Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 15:29:48
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1213569
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1213569 : 14/DIT/U/ZO/2025 Usługa usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku na rok 2026/2027

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anita Bogdańska
  • Organizacja
    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-12-11 10:47:00
  • Składania
    2025-12-18 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-12-18 10:15:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Przedmiotem zamówienia jest Usługa usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku na rok 2026/2027

Usługi
obejmują usuwanie awarii i stałą konserwację 15 szt. platform schodowych dla
osób niepełnosprawnych, typu HIRO 350 w budynkach mieszkalnych przy ul.
Księżnej Zofii nr 7; nr 9; nr 11; Herbsta 1A; Herbsta 1B, (zgodnie z instrukcją producenta) 2 szt. dźwigów osobowych pięć przystanków typu HOG-900-T/T-P
w budynku przy ul. Grzybowej nr 2, podnośnik Kaleta seria 91756 przy ul. Jaracza 5

Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przeglądów i konserwacji dźwigów w zakresie i w sposób ustalony zgodnie z:
– dokumentacją techniczno-ruchową (odrębną dla każdego urządzenia),
– instrukcją obsługi i konserwacji dźwigu (odrębną dla każdego urządzenia),
– przepisami Urzędu Dozoru Technicznego,
– Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w
zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176)

2) utrzymania urządzenia o których mowa w § 1 w stanie technicznym zapewniającym ich maksymalną sprawność i bezawaryjną eksploatację, w tym zapewnienie
właściwej konserwacji urządzeń, które powinny być wykonywane nie rzadziej niż w terminach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2017 r. (Dz.U. 2018 poz. 2176), o ile nie zostały one określone w instrukcji eksploatacji. Urządzenia podlegające konserwacji obejmują okresowy comiesięczny przegląd zgodnie z instrukcją konserwacji urządzeń i wymaganiami Dozoru Technicznego

3)utrzymania w ruchu dźwigów w okresie pomiędzy naprawami, w stanie technicznym zapewniającym ich maksymalną sprawną i bezawaryjną eksploatację, wykonywania pomiarów oporności izolacji i skuteczności ochrony przeciwpożarowej każdego z urządzeń, pomiary powinny być przeprowadzone nie rzadziej niż jeden raz w roku,

4) niezwłoczne powiadomienie Wykonawcy o stwierdzonej awarii lub wadliwym działaniem urządzenia oraz usterkach kwalifikujących urządzenia do remontu,

5) do prowadzenia dla każdego urządzenia książki konserwacji w celu dokonywania zapisów dotyczących prowadzonych czynności oraz uwag Zamawiającego oraz odnotowania w dzienniku konserwacji wszystkich czynności przeprowadzonych przez konserwatora dźwigu (adnotacje powinny być potwierdzone jego podpisem);
6) przygotowania dźwigów do badań wykonywanych przez pracowników Urzędu Dozoru Technicznego i uczestnictwo w tych badaniach,

7) wykonania pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych urządzeń służących do przemieszczania osób, ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej oraz pomiarów rezystancji uziemień roboczych i odgromowych, o ile są stosowane, oraz ochrony przeciwporażeniowej,
8)  poinformowania osoby nadzorującej ze strony Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia naprawy urządzenia;
9) protokólarnego i bezusterkowego przekazania Zamawiającemu urządzeń objętych naprawą i konserwacją na ostatni dzień świadczenia usług będących przedmiotem umowy,
10) posiadania uprawnienia wydanego przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej,
11) wyposażenia urządzeń w stanowiskową instrukcję obsługi opracowaną na podstawie instrukcji eksploatacji i dostępną dla obsługującego

12) czas reakcji na zgłoszenie nieprzewidzianego, awaryjnego zatrzymania urządzenia objętego umową wynosi do 1,5 godziny,
13) Usunięcia zgłoszonej usterki w ciągu 8 godzin od zgłoszeni

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje :
– co najmniej jednym samochodem osobowym dostawczym do przewozu materiałów,
sprzętu i narzędzi,
– co najmniej niżej określonymi osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania czynności określanych zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r.
o dozorze technicznym oraz rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania
kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych:
a)  minimum 1 osobą posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku EKSPLOATACJI.
b) minimum 1 osobą posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji wind wydane przez UDT.

Weryfikację spełnienia wyszczególnionych powyżej warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę 

1) wykazu sprzętu stanowiącego załącznik nr 1

 2 wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia bądź posiadanych uprawnień stanowiące załącznik nr 2 


Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
2) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
3) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
5) zawiera błąd w obliczeniu ceny


Termin związania ofertą:
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 21 dni licząc od daty upływu terminu
do składania ofert.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 785 881 070

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Wzór umowy .odt odt 28.63
2025-12-11 10:47:00
Postępowanie
Załącznik nr 1- Wykaz sprzętu(1).doc doc 40
2025-12-11 10:47:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wykaz osób(1).doc doc 38
2025-12-11 10:47:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 platformy schodowe dla osób niepełnosprawnych, typu HIRO 350 w budynkach mieszkalnych cena za miesiąc x 15(ilość platform) 24 miesiąc - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 dźwig osobowy 5-cio przystankowy typu HOG-900- T/T-P cena za miesiąc X 2 (ilość dźwigów) 24 miesiąc - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 dźwig osobowy hydrauliczny 4-przystankowy typu Glf Mrl MC 630 cena za miesiąc 24 miesiąc - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2274 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Zgodnie z umową. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
141
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt