- Strona główna
- Postępowanie ID 121845
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego „Park Przemysłowy Cierznie” w miejscowości Cierznie gmina Debrzno.
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2018-03-07 14:16:25
-
Składania2018-03-19 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego „Park Przemysłowy Cierznie” w miejscowości Cierznie gmina Debrzno.
2. Obszar opracowania w granicach określonych w uchwale (załącznik nr 1).
3. Przedmiot umowy obejmuje:
a) Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, opracowania ekofizjograficznego bądź jego aktualizacji, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu),
b) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie wprowadzenia zmian wynikających z wniosków mieszkańców oraz inicjatywy Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno,
c) Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do planu,
d) Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz,
e) Współpracę z komisją urbanistyczno – architektoniczną, w tym: prezentacje projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno – architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Debrznie,
f) Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia,
g) Sporządzenie wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
h) Przygotowanie projektu planu do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli okaże się to konieczne) oraz wyłożenia do publicznego wglądu wraz z ogłoszeniami
i obwieszczeniami;
i) Udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje i udział w dyskusji publicznej,
j) Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień,
k) Przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Miejskiej w Debrznie do uchwalenia stosownie do art. 20 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
l) Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa,
m) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
n) Sporządzenie „podsumowania” oraz „uzasadnienia”, o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz. 353 z późn. zm.),
4. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzony przez wojewodę wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją.
5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach obowiązującego prawa, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 14.12.2018r.
b) Zamawiający przekaże w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy kopię map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
c) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w formie elektronicznej na płycie CD/DVD oraz w postaci wydruków w następującej ilości egzemplarzy:
1. opracowanie ekofizjograficzne – 3 egz.
2. analiza proponowanych zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego – 3 egz.
3. projekt planu do akceptacji Burmistrza i zaopiniowania przez gminną komisję urbanistyczno – architektoniczną – 1 egz.
4. projekt zmiany planu do ustawowego uzgadniania i opiniowania – (ilość zgodna z rozdzielnikiem)
5. prognoza oddziaływania na środowisko – 3 egz.
6. prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu – 3 egz.
7. projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu – 1 egz.
8. strategiczna ocena oddziaływania na środowisko – 3 egz.
9. projekt planu do przedłożenia Radzie Miejskiej do uchwalenia – 9 egz.
10. projekt planu w wersji do publikacji w Dzienniku Urzędowym – 1 egz.
11. opracowanie ekofizjograficzne, prognozę oddziaływania na środowisko oraz ostateczną wersje planu na elektronicznym nośniku danych – 1 egz.
12. projekt planu w wersji elektronicznej edytowalnej umożliwiający publikację w systemach informatycznych – 1 egz.
13. dane wektorowe w układzie PUWG 92 wraz z tabelą atrybutów – 1 egz.,
14. załącznik graficzny w formie bazodanowej wszystkich wymienionych opracowań w plikach w formacie .shp (Shapefile) – 1 egz.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
a) Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.).
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).
c) przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd.
5. Kody CPV zamówienia:
CPV: 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego
6. Sposób uzyskania dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Józef Bil, tel. (59) 83 35 351, e-mail: j.bil@debrzno.pl
7. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100 %
b) Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
c) Rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktur za wykonanie części zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznik nr 2).
d) Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru potwierdzający wykonanie usługi.
8. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) posiadanie wiedzy i doświadczenia wynikającego z opracowania minimum 3 projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
9. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY:
a) harmonogram realizacji przedmiotu umowy,
b) Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat polegających na opracowaniu projektów Miejscowego Planu Zagospodarowani Przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z załącznikiem nr 3)
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach.
2. Obszar opracowania w granicach określonych w uchwale (załącznik nr 1).
3. Przedmiot umowy obejmuje:
a) Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, opracowania ekofizjograficznego bądź jego aktualizacji, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu),
b) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie wprowadzenia zmian wynikających z wniosków mieszkańców oraz inicjatywy Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno,
c) Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do planu,
d) Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz,
e) Współpracę z komisją urbanistyczno – architektoniczną, w tym: prezentacje projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno – architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Debrznie,
f) Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia,
g) Sporządzenie wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
h) Przygotowanie projektu planu do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli okaże się to konieczne) oraz wyłożenia do publicznego wglądu wraz z ogłoszeniami
i obwieszczeniami;
i) Udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje i udział w dyskusji publicznej,
j) Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień,
k) Przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Miejskiej w Debrznie do uchwalenia stosownie do art. 20 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
l) Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa,
m) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
n) Sporządzenie „podsumowania” oraz „uzasadnienia”, o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz. 353 z późn. zm.),
4. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzony przez wojewodę wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją.
5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach obowiązującego prawa, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 14.12.2018r.
b) Zamawiający przekaże w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy kopię map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
c) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w formie elektronicznej na płycie CD/DVD oraz w postaci wydruków w następującej ilości egzemplarzy:
1. opracowanie ekofizjograficzne – 3 egz.
2. analiza proponowanych zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego – 3 egz.
3. projekt planu do akceptacji Burmistrza i zaopiniowania przez gminną komisję urbanistyczno – architektoniczną – 1 egz.
4. projekt zmiany planu do ustawowego uzgadniania i opiniowania – (ilość zgodna z rozdzielnikiem)
5. prognoza oddziaływania na środowisko – 3 egz.
6. prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu – 3 egz.
7. projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu – 1 egz.
8. strategiczna ocena oddziaływania na środowisko – 3 egz.
9. projekt planu do przedłożenia Radzie Miejskiej do uchwalenia – 9 egz.
10. projekt planu w wersji do publikacji w Dzienniku Urzędowym – 1 egz.
11. opracowanie ekofizjograficzne, prognozę oddziaływania na środowisko oraz ostateczną wersje planu na elektronicznym nośniku danych – 1 egz.
12. projekt planu w wersji elektronicznej edytowalnej umożliwiający publikację w systemach informatycznych – 1 egz.
13. dane wektorowe w układzie PUWG 92 wraz z tabelą atrybutów – 1 egz.,
14. załącznik graficzny w formie bazodanowej wszystkich wymienionych opracowań w plikach w formacie .shp (Shapefile) – 1 egz.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
a) Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.).
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).
c) przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd.
5. Kody CPV zamówienia:
CPV: 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego
6. Sposób uzyskania dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Józef Bil, tel. (59) 83 35 351, e-mail: j.bil@debrzno.pl
7. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100 %
b) Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
c) Rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktur za wykonanie części zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznik nr 2).
d) Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru potwierdzający wykonanie usługi.
8. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) posiadanie wiedzy i doświadczenia wynikającego z opracowania minimum 3 projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
9. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY:
a) harmonogram realizacji przedmiotu umowy,
b) Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat polegających na opracowaniu projektów Miejscowego Planu Zagospodarowani Przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z załącznikiem nr 3)
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2018-03-27
09:26:55
|
Projekty Anna Król |
W
załączeniu
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?