Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 09:20:57
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1218986
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1218986 : EZ/796/ET/25 Dostawa odzieży ochrony radiologicznej dla sali ECPW (osłony radiologiczne, czepki, fartuchy dwustronne, okulary,)

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Sylwia Kowalska
  • Organizacja
    Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-11-19 14:46:00
  • Składania
    2025-11-28 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-11-28 10:15:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


I.  Zamawiający:


Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2, 

54-049 Wrocław, KRS 0000040364, NIP 899-22-28-560, REGON 00632038, tel. 71 306 44 39 (71 306 44 73)

 

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

na podst. art.  2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych


II.  Opis przedmiotu zamówienia CPV 50530000-9

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochrony radiologicznej podzielonej na osobne zadania, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia:

1) Zadanie nr 1 - Zestaw osłon na gonady,

2) Zadanie nr 2 – Czepek do ochrony głowy,

3) Zadanie nr 3 – Okulary ochronne

4) Zadanie nr 4 – Osłona na tarczycę

5) Zadanie nr 5 – Garsonka

Szczegółowy opis asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do umowy „Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo- cenowy”.


III.  Wymagania Zamawiającego w stosunku do oferentów:

Zamawiający wymaga, aby Oferent skalkulował w cenie wszystkie czynności związane z wykonaniem kompleksowej usługi dostawy wg wymagań Zamawiającego.


IV. Wykaz wymaganych dokumentów od Wykonawcy:

1. Wypełniony druk Załącznik nr 1 Formularz oferty

2. Wypełniony druk Załącznik nr 2 Formularz cenowy

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

4. Dokument zawierający opis charakterystyki oferowanego produktu.


V.   Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

     Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem dot. treści Zapytania Ofertowego emailem na adres: sekretariat@szpital-marciniak.wroclaw.pl lub  j.jarosz@szpital-marciniak.wroclaw.pl lub przesyłając zapytanie poprzez platformę zakupową (przycisk: Wyślij wiadomość do Zamawiającego", najpóźniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 8:00 - 17:00:

 - tel. 22 101 02 02

 - e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

VI.  Miejsce oraz termin składania ofert.

Ofertę cenową wraz z załącznikami należy przesłać w wersji elektronicznej (podpisane skany dokumentów) na adres email: sekretariat@szpital-marciniak.wroclaw.pl oraz j.jarosz@szpital-marciniak.wroclaw.pl lub poprzez platformę zakupową w terminie do dnia 26 listopada 2025 r. do godz. 10:00 z dopiskiem w tytule e-maila: „Dostawa odzieży ochrony radiologicznej dla Sali ECPW”.

Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie papierowej w sekretariacie Zamawiającego pokój 1900 I piętro - Administracja w terminie wyznaczonym jak wyżej.


VII.  Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne części zadań (jeśli dotyczy).

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.

5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

7. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, złożone dokumenty będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwość co do ich prawdziwości.

8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie złożenie przez Wykonawcę lub mimo wezwania nie uzupełnienie w wymaganym terminie tych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

9. Złożenie oferty niespełniającej wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożenie ofert na formularzach niezgodnych ze wzorami udostępnionymi przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

VIII. Termin związania ofertą:

     Wykonawca jest związany swoją ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

IX. Kryterium oceny oferty:

     Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną oferty.

 

X. Informacje dot. unieważnienia postępowania oraz wyboru najkorzystniejszej oferty cenowej

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

2. Od podjętej decyzji przez Zamawiającego dot. rozstrzygnięcia nie przysługuje Oferentowi odwołanie.

3. Wszelkie pisma składane przez Oferentów mające charakter odwołania do rozstrzygnięcia pozostaną bez rozpatrzenia.

4. Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o rozstrzygnięciu postępowania.


XI. Udzielenie zamówienia.

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i stanowi ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia przyjętych kryteriów.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4. Załącznik nr 3 stanowi wzór umowy.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zmawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.

Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, oświadczeniach i pełnomocnictwach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
1. Formularz cenowy - załącznik nr 1.xlsx xlsx 13.67
2025-11-19 14:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz oferty ESWL.docx docx 10.45
2025-11-19 14:46:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 Wzór umowy dostawa.doc doc 99.5
2025-11-19 14:46:00
Postępowanie
Zaproszenie dostawa odzieży ochrony radiologicznej dla sali ECPW 19.11.25.pdf pdf 979.77
2025-11-19 14:46:00
Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 21.11.2025 r..pdf pdf 900.83
2025-11-25 13:10:44
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Formularz oferty ESWL poprawiony.docx docx 15.64
2025-11-25 13:10:44
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 Wzór umowy dostawa poprawiony.doc doc 100
2025-11-25 13:10:44
Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 25.11.2025 r..pdf pdf 881.6
2025-11-25 13:10:44
Publiczna wiadomość
Przedłużenie terminu.pdf pdf 605.14
2025-11-25 14:34:04
Publiczna wiadomość
Formularz cenowy - załącznik nr 1 - poprawiony.xlsx xlsx 13.65
2025-11-26 13:58:18
Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z 25.11.25.pdf pdf 902.06
2025-11-26 13:58:18
Publiczna wiadomość
Informacja o rozstrzygnięciu.pdf pdf 996.43
2025-12-03 12:07:09
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-12-03 12:07:09
Sylwia Kowalska Szanowni Państwo,

załączam informację o rozstrzygnięciu.

Załączniki

  • Informacja o rozstrz [...].pdf
2025-11-26 13:58:18
Sylwia Kowalska Szanowni Państwo,

załączam odpowiedzi na pytania dotyczące tytułowego zapytania ofertowego wraz z poprawionym Załącznikiem nr 1.

Załączniki

  • Formularz cenowy - z [...].xlsx
  • Odpowiedzi na pytani [...].pdf
2025-11-25 14:34:04
Sylwia Kowalska Szanowni Państwo,

załączam pismo informujące o wydłużeniu zapytania ofertowego do 28.11.2025 roku do godziny 10:00.

Załączniki

  • Przedłużenie terminu [...].pdf
2025-11-25 13:10:44
Sylwia Kowalska Szanowni Państwo,

załączam odpowiedzi na pytania dotyczące tytułowego zapytania ofertowego wraz z poprawionym Załącznikiem nr 2 i 3.

Załączniki

  • Odpowiedzi na pytani [...].pdf
  • Załącznik nr 2 Formu [...].docx
  • Załącznik nr 3 Wzór [...].doc
  • Odpowiedzi na pytani [...].pdf
2025-11-25 13:07:08
Sylwia Kowalska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OFERTA na dostawę asortymentu Dostawa asortymentu zgodnego z opisem zawartym w formularzu asortymentowo- cenowym. Do oferty należy załączyć wypełniony i podpisany skan Formularza ofertowego, formularza asortymentowo- cenowego oraz dokumentu potwierdzającego spełnienie wymaganych parametrów dla opisanego przedmiotu zamówienia, którego składana oferta dotyczy. 1 szt. Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej
Gen. A. E. Fieldorfa 2
54-049 , Wrocław
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2321 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - do 7 dni od otrzymania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
327
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć