Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2018 13:29:16 |
Składania : | 26-07-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-07-2018 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIEDO ZŁOŻENIA OFERTYna
„Modernizacjasanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.”
o wartości poniżej30 000 euro(nazwai rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: GminaKlucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
„Modernizacjasanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-demontaż urządzeń sanitarnych
-rozebranie ścianek działowych,
-wykonanie ścianek działowych
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
-wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin z płytek
-wykonanie posadzek z płytek
-malowanie pomieszczeń
-wykonanie instalacji wod. – kan. i wentyl.
-montaż nowych urządzeń sanitarnych
-demontaż i montaż oświetlenia
-remont instalacji c.o.
Robotybudowlanenależywykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczymi opisie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów oparametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach ikosztorysach nakładczych.
terminywykonania zamówienia: 31.10.2018r.
okresgwarancji:minimum 36 miesięcy
2.Warunki płatności :
1. Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.
2. Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
3. Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
4. Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
5. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
6. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3.Warunki:
Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu:
-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum36 miesięcy,
-Forma wynagrodzenia- kosztorysowe.
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1.Wokresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest donieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż wterminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2.JeżeliWykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego,Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszti ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemupodmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dniwcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umownąw wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułuniewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie kosztyzastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3.Okresgwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocieumowy.
Załącznikido zapytania :
- Druk oferty załącznik nr 1,
- Przedmiar i kosztorysy nakładcze – załącznik nr 2.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertęna formularzu należy złożyć w terminie do dnia 26.07.2018 r. do godziny 10:00 wformie:
-pisemnej(osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul.Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
-platformęzakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęciąfirmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
Ofertana zadanie pn. „Modernizacjasanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.”
Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające znieprawidłowegooznakowania opakowanialub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
Wprzypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu dozłożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty doZamawiającego.
Do oferty należy załączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,
-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty