Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa związana z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników wypoczynku – pracowników Szkoły Podstawowej nr 2 i ich rodzin w roku 2018

Marian Wieczorek
Gmina Świebodzin Oddział: Szkoła Podstawowa nr 2
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2018 11:49:17
Składania : 19-04-2018 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szkoła Podstawowa nr 2 z siedzibą w Świebodzinie, ul. Park Chopina 1
66-200 Świebodzin, tel. 68 4750966, e-mail: psp2swiebodzin.dyr@poczta.fm
zaprasza do złożenia oferty na usługę związaną z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników wypoczynku – pracowników Szkoły Podstawowej nr 2 i ich rodzin
w roku 2018.


I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników wypoczynku – pracowników Szkoły Podstawowej nr 2 i ich rodzin w roku 2018 nad Morzem Bałtyckim, w pasie województwa zachodniopomorskiego.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.1. Przewidywana liczba wypoczywających na jednym turnusie - 60. Liczba turnusów – dwa. Liczba uczestników może ulec zmianie – na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń przez pracowników. Ostateczna ilość osób uczestniczących w wypoczynku podana zostanie Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem.
Terminy wypoczynku: I turnus – 08.07 – 18.07.2018
II turnus – 18.07 – 29.07.2018.

1.2. Wymagania co do obiektu:
a) obiekt winien być położony nie dalej niż 150m od morza (w linii prostej)
b) obiekt winien być ogrodzony, dozorowany , monitorowany, oświetlony, ogrzewany
(w razie potrzeby), bezpieczny dla dzieci .
c) wymagane jest zakwaterowanie dla całej grupy na terenie ośrodka
d) pokoje 2,3,4 osobowe (w tym studia rodzinne 2+1 i 2+2), z pełnym węzłem sanitarnym (bieżącą ciepłą wodą) i pojedynczymi łóżkami/tapczanami (bez łóżek piętrowych).
Preferowane pokoje i łazienki o wysokich walorach estetycznych.
e) pokoje winny być wyposażone w : TV, lodówkę, czajnik, ręczniki, sprzęt plażowy, balkony w co najmniej połowie pokoi.
f) stołówka winna znajdować się na terenie ośrodka.
g) na terenie obiektu winny znajdować się boiska do gier zespołowych, siłownia, sala do tenisa stołowego, plac zabaw, miejsce na ognisko.
h) powinna być możliwość wykupienia zabiegów rehabilitacyjnych i masaży.
i) w ośrodku muszą być akceptowane zwierzęta.
j) Wykonawca zabezpieczy miejsca postojowe dla samochodów osobowych uczestników wypoczynku na terenie ośrodka.

1.3. W obu turnusach winien być prowadzony program animacyjny przez wykwalifikowanych animatorów typu:
- wycieczki rowerowe
- konkursy plastyczne - plaża
- zajęcia sportowe: gry zespołowe
- tańce, ognisko
- zajęcia dla dzieci.

1.4. Zapewnienie opieki medycznej poprzez doraźną opiekę pielęgniarską i lekarską.

1.5. Wyżywienie:
a) Wymagane są trzy posiłki dziennie (z opcją mniejszej porcji dla dzieci): śniadanie, obiad i kolacja przygotowane zgodnie z zasadami HACCAP. Posiłki mają być urozmaicone, syte, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych.
Turnus rozpoczyna się od kolacji, a kończy śniadaniem.

1.6. Koszt pobytu uczestnika:
a) cena powinna obejmować wydatki związane z wyżywieniem i pobytem uczestnika oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy.
b) wymagane jest, aby istniała możliwość różnorodności cenowej w zależności od wieku uczestnika, wielkości porcji żywieniowej, pobytu bez wyżywienia, spania na dostawce dla dziecka.
d) w formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę za pobyt dorosłego uczestnika w ciągu jednego dnia. Ta cena będzie podlegała ocenie.

1.7. Obiekt ( ośrodek wypoczynkowy) musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej
i ochronie środowiska.

1.8. Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

1.9. Przy wyborze będą brane pod uwagę wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55270000-3 – usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca
noclegowe
II. Sposób i termin składania ofert:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Ofertę należy składać w terminie do dnia 19 kwietnia 2018 roku do godz. 09:00 przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej
na stronie www.psp2.swiebodzin.pl w zakładce „Zamówienia publiczne” lub na stronie
www.platformazakupowa.pl/swiebodzin.
4. Oferty złożone w innej formie oraz po terminie, o których mowa w pkt.1 nie będzie zwracana i nie będą brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.


III. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w następujących terminach:
- I turnus – 08.07. – 18.07.2018r.
- II turnus – 18.07. – 29.07.2018r.

IV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Kryterium oceny ofert :
A. Cena – waga procentowa 70%
B. Standard obiektu i ośrodka - waga procentowa 20%
C. Dodatkowe atrakcje –waga procentowa 10%

2. Za najkorzystniejszą, w każdej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.

3. Oferty, zostaną ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
a) cena – 70%
punkty za cenę – Pc = ( c min : c i ) x 100 pkt. x znaczenie
gdzie: c min - cena najniższa spośród złożonych ważnych ofert,
c i – cena oferty badanej
znaczenie waga kryterium
max ilość punktów – 70

b) Standard obiektu i ośrodka- 20% max ilość punktów- 20
Przy ocenie powyższego kryterium przyjęto następującą punktację:
a) lokalizacja ośrodka:
- mniej niż niż 50 m w linii prostej od plaży 5 pkt.
- między 51 a 100 m w linii prostej od plaży 3 pkt.
- między 101 a 150 m w linii prostej od plaży 1 pkt.
- ośrodek dozorowany i monitorowany 24h na dobę 3 pkt.
- ośrodek dozorowany i monitorowany w tylko w określonych godzinach 1 pkt.
b) Rodzaj pokoi i łazienek
- możliwość zakwaterowania w pokojach 2,3,4 osobowych (w tym studia rodzinne 2+1,
2+2) 3 pkt.
- pokoje i łazienki po remoncie, (wszystkie proponowane pokoje i łazienki) 3 pkt.
- przed remontem 0 pkt.
c) możliwość korzystania z siłowni na terenie ośrodka bez dodatkowych opłat 3 pkt.
d) boisko do siatkówki 1 pkt.
e) boisko do koszykówki 1 pkt.
f) sala do tenisa stołowego 1 pkt.

3/ dodatkowe atrakcje i opieka nad dziećmi – 10% max ilość punktów – 10
Przy ocenie powyższego kryterium przyjęto następującą punktację:
a) za zorganizowanie 3 lub więcej atrakcji dla dorosłych w ciągu jednego turnusu ( w ofercie
trzeba je wyszczególnić) 3 pkt.
b) za zorganizowanie 3 lub więcej atrakcji dla dzieci w ciągu jednego turnusu ( w ofercie
trzeba je wyszczególnić) 3 pkt.
c) codzienna, co najmniej 2 godzinna opieka nad dziećmi przez wychowawców posiadających odpowiednie kwalifikacje 4 pkt
Ostateczna ocena ofert zostanie dokonana przez zsumowanie punktów z wyszczególnieniem kryteriów, przyjmując , że jeden % = jeden punkt Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie o zamówieniach publicznych i spełnia wymagania określone w Zaproszeniu do składania ofert oraz uznana została za najkorzystniejszą według przyjętych kryteriów oceny ofert


V. Termin związania ofertą:

1. Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
2. Dzień składania ofert jest pierwszym dniem związania złożoną ofertą.

VI. Inne wymagania i warunki:

1. Do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty:

a) kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

2. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy załączonym do niniejszego zaproszenia, na wyżej wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyborze oferty.

3. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Marian Wieczorek, tel./fax: 68 4750 966.

Zamówienie przeprowadzane jest na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy „Prawo zamówień publicznych”

W załączeniu:
- Wzór umowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe.docx docx 23.12 2018-04-06 11:49:17 Postępowanie
umowa - wzór.docx docx 18.08 2018-04-06 11:49:17 Postępowanie
formularz ofertowy.docx docx 23.63 2018-04-06 11:49:17 Przedmiot zamówienia
warunki realizacji zamówienia.docx docx 14.95 2018-04-06 11:49:17 Kryterium
warunki objęte punktacją.docx docx 15.02 2018-04-06 11:49:17 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa związana z zakwaterowaniem i wyżywieniem uczestników wypoczynku – pracowników Szkoły Podstawowej nr 2 i ich rodzin w roku 2018 Wykonawca poda cenę za pobyt dorosłego uczestnika w ciągu jednego dnia. Cena powinna obejmować wydatki związane z wyżywieniem i pobytem uczestnika oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy. Proszę o wypełnieniu załącznika.

formularz ofertowy.d [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - waga procentowa 70% - cena – 70% punkty za cenę – Pc = ( c min : c i ) x 100 pkt. x znaczenie gdzie: c min - cena najniższa spośród złożonych ważnych ofert, c i – cena oferty badanej znaczenie waga kryterium max ilość punktów – 70 (0)
2 Standard obiektu i ośrodka - waga procentowa 20% - standard obiektu i ośrodka - 20% a) lokalizacja ośrodka: - mniej niż niż 50 m w linii prostej od plaży 5 pkt. - między 51 a 100 m w linii prostej od plaży 3 pkt. - między 101 a 150 m w linii prostej od plaży 1 pkt. - ośrodek dozorowany i monitorowany 24h na dobę 3 pkt. - ośrodek dozorowany i monitorowany w tylko w określonych godzinach 1 pkt. b) Rodzaj pokoi i łazienek - możliwość zakwaterowania w pokojach 2,3,4 osobowych (w tym studia rodzinne 2+1,2+2) 3 pkt. - pokoje i łazienki po remoncie, (wszystkie proponowane pokoje i łazienki) 3 pkt. - przed remontem 0 pkt. c) możliwość korzystania z siłowni na terenie ośrodka bez dodatkowych opłat 3 pkt. d) boisko do siatkówki 1 pkt. e) boisko do koszykówki 1 pkt. f) sala do tenisa stołowego 1 pkt. (0)
3 dadatkowe atrakcje - waga procentowa 10% - dodatkowe atrakcje - 10% a) za zorganizowanie 3 lub więcej atrakcji dla dorosłych w ciągu jednego turnusu ( w ofercie trzeba je wyszczególnić) 3 pkt. b) za zorganizowanie 3 lub więcej atrakcji dla dzieci w ciągu jednego turnusu ( w ofercie trzeba je wyszczególnić) 3 pkt. c) codzienna, co najmniej 2 godzinna opieka nad dziećmi przez wychowawców posiadających odpowiednie kwalifikacje 4 pkt (0)
4 Warunki realizacji zamówienia - Proszę wypełnić załącznik, który zawiera warunki realizacji wypoczynku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zaproszeniu ofertowym.

warunki realizacji z [...].docx

(0)
5 Warunki objęte punktacją - Proszę wypełnić załącznik, który zawiera warunki objęte punktacją, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zaproszeniu ofertowym.

warunki objęte punkt [...].docx

(0)
6 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 490