Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: : Remont drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez Departament Zarząd Dróg (dalej DZD) pełniący funkcje techniczne zarządcy dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Elbląg

Tomasz Stemporzecki
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zarząd Dróg - Referat Bieżącego Utrzymania Dróg
Termin:
Zamieszczenia : 08-06-2018 10:43:27
Składania : 20-06-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
ZP/161/2018
Remont drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez Departament Zarząd Dróg (dalej DZD) pełniący funkcje techniczne zarządcy dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Elbląg

I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA — MIASTO ELBLĄG 82- 300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje remont drogowych obiektów inżynierskich w Elblągu. Szczegółowy zakres zamówienia określa ZAŁĄCZNIK NR 2 - Wycena robót
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy w branży mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej na okres realizacji zamówienia.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia — od dnia podpisania umowy, po protokólarnym przekazaniu terenu budowy
zakończenia — 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty należy obliczyć sporządzając wycenę robót — ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego
2. Cena (brutto) wykonania zamówienia musi zawierać:
A. koszty realizacji czynności związanych z utrzymaniem ruchu drogowego, w tym realizacji tymczasowych przejazdów i przejść dla ruchu pieszego oraz zabezpieczenie objazdów,
B. wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza, placu budowy w tym również doprowadzenie wody, energii elektrycznej do placu budowy, niezbędne zabezpieczenia, dopuszczenie do czynnych urządzeń (włączenia i wyłączenia) oraz wyposażenie obiektów w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem,
C. koszty odtworzenia konstrukcji chodników, zjazdów, jezdni i innych utwardzonych nawierzchni drogowych oraz koszty przywrócenia pozostałych terenów do stanu pierwotnego

3. Ceny jednostkowe każdej pozycji Wyceny robót muszą uwzględniać pełny zakres technologii oraz wszelkie materiały i sprzęt potrzebny do zrealizowania zakresu robót tej pozycji wynikające z obowiązujących norm i przepisów.
4. Cena kosztorysowa i cena jednostkowa każdej pozycji przedmiarowej podana przez Wykonawcę w Wycenie robót musi uwzględniać wymagania pkt 2. Podane ceny jednostkowe z narzutami muszą obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, będącego przedmiotem zamówienia, tj. wynikające wprost z obowiązujących norm i przepisów.
5. Ceny wykonywanych robót nie będą waloryzowane.
6. Cena (brutto) oferty musi być wyrażona cyfrowo w zł (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
V. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 80 %, termin realizacji – 20 %
3. Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert:
X(1) x 80% + X(2) x 20%
X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)
X(2) - liczba punktów przyznawana w kryterium termin wykonania robót


(1) Sposób obliczenia X(1):
-Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

X(1) = cena (brutto) najniższa x 100 pkt =,,,,,,,
cena (brutto) badanej oferty

(2) sposób obliczenia X(2):
- W kryterium termin wykonania robót Wykonawcy otrzymają punkty w sposób następujący:

za zaoferowanie wykonania robót w terminie:
1 60 dni kalendarzowych 100 pkt
2 od 61 do 70 dni kalendarzowych 65 pkt
3 od 71 do 80 dni kalendarzowych 30 pkt
4 od 81 do 90 dni kalendarzowych 0 pkt
Uwaga:
W kryterium (2) przyjmuje się, że minimalny termin wykonania robót wynosi 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Dla ofert z krótszym terminem wykonania robót przyjmowany będzie dla oceny ofert termin wykonania robót 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 20.06.2017 r. do godziny 10:00
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać wypełnioną wycenę robót sporządzoną zgodnie z wymaganiami pkt IV. zapytania ofertowego.
VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Tomasz Stemporzecki — Departament Zarząd Dróg, Urząd Miejski w Elblągu, telefon 55 239 32 81, e-mail: tomasz.stemporzecki@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo.
X. ZAŁĄCZNIKI

1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – wycena robót

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa wzór.docx docx 49.44 2018-06-08 10:43:27 Postępowanie
Wycena robót.xls xls 40 2018-06-08 10:43:27 Postępowanie
Wycena robót.xls xls 40 2018-06-08 10:43:27 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 : Remont drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez Departament Zarząd Dróg (dalej DZD) pełniący funkcje techniczne zarządcy dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Elbląg wycena robót, proszę złożyć wypełniony formularz wyceny robót

Wycena robót.xls

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2891 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin realizacji 20% - W kryterium termin wykonania robót Wykonawcy otrzymają punkty w sposób następujący: za zaoferowanie wykonania robót w terminie:60 dni kalendarzowych 100 pkt od 61 do 70 dni kalendarzowych 65 pkt od 71 do 80 dni kalendarzowych 30 pkt od 81 do 90 dni kalendarzowych 0 pkt Uwaga: W kryterium (3) przyjmuje się, że minimalny termin wykonania robót wynosi 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Proszę wpisać liczbę dni. W przypadku, gdy w pozycji „Termin realizacji robót” Wykonawca nie wpisze liczby dni (pozostawi niewypełnione miejsce), Wykonawca oświadcza, że zrealizuje roboty stanowiące przedmiot zamówienia, w terminie 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Dla ofert z krótszym terminem wykonania robót przyjmowany będzie dla oceny ofert termin wykonania robót 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, proszę wpisać liczbę dni i potwierdzić (0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
4 wzór umowy - proszę potwierdzić akceptację warunków umowy oraz potwierdzić dysponowanie odpowiednim kierownikiem na okres realizacji zamówienia (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 336