Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.38.2018 Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2018 12:47:59
Składania : 02-07-2018 11:00:00
Otwarcia : 25-06-2018 11:10:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na „Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.” o wartości poniżej 30 000 euro (nazwa i rodzaj zamówienia) I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze II. Opis przedmiotu zamówienia: „Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.” a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - demontaż urządzeń sanitarnych - rozebranie ścianek działowych, - wykonanie ścianek działowych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin z płytek - wykonanie posadzek z płytek - malowanie pomieszczeń - wykonanie instalacji wod. – kan. i wentyl. - montaż nowych urządzeń sanitarnych - demontaż i montaż oświetlenia - remont instalacji c.o. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym i opisie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych. terminy wykonania zamówienia: 15.10.2018 r. okres gwarancji: minimum 36 miesięcy warunki płatności : b) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy. c) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury. d) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót. e) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. f) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych. g) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3.Warunki: Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu: -Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, 4. Istotne postanowienia umowne: 4.1.W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4.2.Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. 4.3.Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy. Załączniki do zapytania : - Druk oferty załącznik nr 1, - Przedmiar – załącznik nr 2. III. Forma złożenia oferty: Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 2.07.2018 r. do godziny 11:00 w formie: -pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze. -platformę zakupową. Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem: Oferta na zadanie pn. „Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.” Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie. W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. IV. Do oferty należy załączyć: - Druk oferty- wzór załącznik nr 1 , - Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową, - Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 Cieślin przedmiar.doc doc 377 2018-06-25 12:47:59 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 druk oferty 38.doc doc 36 2018-06-25 12:47:59 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 Cieślin przedmiar.doc doc 377 2018-06-25 12:47:59 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.” „Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Cieślinie.” zgodnie z przedmiarem robót

załącznik nr 2 Cieśl [...].doc

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 robota budowlana Urząd Gminy Klucze
Partyzantów 1
32-310, Klucze
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 15.10.2018r. (0)
4 Gwarancja - min. 36 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Przedmiar - proszę o wypełnienie i załączenie kosztorysu wg załączonego przedmiaru

załącznik nr 2 Cieśl [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 481