Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych na terenie powiatu świdnickiego. Remonty cząstkowe będą wykonywane dwoma metodami: z frezowaniem i wycięciem powierzchni uszkodzonej nawierzchni.
Wykonanie remontu cząstkowego z frezowaniem obejmuje:
• sfrezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni (rozstaw frezów od 1,0m do 2,5 m),
• oczyszczenie miejsca sfrezowanego,
• skropienie wyboju emulsją asfaltową,
• zagęszczenie ułożonej masy walcem statycznym,
• wywiezienie destruktu.
Wykonanie remontu cząstkowego z wycięciem powierzchni uszkodzonej nawierzchni obejmuje:
• wycięcie powierzchni uszkodzonych nawierzchni do kształtu figury foremnej,
• oczyszczenie wyboju,
• posmarowanie krawędzi wyboju emulsją asfaltową,
• zagęszczenie ułożonej masy walcem statycznym,
• wywiezienie destruktu
Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. Każdorazowo inspektor będzie wyznaczał miejsce oraz zakres wykonywanych prac. Ustala się, że jednostką obmiarową będzie 1m2 powierzchni wykonania remontu cząstkowego.
Kryteria oceny ofert:
1) cena brutto za wykonanie 1m2 remontu cząstkowego z frezowaniem przy grubości 4cm – waga 30%
2) cena brutto za wykonanie 1m2 remontu cząstkowego z frezowaniem za każdy następny 1cm grubości – waga 20%
3) cena brutto za wykonanie 1m2 remontu cząstkowego z wycięciem powierzchni uszkodzonej nawierzchni przy grubości 4cm – waga 30%
4) cena brutto za wykonanie 1m2 remontu cząstkowego z wycięciem powierzchni uszkodzonej nawierzchni za każdy następny 1cm grubości – waga 20%
Oferta zawierająca najniższą cenę brutto w poszczególnym kryterium otrzymuje 100 pkt. pomnożone przez wagę badanego kryterium. Punkty dla pozostałych ofert w badanym kryterium to stosunek najniższej ceny brutto w badanym kryterium do wartości ceny brutto w badanej ofercie pomnożony przez 100 i wagę badanego kryterium .
We wszystkich kryteriach punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Uzyskane w powyższy sposób punkty za poszczególne kryteria są sumowane i najwyższa suma punktów decyduje o wyborze oferty.
III. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
a) termin wykonania zamówienia: 3 tygodnie od daty podpisania umowy
b) okres gwarancji: 24 miesiące od daty odbioru robót
c) warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury
IV. Ofertę można złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej,
- w wersji elektronicznej na adres: przetargi@sdps.swidnica.pl
- pisemnie w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego
Termin składania ofert upływa dnia 04.07.2018r o godz. 13.00
Osoba uprawniona do kontaktu: Maria Bajerska 74 66 22 920 w .13, Aleksandra Ćwiękała 74 66 22 920 w.22
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
formularz.doc
doc
30.5
2018-06-28 13:16:37
Postępowanie
projekt umowy.doc
doc
41.5
2018-06-28 13:16:37
Postępowanie
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty