Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej dla "Odprowadzenia wód opadowych z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku"

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2018 14:00:01
Składania : 29-06-2018 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Opis przedmiotu zamówienia dla zadania
Opracowanie dokumentacji projektowej dla „Odprowadzenia wód opadowych z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku”

Zapraszam Państwa do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Odprowadzenia wód opadowych z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku”.

A. Charakterystyka zadania:
1. Zadanie dotyczy zaprojektowania odprowadzenia wód opadowych (deszczowych i roztopowych) z okolic przedszkola nr 9 przy ul. Mireckiego 9 w Lęborku wg wariantu nr II koncepcji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1.
2. Koncepcja nr II rozwiązań projektowych obejmuje;
a. likwidację studni chłonnych SCH1 i SCH2;
b. odcięcie kanału DN160mm wprowadzonego na działkę nr 172/19, obr. 2;
c. odprowadzenie wód opadowych i roztopowych wraz z wodami z dachu, niezależnie od instalacji na działkach sąsiednich, siecią kanalizacji deszczowej do rowu na działce nr 70 obr. 2.
3. Projekt powinien zawierać rozwiązania wszelkich niezbędnych kolizji.
4. Termin realizacji: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy.

B. W zakresie oferty należy uwzględnić:
1. Uzyskanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (ksero mapy należy przekazać Zamawiającemu niezależnie od innych egzemplarzy);
2. Zamawiający wymaga wykonania następujących dokumentacji:
a. Projekt budowlany (architektoniczno-budowlany i zagospodarowania terenu) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z dnia 27.04.2012 r.) – 5 egzemplarzy dla zamawiającego;
b. Projekty wykonawcze opracowane dla wszystkich rodzajów robót - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) – w 5 egzemplarzach dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną
c. Przedmiary robót - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) – w 5 egzemplarzach do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną w ogólnie dostępnych formatach (np. .doc);
d. Kosztorys inwestorski – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz projektowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) – w 1 egzemplarzach przekazanych Zamawiającemu wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. doc., pdf.);
e. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach, gdy ich opracowanie jest wymagane – w 5 egzemplarzach do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną;
f. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) – w 5 egzemplarzach dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną;
g. Operat wodnoprawny – zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2180 z późn. zm.) – w 2 egzemplarzach przekazanych Zamawiającemu wraz z wersją elektroniczną informacji wraz z wersją elektroniczną.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionego opracowania w trakcie jego sporządzania;
4. Uzgodnienie projektu w ZUDP wraz z zaprojektowaniem usunięcia wszelkich ewentualnych kolizji;
5. Uzyskanie decyzji wodnoprawnej;
6. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych;
7. Uzyskanie pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności;
8. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień.
9. Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania.
10. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt budowlany i wykonawczy w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych.

C. Uwagi formalne:
1. Oferta winna zawierać cenę ryczałtową brutto za wykonanie zadania (z podziałem na ewentualne etapy).
2. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.
3. Załączniki w wersji elektronicznej:
Załącznik nr 1 Koncepcja projektowa zmiany odprowadzenia wód opadowych (deszczowych i roztopowych) z okolic przedszkola nr 9 w Lęborku wraz z częścią rysunkową do koncepcji projektowej oraz opinią geotechniczną.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rys.-2- mapa ewidencyjna.pdf pdf 168.28 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
KONCEPCJA ZMIANY ODPROWADZENIA WÓD OPADOWYCH Z OKOLIC PRZEDSZKOLA nr 9(1).pdf pdf 263.42 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
OBJAŚNIENIA.pdf pdf 154.14 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Rys.-1- mapa zasadnicza.pdf pdf 3011.97 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Rys.-3-PZT koncepcja I.pdf pdf 3044.45 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Rys.-4- PZT koncepcja II.pdf pdf 3132.83 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Rys.-5- schemat separatora.pdf pdf 583.21 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Rys.-6- schemat wylotu.pdf pdf 138.3 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Rys.-8- studzienka z PP.pdf pdf 122.03 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Tekst LB_ODWODNIENIE.pdf pdf 208.13 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Z1_MAPA.pdf pdf 2114.24 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Z3_Przekroje.pdf pdf 207.94 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Z_2_1.pdf pdf 44.79 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Z_2_2.pdf pdf 44.07 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Z_2_3.pdf pdf 44.22 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie
Z_2_4.pdf pdf 44.77 2018-06-18 14:00:01 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 262