Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej dla "Odprowadzenia wód opadowych z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku"
Agnieszka Renka Urząd Miasta Lębork
Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia :
18-06-2018 14:00:01
Składania :
29-06-2018 13:00:00
Otwarcia :
-
Tryb:
Rodzaj:
-
Wymagania i specyfikacja
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania
Opracowanie dokumentacji projektowej dla „Odprowadzenia wód opadowych z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku”
Zapraszam Państwa do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Odprowadzenia wód opadowych z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku”.
A. Charakterystyka zadania:
1. Zadanie dotyczy zaprojektowania odprowadzenia wód opadowych (deszczowych i roztopowych) z okolic przedszkola nr 9 przy ul. Mireckiego 9 w Lęborku wg wariantu nr II koncepcji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1.
2. Koncepcja nr II rozwiązań projektowych obejmuje;
a. likwidację studni chłonnych SCH1 i SCH2;
b. odcięcie kanału DN160mm wprowadzonego na działkę nr 172/19, obr. 2;
c. odprowadzenie wód opadowych i roztopowych wraz z wodami z dachu, niezależnie od instalacji na działkach sąsiednich, siecią kanalizacji deszczowej do rowu na działce nr 70 obr. 2.
3. Projekt powinien zawierać rozwiązania wszelkich niezbędnych kolizji.
4. Termin realizacji: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy.
B. W zakresie oferty należy uwzględnić:
1. Uzyskanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (ksero mapy należy przekazać Zamawiającemu niezależnie od innych egzemplarzy);
2. Zamawiający wymaga wykonania następujących dokumentacji:
a. Projekt budowlany (architektoniczno-budowlany i zagospodarowania terenu) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z dnia 27.04.2012 r.) – 5 egzemplarzy dla zamawiającego;
b. Projekty wykonawcze opracowane dla wszystkich rodzajów robót - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) – w 5 egzemplarzach dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną
c. Przedmiary robót - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) – w 5 egzemplarzach do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną w ogólnie dostępnych formatach (np. .doc);
d. Kosztorys inwestorski – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz projektowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) – w 1 egzemplarzach przekazanych Zamawiającemu wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. doc., pdf.);
e. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach, gdy ich opracowanie jest wymagane – w 5 egzemplarzach do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną;
f. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) – w 5 egzemplarzach dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną;
g. Operat wodnoprawny – zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2180 z późn. zm.) – w 2 egzemplarzach przekazanych Zamawiającemu wraz z wersją elektroniczną informacji wraz z wersją elektroniczną.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionego opracowania w trakcie jego sporządzania;
4. Uzgodnienie projektu w ZUDP wraz z zaprojektowaniem usunięcia wszelkich ewentualnych kolizji;
5. Uzyskanie decyzji wodnoprawnej;
6. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych;
7. Uzyskanie pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności;
8. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień.
9. Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania.
10. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt budowlany i wykonawczy w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych.
C. Uwagi formalne:
1. Oferta winna zawierać cenę ryczałtową brutto za wykonanie zadania (z podziałem na ewentualne etapy).
2. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.
3. Załączniki w wersji elektronicznej:
Załącznik nr 1 Koncepcja projektowa zmiany odprowadzenia wód opadowych (deszczowych i roztopowych) z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku wraz z częścią rysunkową do koncepcji projektowej oraz opinią geotechniczną.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Rys.-2- mapa ewidencyjna.pdf
pdf
168.28
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
KONCEPCJA ZMIANY ODPROWADZENIA WÓD OPADOWYCH Z OKOLIC PRZEDSZKOLA nr 9(1).pdf
pdf
263.42
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
OBJAŚNIENIA.pdf
pdf
154.14
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Rys.-1- mapa zasadnicza.pdf
pdf
3011.97
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Rys.-3-PZT koncepcja I.pdf
pdf
3044.45
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Rys.-4- PZT koncepcja II.pdf
pdf
3132.83
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Rys.-5- schemat separatora.pdf
pdf
583.21
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Rys.-6- schemat wylotu.pdf
pdf
138.3
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Rys.-8- studzienka z PP.pdf
pdf
122.03
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Tekst LB_ODWODNIENIE.pdf
pdf
208.13
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Z1_MAPA.pdf
pdf
2114.24
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Z3_Przekroje.pdf
pdf
207.94
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Z_2_1.pdf
pdf
44.79
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Z_2_2.pdf
pdf
44.07
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Z_2_3.pdf
pdf
44.22
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Z_2_4.pdf
pdf
44.77
2018-06-18 14:00:01
Postępowanie
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty