- Strona główna
- Postępowanie ID 142029
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Przebudowa ciągu pieszego polegającego na demontażu płyt drogowych i wykonaniu nawierzchni z kostki polbruk na ul. Ogrodowej w m. Debrzno
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2018-06-25 12:25:44
-
Składania2018-07-02 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto i Gmina Debrzno
reprezentowana przez
Wojciech Kallas – Burmistrz Miasta i Gminy Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszego polegającego na demontażu płyt drogowych i wykonaniu nawierzchni z kostki polbruk na ul. Ogrodowej w m. Debrzno. W zakres inwestycji wchodzą: roboty rozbiórkowe płyt żelbetowych drogowych, roboty ziemne – wykorytowanie, profilowanie i zagęszczenie pod warstwy konstrukcyjnego, wykonanie podsypki piaskowej, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm, wykonanie podsypki cementowo piaskowej 1:4 gr 3-5cm, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk szarej gr 8cm, wykonanie kanalika ściekowego, wykonanie okrawężnikowania na ławie betonowej z opornika drogowego 100 x 12 x 25, przełożenie wjazdu z płyt drogowych, regulacja istniejących pokryw i wpustów deszczowych, niwelacja terenu wg stanu istniejącego nawierzchni. Długość przebudowywanego odcinka wynosi 90,0 m, szerokość: 3 m.
2. Szczegółowy zakres prac został opisany w załączonej dokumentacji projektowej.
3. Terminy realizacji zamówienia:
1. Rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych – nie później niż w ciągu 7 dni po przekazaniu terenu budowy.
2. Termin zakończenia wykonywania robót budowlanych: do 31.08.2018r.
4. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) Cena ofertowa cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
5. Kody CPV zamówienia:
CPV: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
6. Sposób uzyskania dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Paweł Gibczyński, tel. 604 795 437
7. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100 %
b) Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, koszt dojazdu na miejsce wyjazdu/wycieczki, itp.).
8. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY:
a) Oświadczenie Wykonawcy złożone w formularzu na platformie Open Nexus
b) Kosztorys ofertowy szczegółowy
9. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
W przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 5 dni.
10. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 02.07.2018r. do godz. 10.00.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto i Gmina Debrzno
reprezentowana przez
Wojciech Kallas – Burmistrz Miasta i Gminy Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszego polegającego na demontażu płyt drogowych i wykonaniu nawierzchni z kostki polbruk na ul. Ogrodowej w m. Debrzno. W zakres inwestycji wchodzą: roboty rozbiórkowe płyt żelbetowych drogowych, roboty ziemne – wykorytowanie, profilowanie i zagęszczenie pod warstwy konstrukcyjnego, wykonanie podsypki piaskowej, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm, wykonanie podsypki cementowo piaskowej 1:4 gr 3-5cm, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk szarej gr 8cm, wykonanie kanalika ściekowego, wykonanie okrawężnikowania na ławie betonowej z opornika drogowego 100 x 12 x 25, przełożenie wjazdu z płyt drogowych, regulacja istniejących pokryw i wpustów deszczowych, niwelacja terenu wg stanu istniejącego nawierzchni. Długość przebudowywanego odcinka wynosi 90,0 m, szerokość: 3 m.
2. Szczegółowy zakres prac został opisany w załączonej dokumentacji projektowej.
3. Terminy realizacji zamówienia:
1. Rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych – nie później niż w ciągu 7 dni po przekazaniu terenu budowy.
2. Termin zakończenia wykonywania robót budowlanych: do 31.08.2018r.
4. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) Cena ofertowa cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
5. Kody CPV zamówienia:
CPV: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
6. Sposób uzyskania dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Paweł Gibczyński, tel. 604 795 437
7. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100 %
b) Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, koszt dojazdu na miejsce wyjazdu/wycieczki, itp.).
8. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY:
a) Oświadczenie Wykonawcy złożone w formularzu na platformie Open Nexus
b) Kosztorys ofertowy szczegółowy
9. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
W przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 5 dni.
10. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 02.07.2018r. do godz. 10.00.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2018-07-10
09:38:30
|
Projekty Anna Król |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?