- Strona główna
- Postępowanie ID 1216778
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1216778 :
Wykonanie przeglądu kamerą inspekcyjną instalacji kanalizacyjnych KD, KO i KS
Wystawiający
-
UżytkownikMarianna Urbańska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Obsługi Urzędu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-11-17 14:00:00
-
Składania2025-11-26 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-11-26 13:00:00
-
TrybZapytanie o propozycję
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Miasta Poznania informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
Zastrzegamy, że postępowanie może zostać anulowane bez podania przyczyny.
Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej: Najniższa cena brutto.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu kamerą inspekcyjną (CCTV) istniejących sieci:
- kanalizacji deszczowej (KD),
- kanalizacji ogólnospławnej (KO),
- kanalizacji sanitarnej (KS),
zlokalizowanych na terenie zaznaczonym na mapie, obejmującym obszar dziedzińca (1), drugiego dziedzińca i tylnego podwórza (2), patio (3) Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17.
Celem przeglądu jest ocena stanu technicznego rurociągów, wykrycie ewentualnych uszkodzeń, nieszczelności, zatorów oraz wskazanie miejsc wymagających interwencji lub naprawy.
Zakres prac obejmuje:
1. Wykonanie inspekcji TV (CCTV) wszystkich odcinków kanalizacji KD, KO i KS wskazanych na mapie (załącznik nr 1).
2. Sporządzenie protokołu z przeglądu, zawierającego:
- opis techniczny stanu rurociągów,
- lokalizację i charakter stwierdzonych uszkodzeń,
- dokumentację fotograficzną (zrzuty z nagrania),
- zalecenia dotyczące dalszych działań lub napraw.
- Naniesienie na mapę (załączoną) wszystkich miejsc, w których stwierdzono nieprawidłowości.
- Przekazanie nagrania z inspekcji CCTV w formie elektronicznej (na nośniku).
- Wykonanie kosztorysu na usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości.
Wymagania wobec wykonawcy:
- doświadczenie w realizacji przeglądów kanalizacji metodą CCTV,
- dysponowanie sprzętem umożliwiającym inspekcję kanałów o różnych średnicach i długościach,
- zapewnienie personelu z odpowiednimi kwalifikacjami,
- opracowanie raportu i materiałów w formie elektronicznej oraz papierowej.
Termin realizacji:
do dnia 12 grudnia 2025 r.
Miejsce realizacji:
Urząd Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17 – teren zgodnie z oznaczeniem na mapie (załącznik nr 1).
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 514.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru zlecenia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-11-27
09:10:26
|
Marianna Urbańska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Brak ofert |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
