Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.45.2018 Fundusz Sołecki Klucze - Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2018 10:07:27
Składania : 06-07-2018 10:00:00
Otwarcia : 28-06-2018 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na 1.) „Fundusz Sołecki Klucze - Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach” o wartości poniżej 30 000 euro (nazwa i rodzaj zamówienia) I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze II. Opis przedmiotu zamówienia: 1.) „ Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach” Zestaw zabawowy: 1. Urządzenie linarne - Linowa piramida Wymiary 2,80 m x 2,80 m x 2,50 m (dł. x szer. x wys.) Konstrukcja urządzenia osadzona na stalowym, ocynkowanym słupie. Liny stalowo polipropylenowe. Zakuwki aluminiowe. Liny krzyżujące się skręcone za pomocą łączników wykonanych z wysokoudarowego tworzywa. Naciąg lin nośnych regulowany za pomocą śruby rzymskiej. Elementy metalowe, powinny być ocynkowane i malowane proszkowo. W ceną należy wliczyć transport urządzeń na miejsce montażu, oraz montaż urządzeń. Wymiary podane są jako orientacyjne. Dopuszcza się odstępstwo od podanych wymiarów o ± 5%. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia posiadały stosowne atesty i certyfikaty zgodności. Termin realizacji zamówienia: 15.10.2018r. okres gwarancji: minimum 24 miesięcy warunki płatności : a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy. b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury. c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót. d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych. f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3.Warunki: Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu: -Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy, - Dostarczone urządzenia będą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać certyfikaty i atesty. 4. Istotne postanowienia umowne: 4.1.W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4.2.Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. 4.3.Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy. Załączniki do zapytania : - Druk oferty załącznik nr 1, III. Forma złożenia oferty: Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 06.07.2018 r. do godziny 10:00 w formie: -pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze. -mailowej na adres j.kujawa-popowska@gmina-klucze.pl Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem: Oferta na zadanie pn. 1.) „Fundusz Sołecki Klucze - Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach” Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie. W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. IV. Do oferty należy załączyć: - Druk oferty- wzór załącznik nr 1 , - Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej, W przypadku pytań: - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 druk oferty 45.doc doc 38.5 2018-06-29 10:07:27 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Fundusz Sołecki Klucze - Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach” „Fundusz Sołecki Klucze - Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach”

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 usługa Urząd Gminy Klucze
Partyzantów 1
32-310, Klucze
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 15.10.2018 (0)
4 Gwarancja - min. 24 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 233