Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przegląd techniczny i pomiary skuteczności działania instalacji wentylacji mechanicznej bytowej w obiekcie użyteczności publicznej – Przychodnia przy ul. Cieszyńskiej 146 w Jastrzębiu-Zdroju.

Monika Piorónowska
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2018 13:47:28
Składania : 10-07-2018 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego i pomiarów skuteczności działania instalacji wentylacji mechanicznej bytowej w obiekcie użyteczności publicznej – Przychodnia przy ul. Cieszyńskiej 146 w Jastrzębiu-Zdroju.
1.2. W ramach czynności związanych z przeglądem instalacji należy dokonać pomiarów skuteczności wentylacji bytowej w poszczególnych pomieszczeniach oraz porównać uzyskane wyniki z obowiązującymi przepisami. Z przeprowadzonych pomiarów należy sporządzić protokół z przywołaniem przepisów prawnych, na podstawie których pomiary zostały wykonane.
1.3. Pomiarów należy dokonać przy użyciu urządzenia pomiarowego do kontroli skuteczności i wydajności systemów wentylacyjnych.
1.4. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach, należy wskazać czynności niezbędne do wykonania w celu wyeliminowania zaistniałych nieprawidłowości.
1.5. OPIS WENTYLACJI:
1.5.1. W pomieszczeniach przychodni na wszystkich kondygnacjach zaprojektowano wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną. Zabudowano dwa niezależne układy wentylacyjne obsługujące pomieszczenia należące do poszczególnych najemców.
Układ NW1- NZOZ Ruptawa – piwnica + parter
Układ NW2 – NZOZ Stomatolog – piwnica+ piętro
1.5.2. Nawiew do wszystkich pomieszczeń oraz wywiew z części pomieszczeń realizowany jest za pomocą central wentylacyjnych w wykonaniu zewnętrznym, wyposażonych w nagrzewnice elektryczne o mocy 4,5 kW, w chłodnice wodne, z wymiennikami obrotowymi, tłumikami kanałowymi i systemem kanałów blaszanych stalowych z blachy ocynkowanej z anemostatami i kratkami nawiewnymi. Temperatura nawiewu w okresie zimowym tn = +24 ºC.
1.5.3. W okresie letnim przewidziano dochłodzenie powietrza nawiewanego w chłodnicach wodnych central wentylacyjnych. Temperatura powietrza nawiewanego tn = +18 ºC. Produkcja wody lodowej odbywać się będzie w agregacie wody lodowej o mocy chłodniczej Qch=12,6 kW usytuowanym na dachu w wyposażonym w kompletny osprzęt hydrauliczny. Podłączenie agregatu wody lodowej z chłodnicami wodnymi w centralach wentylacyjnych wykonano za pomocą rur stalowych łączonych przez spawanie. Przewody chłodnicze zabezpieczono antykorozyjnie i zaizolowano termicznie otulinami. Sterowanie układami nawiewno-wywiewnymi odbywa się za pomocą sterowników ściennych zlokalizowanych w pomieszczeniach najemców.
1.5.4. W pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, tj. w toaletach, magazynach odpadów medycznych wykonano wywiew za pomocą wentylatorów ściennych typu SILENT oraz wentylatorów kanałowych typu TD. Nawiew powietrza poprzez otwory 220 cm² u dołu w drzwiach.
1.5.6. Krotności wymian powietrza zostały policzone zgodnie z obowiązującymi normami. Przyjęto krotność wymian:
gabinety lekarskie – 4w/h
gabinet zabiegowy – 4 w/h
po. socjalne – 2w/h
szatnia – 4 w/h
magazyn odpadów – 2 w/h
WC – 50 m³/h na oczko
1.5.7. Przewody wentylacyjne nawiewne i wywiewne prowadzone po dachu zostały zaizolowane otulinami z wełny mineralnej 80 mm w płaszczu ALU i zabezpieczone płaszczem z blachy ocynkowanej. Przewody nawiewne i wywiewne blaszane prowadzone pod stropem pomieszczeń zaizolowano otulinami z wełny mineralnej na płaszczu ALU gr. min. 40 mm i obudowane płytami GKF. W pomieszczeniu węzłów sanitarnych wykonano sprzężenie wentylatorów wywiewnych ze sterownikami czasowymi.
1.6. Dokumentację rysunkową dołączono w wersji elektronicznej do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
1.7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie DL.4241.69.2018.DI.pdf pdf 2854.56 2018-07-03 13:47:28 Postępowanie
Oświadczenie wykonawcy.pdf pdf 105.18 2018-07-03 13:47:28 Postępowanie
Dokumentacja rysunkowa.zip zip 4191.98 2018-07-03 13:47:28 Postępowanie
Dane techniczne.zip zip 5911.57 2018-07-03 13:47:28 Postępowanie
Ogłoszenie wyników DL.4241.69.2018.DI.pdf pdf 215.85 2018-07-16 13:05:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-07-16 13:06 Monika Piorónowska Witam,
W załączeniu przesyłam Ogłoszenie wyników postępowania.



Pozdrawiam,
Nowacka Monika

Ogłoszenie wyników D [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Maksymalny ryczałtowy koszt brutto wraz z podatkiem VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin wykonania usługi - maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania zlecenia (0)
2 Warunki płatności - do 30 dni od daty otrzymania protokołu odbioru wykonania usługi objętej zamówieniem, o którym mowa w pkt 4.1. Zaproszenia do złożenia oferty - potwierdzonego przez obie strony, pod warunkiem złożenia również Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury. Proszę potwierdzić (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 316