Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie raportu za 2017 rok z monitorowania efektu ekologicznego w wyniku redukcji emisji gazów cieplarnianych w ramach wykonanej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej

Agnieszka Więchowicz-Kowalewska
Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim
Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2018 15:32:29
Składania : 12-02-2018 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE


na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie raportu za 2017 rok z monitorowania efektu ekologicznego w wyniku redukcji emisji gazów cieplarnianych w ramach wykonanej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej” w ramach zadania budżetowego „Monitorowanie efektu ekologicznego uzyskanego w ramach wykonanej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej”

I. Nazwa i adres Zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Zakroczymska 30
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22 230; faks: (22) 51 22 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.

II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku.
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: wykonanie raportu
za 2017 rok z monitorowania efektu ekologicznego w wyniku redukcji emisji gazów cieplarnianych w ramach wykonanej termomodernizacji 3 budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
2. Raport należy wykonać zgodnie z Instrukcją sporządzania dokumentacji dotyczącej monitorowania i raportowania oraz Instrukcją weryfikacji rezultatów monitorowania. Wszystkie niezbędne instrukcje i formularze znajdują sie na stronie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej:
https://nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/system-zielonych-inwestycji---gis/raporty-beneficjentow-z-monitorowania-efektu-ekologicznego/
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 14 dni od dnia podpisania umowy.


V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego
oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, przesyłając je za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego poprzez Platformę zakupową nie później niż w terminie 2 dni od dnia publikacji niniejszego Zapytania ofertowego na powołanej Platformie zakupowej.
7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
8. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Agnieszka Więchowicz- Kowalewska.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego i przesłana wraz z załącznikami
w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do 12.02.2018r. dnia roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną
za pośrednictwem Platformy zakupowej.


VII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie suma zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, cen za wykonanie raportu.
2. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami ryczałtowymi w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do wyjaśnienia.

VIII. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów
1 Cena 100% 10
Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto oferty, o której mowa w Rozdziale VII ust. 1 Zapytania ofertowego;
2. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 10 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100% x 10 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo – cena oferty ocenianej.

3. Oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.

IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 - Formularz oferty,
3) Załącznik nr 3 – Wzór umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał 1 - Opis przedmiotu zamówienia raport za 2017.pdf pdf 56.62 2018-02-08 15:32:29 Postępowanie
zał. 3 - wzór umowy raport za 2017.doc doc 64 2018-02-08 15:32:29 Postępowanie
zał 1 - Opis przedmiotu zamówienia raport za 2017.pdf pdf 56.62 2018-02-08 15:32:29 Przedmiot zamówienia
zał. 2 - Formularz oferty raport za 2017.doc doc 49.5 2018-02-08 15:32:29 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie raportu za 2017 rok z monitorowania efektu ekologicznego w wyniku redukcji emisji gazów cieplarnianych w ramach wykonanej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej -

zał 1 - Opis przedm [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% 14 dni od podpisania umowy, proszę potwierdzić

zał. 2 - Formularz o [...].doc

(0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 184