Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-06-2018 14:11:34 |
Składania : | 08-06-2018 11:00:00 |
Otwarcia : | 08-06-2018 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Szanowni Państwo.Zapraszam do złożenia ofertycenowej na mycie, dezynfekcję i dezynsekcję pojemników na odpady ulegającebiodegradacji. Specyfikausługi :1. Mycie, dezynfekcja idezynsekcja pojemników o poj. 240l, w których gromadzone są odpadyulegające biodegradacji, zlokalizowane na placykach gospodarczych zabudowywielorodzinnej. Wykaz placyków gospodarczych objętych przedmiotowąusługą stanowi załącznik nr 1 do umowy.2. Mycie, dezynfekcja idezynsekcja pojemników odbywa się przy użyciu pojazdu do tego przystosowanegonp. śmieciarki - myjki, o zamkniętym obiegu wody. 3. Mycie, dezynfekcja i dezynsekcji pojemników następuje zgodniez wymaganiami z zakresu ochrony środowiska (z użyciem produktówbiobójczych). W celu realizacji usługi wykorzystać należy środkibiodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotuna terenie Polski.4. Częstotliwość wykonywania: odczerwca do sierpnia co 2 tygodnie, a w okresie od września do grudnia co 3tygodnie.5. Termin realizacji usługi: odczerwca do grudnia 2018 r.6. Ilość pojemników- 196 szt. nadzień 28.05.2018r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenie ilościpojemników w przypadku powstania nowego placyku gospodarczego.7. Zamawiający wymaga przedstawianiapisemnych miesięcznych raportów z wykonania usługi, zawierających miejsca(adresy) i ilości pojemników poddanych myciu, dezynfekcji i dezynsekcji,stanowiących załącznik nr 2 do umowy. Termin dostarczenia Zamawiającemu raportuwynosi 7 dni roboczych od daty wykonania usługi w obrębie danego miesiąca.8. Warunki płatności: częściowa, przelew, 21 dni od datyotrzymania faktury potwierdzonej miesięcznym raportem wykonania usługi Wykonawcazobowiązuję się we własnym zakresie:1. zapewnić środki czyszczące, środki dezynfekujące, wodę, samochód- myjkę w celu realizacji usługi,2. zapewnić pracownikom, zatrudnionym przy wykonaniu usługi, odpowiedniewarunki socjalne i higieniczne. Do ofertynależy dołączyć:1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca należycie wykonał 2 usługi, obejmującemycie, dezynfekcje i dezynsekcję pojemników w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert. Wprzypadku nie dołączenia do oferty wykazu usług wraz z dokumentamipotwierdzającymi należyte wykonanie usługi, Wykonawca zostanie odrzucony. Kryterium wyboru oferty: cena.Cena: wartość oferty w PLN nettoza sztukę, PLN brutto za sztukę. Osoba do kontaktu: Patrycja WowraZespół Gospodarowania OdpadamiKomunalnymiUrząd Miasta ŻoryTel. 32 4348141
Komunikaty