Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowej Małpiego Gaju oraz boiska do koszykówki na Osiedlu Sportowa w Lęborku

Magdalena Ramczyk
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 15-05-2018 11:02:41
Składania : 25-05-2018 12:00:00
Otwarcia : 25-05-2018 12:15:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla następujących zadań:

- Małpi Gaj na Osiedlu Sportowa - rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Pływalni Miejskiej „Rafa” przy ul. Olimpijczyków w Lęborku;

- ogólnodostępne boisko do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej przy Pływalni Miejskiej „Rafa” przy ul. Olimpijczyków w Lęborku.

Dokumentacja ma obejmować elementy niezbędne do przeprowadzenia postępowań przetargowych nawykonanie obu zadań oraz do realizacji zadań „na zgłoszenie”.  

Zakres zamówienia obejmuje:

  1. wykonanie mapy do celów projektowych (kopię mapy należy przekazać Zamawiającemu);
  2. wykonanie wstępnych rysunków i opisów (oddzielnie dla każdego z zadań) i uzgodnienie ich z osobami, które złożyły wnioski do budżetu obywatelskiego;
  3. wykonanie dokumentacji – oddzielnie dla każdego z zadań – w następujących ilościach: projekt wykonawczy o zakresie i szczegółowości odpowiedniej dla przeprowadzeniapostępowań przetargowych oraz dla realizacji zadań „na zgłoszenia” – po 5 egz.; przedmiar robót – po 5 egz.; kosztorys inwestorski – po 1 egz.; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – po 3 egz.; wersja elektroniczna całości dokumentacji (projekty, przedmiary, SST, kosztorysy)zapisana w ogólnodostępnym formacie, np. .pdf, na płycie CD – po 1 egz.;
  4. dokonanie zgłoszenia i uzyskanie zaświadczenia o brakupodstaw do wniesienia sprzeciwu – odrębnie dla każdego z zadań.

Szczegółowe ustalenia dla poszczególnych zadań:

Małpi Gaj – należy zaprojektować:

  • powiększenie istniejącego placu zabaw przy PływalniMiejskiej „Rafa”;
  • montaż ogrodzenia systemowego i furtki;
  • montaż urządzeń zabawowych: zestawu trampolin zamocowanych w gruncie, zestawu równoważni, zestawu wspinaczkowo-skałkowego, urządzeń sprawnościowo-ruchowych;
  • wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej w strefach bezpieczeństwa wokół urządzeń (pozostały teren – nawierzchnia trawiasta);
  • montaż ławek parkowych i koszy na śmieci. 

Boisko do koszykówki – należy zaprojektować:

  • boisko o wymiarach płyty 10,0 x 14,0 m na podbudowie z betonu jamistego z nawierzchnią poliuretanową EPDM lub poliuretanowo-gumową;
  • obrzeżabetonowe na obwodzie płyty boiska;
  • 2 kosze do gry w koszykówkę typu „GĘSIA SZYJA”, wysięg 120 cm, konstrukcja ocynkowana, tablica 120x90 cm;
  • odprowadzenie wód opadowych w sposób powierzchniowy na teren działki. 

Dodatkowe informacje:

Oba projektowane obiekty mają być zlokalizowane w sąsiedztwie Pływalni Miejskiej„Rafa”, na działce nr 189/69 w obrębie 11 w Lęborku. Dokładna lokalizacja – do ustalenia z Zamawiającym. Działka jest własnością Gminy Miasto Lębork. Na terenie objętym projektowaniem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowaniaprzestrzennego uchwalony Uchwałą nr XXXVIII-715/2014 Rady Miejskiej w Lęborku zdnia 26.09.2014 r. 

Opis sposobu obliczania ceny:

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich z wyodrębnieniem podatku VAT. 

Termin realizacji zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31.08.2018 r.  

Kryterium oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Przyjmuje się, że oferta z najniższa ceną otrzyma 100 pkt. Punkty za cenę pozostałych ofert przyjmuje się następująco: X = cena najniższa/cena danej oferty × 100. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą. 

Zlecenie realizacji zamówienia:

Projekt umowy na wykonanie zamówienia zostanie przedstawiony Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Umowa zawierać będzie postanowienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Płatność za realizację zamówienia nastąpi po protokolarnym przekazaniu przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Możliwy jest podział zamówienia na elementy i dokonywanie płatności za wykonanie i przekazanie poszczególnych elementów zgodnie z zatwierdzonym przez obie strony harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy.

Załączniki:

- rysunek z projektu istniejącego placu zabaw przy Pływalni Miejskiej;

- mapa z aktualizacji dot. zmiany kategorii gruntu (z Bp na Bz - tereny rekreacyjno-wypoczynkowe).

Osoba do kontaktu:

Romuald Babul, Wydział Realizacji Inwestycji, tel. 59 86 37 753, tel. kom. 608 584 785 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapa aktualizacji.pdf pdf 685.88 2018-05-15 11:02:41 Postępowanie
plac zabaw Sportowa rysunek.pdf pdf 626.84 2018-05-15 11:02:41 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa Komplet dokumentacji wykonanej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - nie dotyczy (0)
3 Termin realizacji - nie dotyczy (0)
4 Gwarancja - nie dotyczy (0)
5 Dodatkowe koszty - nie dotyczy (0)
6 Referencje - nie dotyczy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 475