Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2018 15:04:49 |
Składania : | 28-06-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-06-2018 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTYna
1.) „Fundusz Sołecki Klucze -Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach”
o wartości poniżej 30 000 euro(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.) „ Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach”
Zestaw zabawowy:
1. Urządzenie linarne - Linowa piramida Wymiary 3,0 m x 3,0 m x3,0 m (dł. x szer. x wys.)
Konstrukcja urządzeniaosadzona na stalowym, ocynkowanym słupie. Liny stalowo polipropylenowe. Zakuwkialuminiowe. Liny krzyżujące się skręcone za pomocą łączników wykonanych zwysokoudarowego tworzywa. Naciąg lin nośnych regulowany za pomocą śrubyrzymskiej.Elementy metalowe,powinny być ocynkowane i malowane proszkowo.W ceną należy wliczyćtransport urządzeń na miejsce montażu, oraz montaż urządzeń.Wymiary podane są jakoorientacyjne. Dopuszcza się odstępstwo od podanych wymiarów o ± 10%.Zamawiający wymaga abyoferowane urządzenia posiadały stosowne atesty i certyfikaty zgodności.
Terminrealizacji zamówienia: 15.10.2018r.
okresgwarancji: minimum 24 miesięcy
warunki płatności :
a) Zawykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.
b) Wynagrodzeniepłatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego,na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obiestrony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowegoi bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód nanależyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całegoprzedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę fakturczęściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądźzamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzymawynagrodzenia.
e) Zapłatawynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemuprawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane wjej treści. Błędnie wystawiony rachunek lubfaktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatnościliczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f) Zadzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowegoZamawiającego.
3.Warunki:
Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu:
-Wykonawcaudziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy,
4. Istotnepostanowienia umowne:
4.1.Wokresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwaniazgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2.JeżeliWykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiającymoże zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Ozamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomiWykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaciZamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto ztytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie kosztyzastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3.Okresgwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Druk oferty załącznik nr 1,
III. Forma złożeniaoferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 28.06.2018 do godziny 10:00 wformie:
-pisemnej (osobiście,listownie) na adres:* Urząd GminyKlucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
-mailowej na adres j.kujawa-popowska@gmina-klucze.pl
-platformą zakupową
Oferta musizostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem inr telefonu z dopiskiem:
Oferta na zadanie pn.
1.) „Fundusz Sołecki Klucze -Doposażenie placu zabaw przy boisku sportowym w Kluczach”
Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowegooznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych wniniejszym punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty(Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu dozłożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV.Do oferty należyzałączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,
- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Komunikaty