej(osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul.Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

-platformęzakupową.

Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęciąfirmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

Ofertana zadanie pn. „Modernizacjasanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.”

Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające znieprawidłowegooznakowania opakowanialub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

Wprzypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu dozłożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty doZamawiającego.

Do oferty należy załączyć:

-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,

-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

 W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 Cieślin przedmiar.doc doc 375.5 2018-07-19 13:29:16 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 druk oferty 57.doc doc 20.5 2018-07-19 13:29:16 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 Cieślin przedmiar.doc doc 375.5 2018-07-19 13:29:16 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie, zgodnie z przedmiarem

załącznik nr 2 Cieśl [...].doc

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 robota budowlana Urząd Gminy Klucze
Partyzantów 1
32-310, Klucze
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 31.10.2018 (0)
4 Gwarancja - min. 36 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Przedmiar - proszę o wypełnienie i załączenie kosztorysu wg załączonego przedmiaru

załącznik nr 2 Cieśl [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 297