Znak sprawy: OKS.8141.02.2018.RB
ZAPROSZENIE
Gmina Świebodzin zaprasza do składania ofert na zakwaterowanie i wyżywienie dwóch grup wycieczkowych dzieci - uczestników zajęć w świetlicach środowiskowych - w ramach realizacji zadań z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2018.
I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Terminy, ilość uczestników, posiłki:
a) terminy: 2 - 5 lipca 2018 r. – pierwsza grupa,
5 - 8 lipca 2018 r. – druga grupa,
godzina przyjazdów 14.00, godzina wyjazdów 15.00.
Dopuszczalne są inne terminy, ale wyłącznie w miesiącu lipcu.
b) ilość uczestników: 2 grupy, w każdej minimum 48, maksymalnie 53 osoby, dzieci ze świetlic środowiskowych z opiekunami,
c) czas trwania pobytu jednej grupy: 3 doby (4 dni, 3 noclegi),
dzień wyjazdu pierwszej grupy jest jednocześnie dniem przyjazdu drugiej grupy,
d) posiłki dla jednej osoby w ciągu całego pobytu:
- 3 śniadania, 3 obiady z deserem, 3 kolacje,
- 1 dodatkowy obiad w dniu wyjazdu,
- suchy prowiant na drogę powrotną: 2 duże bułki z serem żółtym i wędliną, woda niegazowana 1 l,
- kiełbasa (śląska wieprzowa, min. 86% mięsa, waga min. 90 g.) z dodatkami (bułka duża, musztarda, ketchup) na ognisko.
2. Wymagania dotyczące obiektu i warunków zakwaterowania:
a) ośrodek może posiadać najwyżej do 120 miejsc noclegowych,
b) odległość od ośrodka do morza (plaża) nie może być większa niż 500 m wytyczonymi ciągami pieszymi,
c) ośrodek powinien spełniać wymagania dotyczące ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
d) ośrodek powinien posiadać przynajmniej 53 miejsca noclegowe na pojedynczych łóżkach,
e) cała grupa wycieczkowa powinna być zakwaterowana wyłącznie w jednym budynku,
f) pokoje dla dzieci maksymalnie 5 osobowe, pokoje dla kadry: 1 pokój trzyosobowy, cztery pokoje dwuosobowe plus pokój dla kierowcy, wszystkie pokoje z łazienkami i wc,
g) stołówka z wystarczającą liczbą miejsc dla całej grupy, dostępna na miejscu,
h) świetlica, w której można prowadzić zajęcia z całą grupą, dostępna na miejscu,
i) teren przy obiekcie, na którym można prowadzić zajęcia sportowe i rekreacyjne,
j) teren obiektu powinien być ogrodzony.
3. Wymagania dotyczące wyżywienia:
a) wszystkie posiłki muszą być posiłkami pełnowartościowymi, zgodnie z technologią żywienia człowieka, powinny zostać przygotowane zgodnie z zasadami higieny i obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
b) świadczenie usług żywienia odbywać powinno się zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2015 poz. 594).
4. Miejsce zakwaterowania:
Miejscowości nadmorskie: Międzyzdroje, Dziwnów, Rewal, Kołobrzeg.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
– 55100000-1 usługi hotelarskie
– 55240000-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
II. Wymagane dokumenty.
1. Aktualny wpis do CEIDG lub KRS (skan).
2. Wypełniony załącznik nr 1 do oferty, wg załączonego wzoru.
3. Aktualna opinia potwierdzająca spełnienie wymagań ochrony przeciwpożarowej wydana
przez właściwego komendanta Państwowej Straży Pożarnej (skan).
III. Sposób i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać za pomocą platformy zakupowej w terminie do dnia 31 stycznia 2018 r. do godz. 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
IV. Istotne warunki, które będą zawarte w umowie.
1. Płatność nastąpi po wykonaniu zadania, przelewem, w terminie do 14 dni po przedłożeniu faktury, za datę zapłaty uważa się datę wpływu na rachunek wykonawcy.
2. Płatność wg faktycznej ilości uczestników, ale nie mniej niż 48 osób w każdej grupie.
3. Kara umowna w kwocie 5.000,00 zł w przypadku odstąpienia przez wykonawcę od umowy z przyczyn niezależnych od zamawiającego.
V. Wybór oferty.
1. Przy wyborze będą brane pod uwagę wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania, w tym miejsce zakwaterowania.
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena ogólna brutto za osobę.
3. Przy takiej samej cenie ogólnej za osobę kryterium wyboru będzie wyższa stawka żywieniowa na osobę.
VI. Inne informacje.
1. Tryb udzielania zamówienia zgodnie z art. 4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 t.j.).
2. Ewentualne dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 068 4751105 – Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień Robert Brzóska.
Komunikaty