Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.51.2018 Remont nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Klucze.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2018 09:12:33
Składania : 16-07-2018 12:00:00
Otwarcia : 06-07-2018 12:10:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na „Remont nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Klucze.” o wartości poniżej 30 000 euro (nazwa i rodzaj zamówienia) I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze II. Opis przedmiotu zamówienia: „Remont nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Klucze.” - Usunięcie zniszczonej nawierzchni i oczyszczenie podłoża 100m2 - Dostawa kleju poliuretanowego oraz granulatu EPDM - Naprawa istniejących ubytków nawierzchni 100 m2 - Wykonanie nakładki poliuretanowej typu EPDM w kolorze ceglastym (100 m2) terminy wykonania zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy warunki płatności : a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy. b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.. c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych. e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3.Warunki: Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu: Cena 100 % Wynagrodzenie ryczałtowe. Gwarancja minimum 24 miesięcy. 4. Istotne postanowienia umowne: 4.1.W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4.2.Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. 4.3.Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy. Załączniki do zapytania : - Druk oferty załącznik nr 1, III. Forma złożenia oferty: Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 16.07.2018 do godziny 12:00 w formie: -pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze. -platformę zakupową. Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem: „Remont nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Klucze.” Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie. W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. IV. Do oferty należy załączyć: - Druk oferty- wzór załącznik nr 1 , - Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej, - Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 druk oferty 51.doc doc 20.5 2018-07-09 09:12:33 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 druk oferty 48.doc doc 37 2018-07-09 09:12:33 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Klucze Remont nawierzchni boiska sportowego w miejscowości Klucze

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 robota budowlana Urząd Gminy Klucze
Partyzantów 1
32-310, Klucze
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik nr 1 druk [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 1 miesiąc od podpisania umowy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 24 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 218