Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup wraz z dostawą stojaków informacyjnych typu „L” na jedną ulotkę w ramach promocji projektu: „Kariera i Kompetencje – zwiększenie dopasowania systemu kształcenia zawodowego do potrzeb rynku pracy w subregionie zachodnim województwa śląskiego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny). Numer projektu - RPSL.11.02.02-24-0815/17.

Iwona Kapustka
Urząd Miasta Żory Oddział: "Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żorach"
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2018 13:40:21
Składania : 25-06-2018 14:00:00
Otwarcia : 25-06-2018 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Opis przedmiotu zamówienia (zapytania ofertowego):

1)      Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 12 (słownie:dwunastu) stojaków informacyjnych typu „L” o orientacji pionowej.

2)      Stojak wykonany musi być z PLEKSI bezbarwnej o grubości od 1,4 mm do 2,5 mm.

3)      Format: A4 o stabilnej konstrukcji.

4)      Wymiary: szerokość:210 mm (+/- 5%), wysokość: 297 mm (+/- 5%).

5)      Stojak musi posiadać możliwość włożenia kartki w formacie A4.

6)      Towar musi być fabrycznie nowy.    


2.     Harmonogram realizacji zamówienia -  Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby zamawiającego w terminie do 2 lipca2018 roku. 

3.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków:       

a)         zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający,działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;      

b)         zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego; Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności, oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 

4.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.  

5.      Oferta musi zawierać następujące elementy:Oferta powinna zawierać w szczególności następujące informacje: 

1)   pełną nazwę, adres lub siedzibę Oferenta, 

2)  cenę brutto przedmiotów zamówienia,

Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia.

Cena musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, czyli z dokładnością do jednego grosza. 

6.     Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

-Cena – 100%,

-Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo,

-Cena oferty uwzględnia wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,

-Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązującą przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania. 

7.      Gmina Miejska Żory zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych przez Zamawiającego okoliczności, o których Oferenci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie. 

Dodatkowe informacje

1.   W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.

2.   Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury, maksymalnie w terminie 14 (słownie: czternastu)dni od dnia wpływu do Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury.

3.   O wynikach rozeznania Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów zaproszonych do składania ofert.

4.   Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu wykonawcy,którego oferta zawierała będzie najniższą cenę. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

5.   Wiążąca jest data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miasta Żory, al. Wojska Polskiego 25, pokój 205, lub telefonicznie pod numerem tel.: (32) 43 48 402. Osoba do kontaktu Adam Pander. 

Kategoria ogłoszenia- Dostawy 

Kody CPV:

30193000-8 Organizatory i akcesoria

30193500-3 Stojak na materiały reklamowe

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Jeden stojak Zgodnie z przedmiotem zamówienia. 12 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 238