Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZE.271.9.2018 -Zakupu wraz z dostarczeniem 7 laptopów w ramach projektu międzynarodowego ENERGY@SCHOOL

Mateusz Buza
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Zespół ds. Zarządzania Energią
Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2018 10:52:38
Składania : 23-02-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Bydgoszcz, dnia 07 luty 2018 r.
ZZE.271.9.2018

ZAPYTANIE OFERTOWE (o wartości do kwoty 30 000 EUR netto)
(na podst. art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych uPzp – tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz.907 ze zm. oraz ustawy z dnia 14 marca 2014r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014r., poz. 423)

Dotyczy zakupu oraz dostarczenia 7 laptopów do Biura Zespołu ds. Zarządzania Energią (UMB) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach projektu międzynarodowego ENERGY@SCHOOL współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG Europa Środkowa.
1. Dane Zamawiającego: Nazwa oraz adres Zamawiającego: Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz Wydział przeprowadzający postępowanie: Zespół ds. Zarządzania Energią – ZZE, ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz 2.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup oraz dostarczenie 7 laptopów.
2.1. Wymagania handlowe: - termin i sposób dostawy zgodnie z informacją umieszczoną na platformie OpenNexus - gwarancja producenta minimum 24 miesiące - koszt dostawy po stronie dostawcy - dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, gotowe do użytku oraz posiadać w zestawie torbę umożliwiającą bezpieczny transport urządzenia, a także instrukcję obsługi w języku polskim.
2.2. Parametry techniczne urządzenia:
KOMPUTER PRZENOŚNY / LAPTOP TYP – parametry:
Ilość (szt.)
Procesor nie gorszy niż:
AMD A6-7310 (4 rdzenie, od 2.00 GHz do 2.40 GHz, 2 MB cache) lub równoważny
Pamięć operacyjna RAM: minimum 4GB o taktowaniu nie gorszym niż 1333MHz w jednej kości,
Dysk twardy: min. SSD 120 GB, lub więcej
Matryca: TFT/TN lub IPS LED, matowa rozmiarze minimum 15”, o rozdzielczości minimum 1366 x 768 (HD) lub wyższej
Karta graficzna: parametrycznie minimum Intel HD Graphics 520 lub o wyższych parametrach
Komunikacja:
Karta sieciowa przewodowa z gniazdem RJ-45
Karta sieciowa bezprzewodowa: zintegrowana dwuzakresowa zgodna ze standardem WiFi 802.11ac
Wbudowany moduł Bluetooth nie gorszy niż v4.1,
Porty we/wy:
Minimum 2 porty USB 3.0 Gen.1
Minimum 1 port HDMI lub DisplayPort/miniDisplayPort, 1 port VGA
Wbudowana kamera internetowa
System operacyjny:
Windows 10 Professional 64 bit w polskiej wersji językowej lub równoważny, wraz z licencją i oryginalnym nośnikiem instalacyjnym lub wydzieloną na dysku twardym partycją odzyskiwania systemu.
Bateria o pojemności gwarantującej pracę przez min. 3 h
Waga podstawowa: nie więcej niż: 2,5kg
W komplecie:
- Torba do notebooka z kieszenią na dokumenty
- Zasilacz dedykowany do laptopa z zamówienia.
3. Kryteria oceny ofert:
3.1 Kryterium ceny (max. 80 pkt.)
Kryteria pozacenowe
3.2. Kryterium gwarancji: (max. 10 pkt.)
Sprzęt określony w w/w pakiecie powinien być objęty co najmniej 24 miesięczną gwarancją jakości producenta z odbiorem uszkodzonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Bydgoszczy.
Za przedłużoną gwarancję powyżej 24 miesięcy jest dodatkowy 0,5 pkt. za każdy miesiąc maksymalnie 10 pkt.
3.2 Kryterium dodatkowe (max. 10 pkt)
oprogramowanie open office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook (5 pkt.)
biała obudowa laptopa (2,5 pkt.)
wykupione dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych powyżej 12 miesięcy (2,5 pkt.)
4. Termin i miejsce złożenia oferty:
4.1 Ofertę należy złożyć przez platformę OpenNexus, w terminie przedstawionym na stronie Zapytania Ofertowego.
4.2 Do oceny dopuszcza się ofertę, która została złożona przez platformę OpenNexus wraz z: - załączeniem uzupełnionego formularza ofertowego – Załącznik 1 - opatrznego pieczątką oraz podpisanego przez osobę reprezentującą firmę - załączeniem specyfikacji technicznej lub karty katalogowej w języku polskim urządzenia potwierdzającej parametry techniczne urządzenia z zapytania .
4.3. Informacja o wyłonieniu najkorzystniejszej oferty po zatwierdzeniu zostanie przekazana oferentom.
4.4. W przypadku, gdy żadna z ofert nie spełni wymagań technicznych i handlowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty, która w najwyższym stopniu spełnia wymagania Zamawiającego.
4.5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
5.Warunki przekazania towaru oraz dostawy:
5.1. Dostarczenia przedmiotu zapytania ofertowego zostanie do biura Zespół ds. Zarządzania Energią – ZZE przy ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz pokój 165., przed poinformowanie o tym fakcie minimum w poprzedzającym dniu roboczym.
5.2. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego zgodnie z protokołem zdawczo odbiorczy załącznik nr. 2.
6. Warunki płatności: 6.1 Faktura VAT, termin płatności 30 dni.
6.2. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo odbiorczego załącznik nr. 2 .
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
Pytania dotyczące zapytania oferowego prosimy adresować na adres zze@um.bydgoszcz.pl, jednak nie poźniej niż 3 dni przed zakończeniem zapytania ofertowego.
Szczegółowych informacji w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia udziela:
Mateusz Buza, Urząd Miasta Bydgoszczy, zze@um.bydgoszcz.pl tel. 52 5859 488

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik 2 - protokół zdawczo odbiorczy ENERGY@SCHOOL (ZZE.271.9.2018).pdf pdf 282.67 2018-02-09 10:52:38 Postępowanie
załącznik 3 - Umowa na laptopy ENERGY@SCHOOL (ZZE.271.9.2018).pdf pdf 137.04 2018-02-09 10:52:38 Postępowanie
ZZE.271.9.2018 - 1 zapytanie ofertowe 7 laptopów.pdf pdf 482.98 2018-02-09 10:52:38 Postępowanie
załącznik 1 - formularz ofertowy laptopy ENERGY@SCHOOL (ZZE.271.9.2018).pdf pdf 570.73 2018-02-09 10:52:38 Postępowanie
ZZE.271.9.2018 - Zapytanie ofertowe 7 laptopów.pdf pdf 1057.47 2018-02-09 10:52:38 Przedmiot zamówienia
ZZE.271.9.2018 - Inf. o anulowaniu zapytania ofertowego.pdf pdf 171.39 2018-02-15 08:57:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-02-15 08:59 Mateusz Buza Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Bydgoszcz, dnia 14 luty 2018 r.

ZZE.271.9.2018
Dotyczy: Informacji o anulowaniu zapytania ofertowego

Szanowni Państwo,
W toku realizacji postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapytaniem
nr ZZE.271.9.2018, podjęto decyzję o anulowaniu postępowania w związku z wystąpieniem zmian ilościowych w trakcie jego realizacji. Powtórne zapytanie ofertowe w tej sprawie zostanie ogłoszone w późniejszym terminie.
2018-02-15 08:58 Mateusz Buza Bydgoszcz, dnia 14 luty 2018 r.

ZZE.271.9.2018
Dotyczy: Informacji o anulowaniu zapytania ofertowego

Szanowni Państwo,
W toku realizacji postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapytaniem
nr ZZE.271.9.2018, podjęto decyzję o anulowaniu postępowania w związku z wystąpieniem zmian ilościowych w trakcie jego realizacji. Powtórne zapytanie ofertowe w tej sprawie zostanie ogłoszone w późniejszym terminie.

ZZE.271.9.2018 - Inf [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZZE.271.9.2018 - Zapytanie ofertowe zakup i dostarczenie 7 laptopów Szczegółowy opis w załączonym zapytaniu ofertowym [należy wprowadzić cenę jednostkową za urządzenie, oraz załączyć uzupełniony oraz opieczętowany załącznik 1 - Formularz ofertowy]

ZZE.271.9.2018 - Zap [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Specyfikacja techniczna - Proszę o załączenie specyfikacji technicznej urządzenia [Załączyć podpisany dokument w formacie nieedytowalnym] (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić [Tak] (0)
3 Gwarancja - Okres gwarancji [liczba miesięcy] (0)
4 Dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych - Należy podać liczbę miesięcy [NIE/TAK /wprowadzić liczbę miesięcy] (0)
5 Pakiet Office - Czy cena zawiera pakiet Office [NIE/TAK] (0)
6 Termin dostawy - Termin dostarczenia urządzeń zgodnie z treścią zapytania ofertowego w terminie do 14 dni kalendarzowych, proszę potwierdzić. [TAK] (0)
7 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 13