1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
przedmiotem zamówienia jest transport szaf metalowych tj.
- pomiędzy piętrami II i III
szafa metalowa z 2 skarbcami o rozmiarach 80 cm x 50 cm x 160 cm - 1 szt
szafa metalowa bez skarbca 180 cm x 60 cm - 1 szt
- pomiędzy pomieszczeniami
szafa metalowa o wymiarach 18 cm x 60 cm - 2 szt
przedmiotem zamówienia jest transport szaf metalowych tj. zniesienie, przewóz oraz wniesienie n/w szaf
- z ul. Pienistej 71 w Łodzi do KPP w Pajęcznie ul. 1-go Maja 52
szafa o rozmiarach wys. 151 cm ,szer. 63 cm , gł.50 cm - 1 szt - wniesienie w KPP w Pajęcznie na I piętro
osoba do kontaktu w KPP w Pajęcznie - p. Ewa Mruszczyk tel. 34/311 41 32
- z ul. Pienistej 71 w Łodzi do KPP w Zgierzu ul. Długa 58/60
szafa o rozmiarach wys. 180 cm ,szer. 100 cm , gł.40 cm - 2 szt - wniesienie w KPP w Zgierzu na I piętro
osoba do kontaktu w KPP w Zgierzu - p. Tadeusz Kamiński tel. 42/714 22 41
- z ul. Smutnej 23 w Łodzi do KWP przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi
szafa o rozmiarach wys. 180 cm ,szer. 98 cm , gł.46 cm - 1 szt - wniesienie w KWP na VIII piętro
osoba do kontaktu w KWP - p. Aleksandra Budniak tel. 42/665 21 08
- z ul . Smutnej 23 w Łodzi do miejscowości Sosnowiec 25 a gm.Stryków
szafa metalowa z 2 skarbcami o rozmiarach 80 cm x 50 cm x 160 cm - 1 szt - wniesienie na I piętro
szafa metalowa bez skarbca o wymiarach 153 cm x 68 cm x 51 cm - 1 szt - wniesienie na I piętro
przeniesienie pomiędzy pomieszczeniami
szafa metalowa bez skarbczyka o wymiarach 95 cz x 45 cm x 180 cm - 1 szt
osoba do kontaktu - p. P.Bocheński tel. 792 223 023
2 INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA
- zamawiana usługa zostanie wykonana w obiekcie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej108/112
- wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy
- rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
- termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury wystawionej na Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP 726-000-44-58.
- dostawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu przedmiotu dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
termin realizacji zamówienia maksymalnie do 22-06-2018
4 DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udzielają osoby wskazane w pkt. 1 , Zofia Czarnecka - 607-617-096
5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty