- Strona główna
- Postępowanie ID 1218986
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1218986 :
EZ/796/ET/25 Dostawa odzieży ochrony radiologicznej dla sali ECPW (osłony radiologiczne, czepki, fartuchy dwustronne, okulary,)
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Kowalska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-11-19 14:46:00
-
Składania2025-11-28 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-11-28 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
I. Zamawiający:
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2,
54-049 Wrocław, KRS 0000040364, NIP 899-22-28-560, REGON 00632038, tel. 71 306 44 39 (71 306 44 73)
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
II. Opis przedmiotu zamówienia CPV 50530000-9
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochrony radiologicznej podzielonej na osobne zadania, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia:
1) Zadanie nr 1 - Zestaw osłon na gonady,
2) Zadanie nr 2 – Czepek do ochrony głowy,
3) Zadanie nr 3 – Okulary ochronne
4) Zadanie nr 4 – Osłona na tarczycę
5) Zadanie nr 5 – Garsonka
Szczegółowy opis asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do umowy „Załącznik nr 1 – formularz asortymentowo- cenowy”.
III. Wymagania Zamawiającego w stosunku do oferentów:
Zamawiający wymaga, aby Oferent skalkulował w cenie wszystkie czynności związane z wykonaniem kompleksowej usługi dostawy wg wymagań Zamawiającego.
IV. Wykaz wymaganych dokumentów od Wykonawcy:
1. Wypełniony druk Załącznik nr 1 Formularz oferty
2. Wypełniony druk Załącznik nr 2 Formularz cenowy
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
4. Dokument zawierający opis charakterystyki oferowanego produktu.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem dot. treści Zapytania Ofertowego emailem na adres: sekretariat@szpital-marciniak.wroclaw.pl lub j.jarosz@szpital-marciniak.wroclaw.pl lub przesyłając zapytanie poprzez platformę zakupową (przycisk: Wyślij wiadomość do Zamawiającego", najpóźniej na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 8:00 - 17:00:
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
VI. Miejsce oraz termin składania ofert.
Ofertę cenową wraz z załącznikami należy przesłać w wersji elektronicznej (podpisane skany dokumentów) na adres email: sekretariat@szpital-marciniak.wroclaw.pl oraz j.jarosz@szpital-marciniak.wroclaw.pl lub poprzez platformę zakupową w terminie do dnia 26 listopada 2025 r. do godz. 10:00 z dopiskiem w tytule e-maila: „Dostawa odzieży ochrony radiologicznej dla Sali ECPW”.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie papierowej w sekretariacie Zamawiającego pokój 1900 I piętro - Administracja w terminie wyznaczonym jak wyżej.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne części zadań (jeśli dotyczy).
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, złożone dokumenty będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwość co do ich prawdziwości.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie złożenie przez Wykonawcę lub mimo wezwania nie uzupełnienie w wymaganym terminie tych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Złożenie oferty niespełniającej wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożenie ofert na formularzach niezgodnych ze wzorami udostępnionymi przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
VIII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany swoją ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
IX. Kryterium oceny oferty:
Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną oferty.
X. Informacje dot. unieważnienia postępowania oraz wyboru najkorzystniejszej oferty cenowej
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
2. Od podjętej decyzji przez Zamawiającego dot. rozstrzygnięcia nie przysługuje Oferentowi odwołanie.
3. Wszelkie pisma składane przez Oferentów mające charakter odwołania do rozstrzygnięcia pozostaną bez rozpatrzenia.
4. Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o rozstrzygnięciu postępowania.
XI. Udzielenie zamówienia.
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i stanowi ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia przyjętych kryteriów.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4. Załącznik nr 3 stanowi wzór umowy.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zmawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, oświadczeniach i pełnomocnictwach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-12-03
12:07:09
|
Sylwia Kowalska |
Szanowni
Państwo, załączam informację o rozstrzygnięciu. Załączniki |
|
2025-11-26
13:58:18
|
Sylwia Kowalska |
Szanowni
Państwo,
załączam odpowiedzi na pytania dotyczące tytułowego zapytania ofertowego wraz z poprawionym Załącznikiem nr 1. Załączniki |
|
2025-11-25
14:34:04
|
Sylwia Kowalska |
Szanowni
Państwo, załączam pismo informujące o wydłużeniu zapytania ofertowego do 28.11.2025 roku do godziny 10:00. Załączniki |
|
2025-11-25
13:10:44
|
Sylwia Kowalska |
Szanowni
Państwo,
załączam odpowiedzi na pytania dotyczące tytułowego zapytania ofertowego wraz z poprawionym Załącznikiem nr 2 i 3. Załączniki |
|
2025-11-25
13:07:08
|
Sylwia Kowalska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
