Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZD.ID.7011.1.2018.KK Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej nr 401191N – ulica Wyżynna w Elblągu stanowiąca dojazd do gruntów rolnych”

Krystian Kozakiewicz
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zarząd Dróg - Referat Inwestycji Drogowych
Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2018 09:09:20
Składania : 04-04-2018 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE


Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz Regulaminu udzielania w Urzędzie Miejskim w Elblągu zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8a i 8b ustawy Prawo zamówień publicznych na:

Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej nr 401191N – ulica Wyżynna w Elblągu stanowiąca dojazd do gruntów rolnych”


I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiot umowy obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w formie projektu budowlanego/wykonawczego w zakresie:
• wykonania nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej ul. Wyżynnej na odcinku o nawierzchni gruntowej długości około 105 metrów wraz z budową chodnika od zjazdu do Zespołu Szkół nr 2 do drogi położonej na działce nr 386/19 obr. 18,
• remontu nawierzchni z trylinki na odcinku długości około 150 metrów poprzez wykonanie nakładki z mieszanki mineralno asfaltowej od ulicy Jasnej do zjazdu do Zespołu Szkół nr 2,
• przebudowy zjazdów,
• budowy miejsc postojowych,
• utwardzenia poboczy,
• wycinki krzewów,
• wykonania odwodnienia drogi – budowa wpustów deszczowych z przykanalikami.
Przedmiotowe odcinki drogi gminnej 401191N objęte zakresem przedsięwzięcia zlokalizowane są na działkach nr 386/19, 386/29, 387/1, 387/4, 391/2, 603 w obrębie 18. Dokumentację należy wykonać w formie umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane. Dokumentację projektową należy wykonać w sposób umożliwiający etapowanie robót budowlanych, tj. etap pierwszy: wykonanie nowej konstrukcji jezdni oraz remont istniejącego odcinka z trylinki wraz z przebudową zjazdów, utwardzeniem poboczy, wycinką krzewów, etap drugi: budowa miejsc postojowych i chodnika. Projekt wykonać odrębnie dla etapu pierwszego i dla obu etapów (pierwszego i drugiego łącznie).
2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w oparciu o projekty będące przedmiotem umowy w zakresie: określonym zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, zarządzanie czynnościami odbiorowymi i dokonanie odbioru technicznego zadania, prowadzenie rozliczeń bieżących oraz końcowe rozliczenie finansowe inwestycji w ciągu 14 dni od protokolarnego odbioru zadania, przygotowanie rozliczenia środków trwałych.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 48 m-cy rękojmi za wady, 48 m-cy gwarancji jakości - usunięcia wad i usterek od daty sporządzenia protokolarnego odbioru kpl. opracowań, będących przedmiotem umowy.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie wykonywania usług: od daty udzielenia zamówienia.
Zakończenie wykonywania usług:
1. Uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno wysokościowej z uzbrojeniem terenu i jej weryfikacja zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 1) wzoru umowy - do 30 dni od daty podpisania umowy.
2. Opracowanie Projektu budowlanego/wykonawczego, SST, Przedmiaru, Kosztorysu Ofertowego i Kosztorysu Inwestorskiego zgodnie z § 1 ust 3 pkt 2) wzoru umowy wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych umożliwiających ich realizację na podstawie tego Projektu - do dnia 29.06.2018 r.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt. 4) wzoru umowy - w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu niniejszej umowy.
4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami, o którym mowa w § 1 ust.3 pkt. 6) wzoru umowy – w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu niniejszej umowy tj. w terminie do 4 miesięcy od przekazania terenu budowy wykonawcy zaprojektowanych robót.
5. Końcowe rozliczenie inwestycji i przygotowanie rozliczenia środków trwałych: do 14 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru wykonanych robót.
6. Obsługa okresu gwarancyjnego: od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót do 60 miesięcy.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

1) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług opracowania dokumentacji projektowych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia. Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.

2) dysponowanie projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważnych, upoważniających do projektowania robót drogowych, mającym minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do ogłoszenia. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego.

3) dysponowanie inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważnych, mającym minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora robót drogowych. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do ogłoszenia. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego.

Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowe warunki udziału w postępowaniu.

V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. W formularzu oferty Wykonawca musi podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT oraz podać cenę bez VAT wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, tj.:

a. Pozyskanie aktualnej mapy sytuacyjno wysokościowej z uzbrojeniem terenu oraz jej weryfikacja zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 1) wzoru umowy.
Wynagrodzenie netto za ten zakres przedmiotu umowy nie może stanowić wartości większej niż 15% netto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia określonego w §2 ust.1 wzoru umowy.
b. Opracowanie dla dwóch etapów Projektu budowlanego/wykonawczego, SST, Przedmiaru robót, Kosztorysu Ofertowego i Kosztorysu Inwestorskiego zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2) wzoru umowy.
c. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami – dla obu etapów zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 6) wzoru umowy.
Wynagrodzenie netto za ten zakres przedmiotu umowy nie może stanowić wartości większej niż 40 % i nie mniejszej niż 20 % netto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia określonego w §2 ust.1 wzoru umowy.

2. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 3 wzoru Umowy, w tym między innymi: zatrudnienia personelu niezbędnego do realizacji umowy, zorganizowania i wyposażenia biura, koszty bieżące działania oraz koszty jednorazowe, w tym ubezpieczenie skutków działalności Wykonawcy, a także koszty pełnienia nadzoru autorskiego oraz zobowiązań wynikających z obowiązków Wykonawcy wskazanych w § 5 wzoru umowy.

3. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ogłoszeniu o zamówieniu do 30 000 euro.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: (1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: Xc x 100%
Sposób obliczenia Xc:
Xc = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.

VII. MIEJSCE, TERMIN, SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I FORMA SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 4 kwietnia 2018 r. do godziny 9:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej
3. Oferta musi:
a) zawierać oznaczenie nazwy (firmy) oraz adres lub imienia i nazwiska oraz adres Wykonawcy,
b) być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzona pieczęciami imiennymi osób upoważnionych (w przypadku braku pieczęci imiennych podpisana czytelnie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy).
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie składania nie będą rozpatrywane.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo.
7. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert za pomocą faksu.
8. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia,
b) WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia,
c) WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do ogłoszenia.

VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Krystian Kozakiewicz – Referat Inwestycji Drogowych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 9, tel. (55)2393251, e-mail: krystian.kozakiewicz@umelblag.pl.
Wszelka korespondencja może być przekazywana w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.

IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia.

X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. W sytuacji gdy zostanie złożona tylko jedna oferta Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego ogłoszenia przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

XI. ZAŁĄCZNIKI
1. Załącznik nr 1 – formularz OFERTA
2. Załącznik nr 2 – wzór umowy
3. Załącznik nr 3 – WYKAZ USŁUG
4. Załącznik nr 4 – WYKAZ OSÓB

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 Wycena.doc doc 60.5 2018-03-23 09:09:20 Postępowanie
Załącznik Nr 2 wzór Umowy.doc doc 11167.5 2018-03-23 09:09:20 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Wykaz usług.doc doc 59.5 2018-03-23 09:09:20 Postępowanie
Załącznik Nr 4 Wykaz osób.doc doc 59 2018-03-23 09:09:20 Postępowanie
zal nr 1 oferta.doc doc 66.5 2018-03-23 09:09:20 Przedmiot zamówienia
zal nr 3 wykaz usług.doc doc 62 2018-03-23 09:09:20 Kryterium
zal nr 4 wykaz osob.doc doc 60.5 2018-03-23 09:09:20 Kryterium
wzor umowy Wyzynna.pdf pdf 4962.14 2018-03-23 09:09:20 Kryterium
2018-04-05-13-08-27-01.pdf pdf 619.69 2018-04-05 13:08:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-04-05 13:09 Krystian Kozakiewicz Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

2018-04-05-13-08-27- [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej nr 401191N – ulica Wyżynna w Elblągu stanowiąca dojazd do gruntów rolnych” Proszę załączyć wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 - WYCENA zamówienia

zal nr 1 oferta.doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 wzór Umowy - Akceptuję wzór umowy - proszę potwierdzić

wzor umowy Wyzynna.p [...].pdf

(0)
2 Wykaz usług - Proszę załączyć wypełniony wykaz usług oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu)

zal nr 3 wykaz usług [...].doc

(0)
3 Wykaz osób - Proszę załączyć wypełniony wykaz osób

zal nr 4 wykaz osob. [...].doc

(0)
4 Termin realizacji zamówienia - Rozpoczęcie wykonywania usług – od daty udzielenia zamówienia Zakończenie wykonywania usług: 1. Uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno wysokościowej z uzbrojeniem terenu i jej weryfikacja zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 1) wzoru umowy - do 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Opracowanie Projektu budowlanego/wykonawczego, SST, Przedmiaru, Kosztorysu Ofertowego i Kosztorysu Inwestorskiego zgodnie z § 1 ust 3 pkt 2) wzoru umowy wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych umożliwiających ich realizację na podstawie tego Projektu - do dnia 29.06.2018 r. 3. Pełnienie nadzoru autorskiego, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt. 4) wzoru umowy - w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu niniejszej umowy. 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami, o którym mowa w § 1 ust.3 pkt. 6) wzoru umowy – w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu niniejszej umowy tj. w terminie do 4 miesięcy od przekazania terenu budowy wykonawcy zaprojektowanych robót. 5. Końcowe rozliczenie inwestycji i przygotowanie rozliczenia środków trwałych: do 14 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru wykonanych robót. 6. Obsługa okresu gwarancyjnego: od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót do 60 miesięcy. Proszę potwierdzić. (0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 319