Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.12.2018.AS Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu

Alicja Siemiętkowska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 27-02-2018 13:47:02
Składania : 06-03-2018 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

RZP.271.12.2018.AS
Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu

I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków według wzorów stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego, w ilościach i terminach podanych w Załącznikach od Nr 1 do Nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamawiający wymaga, aby treść, forma i jakość druków była zgodna ze wzorami Zamawiającego, przekazanymi na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do zapytania ofertowego.
3. Zamawiający informuje, że jeśli wymaga tego forma druku, to należy go zbigować i dostarczyć w formie gotowej do użytku.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany wzorów druków przekazanych jako ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego na nowe po ukazaniu się aktów wykonawczych zmieniających ich treść.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był według etapów opisanych w Załącznikach od Nr 1 do Nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data zakończenia – 31.12.2018 roku
w tym:
I etap – 3 tygodnie od daty podpisania umowy
II etap – do dnia 31 lipca 2018 roku
III etap – do dnia 30 września 2018 roku
IV etap – do dnia 31 grudnia 2018 roku

IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę (bez VAT) oferty należy obliczyć wypełniając ZAŁĄCZNIK NR 3 do zapytania ofertowego - WYCENA DOSTAWY, podając dla każdej pozycji „Wartość (bez VAT) będącą iloczynem ceny jednostkowej (bez VAT) i ilości.
2. Cena (brutto) oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „Razem”, kolumna G w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do zapytania ofertowego - WYCENA DOSTAWY.
3. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Cena nie podlega waloryzacji.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

V. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższymi kryteriami o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:

XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty

VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 6 marca 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać: wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do zapytania ofertowego - WYCENA DOSTAWY.

VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Alicja Siemiętkowska – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239 31 78, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

VIII. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.

IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

X. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy wraz z Załącznikami od Nr 1 do Nr 3
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - WZORY DRUKÓW
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYCENA DOSTAWY

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy wraz z Załącznikami od Nr 1 do Nr 3.zip zip 3011.41 2018-02-27 13:47:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYCENA DOSTAWY.doc doc 168.5 2018-02-27 13:47:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 (1) - WZORY DRUKÓW.zip zip 59304.83 2018-02-27 13:47:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 (2) - WZORY DRUKÓW.zip zip 65888.46 2018-02-27 13:47:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 (3) - WZORY DRUKÓW.zip zip 33899.94 2018-02-27 13:47:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYCENA DOSTAWY.doc doc 168.5 2018-02-27 13:47:02 Przedmiot zamówienia
Treść zapytań i wyjaśnienia.PDF PDF 275.95 2018-03-01 10:33:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-03-15 08:48 Alicja Siemiętkowska W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu RZP.271.12.2018.AS: Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: ZAKŁAD POLIGRAFICZNY „ELGRAF” STEFAN SZMIT ul. Komeńskiego 19 A 82-300 Elbląg, cena (brutto) oferty: 67 341,27 zł.
2018-03-01 10:34 Alicja Siemiętkowska Treść zapytań skierowanych do Zamawiającego i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego udzielone w dniu 1 marca 2018 r. - w załączniku.

Treść zapytań i wyja [...].PDF

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu Cena podana w tej pozycji musi obejmować wykonanie i dostawę wszystkich druków w ramach całego zamówienia, tj. musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „Razem” w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do zapytania ofertowego - WYCENA DOSTAWY. Należy załączyć WYCENĘ DOSTAWY stanowiącą ZAŁĄCZNIK NR 3 do zapytania ofertowego.

ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYC [...].doc

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin realizacji zamówienia - data zakończenia – 31.12.2018 roku w tym: I etap – 3 tygodnie od daty podpisania umowy II etap – do dnia 31 lipca 2018 roku III etap – do dnia 30 września 2018 roku IV etap – do dnia 31 grudnia 2018 roku, proszę potwierdzić (0)
2 Wzór umowy - akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić (0)
3 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 288