Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa oleju opałowego lekkiego

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 22-01-2018 15:19:50
Składania : 29-01-2018 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Zamawiający.
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański

II. Przedmiot Zamówienia
Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 r. w szacunkowej ilości 10 000l.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry:
- gęstość: w 15°C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20°C - max 0,835 kg/l)
- wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
- zawartość siarki max.0,1%
- zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
- zawartość wody max. 200mg/kg
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw
w stosunku do zapotrzebowania w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania a zamawiający nie będzie dochodził żadnych roszczeń z tym związanych.
4) Sposób realizacji dostaw :
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych.
- Dostawa oleju odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.
-Zgłoszenia zapotrzebowania na dostawy, w imieniu Zamawiającego, będzie dokonywał sołtys miejscowości Wiślina - Katarzyna Jażdżewska lub pracownik Urzędu Gminy – Arkadiusz Kloskowski
-Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
- Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
5) Zmiana ceny oleju możliwa jest jedynie wskutek niezależnych od Wykonawcy jej zmian na krajowym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom, tzn.:
- podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rząd RP,
- wzrostu cen paliw u krajowych producentów paliw płynnych.
6) Wykonawca jest obowiązany do stosowania ceny brutto za 1 litr paliwa obowiązującej w dniu tankowania.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu
Dokumenty wymagane od Wykonawców dołączone do ofert w postaci skanów .
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Oświadczenie dotyczące, jakości oferowanego paliwa – załącznik nr 3
3) Kserokopia poświadczona z zgodność z oryginałem niezbędnych uprawnień do wykonywania przedmiotowego zadania tj. koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
IV. Sposób przygotowania oferty
1) Przed przystąpieniem do złożenia oferty należy zapoznać się z umową przedstawiona w załączniku nr 1.
2) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
4) W ofercie należy podać cenę na dzień 19 stycznia 2018 roku

V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin : złożenia oferty do 29.01.2018 roku, do godz. 8:00

IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Termin płatności faktury - 21 dni od daty wpływu.

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).

XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59 lub 664 024 384

XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe pdf.pdf pdf 1110.64 2018-01-22 15:19:50 Postępowanie
umowa załącznik nr 1.pdf pdf 827.85 2018-01-22 15:19:50 Postępowanie
zalacznik_nr_2_do_oferty.doc doc 584.5 2018-01-22 15:19:50 Postępowanie
zalacznik_nr_3_do_oferty.doc doc 583.5 2018-01-22 15:19:50 Postępowanie
rotated.pdf pdf 207.96 2018-01-30 11:53:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-01-30 11:54 Arkadiusz Kloskowski Dzień dobry , w załączeniu przedstawiam wynik zapytania ofertowego dotyczącego "Dostawy paliwa grzewczego(oleju opałowego lekkiego)" dla Urzędu Gminy Pruszcz Gdański do świetlicy wiejskiej w Wiślinie , ul. Słoneczna 4.
Z poważaniem
Arkadiusz Kloskowski
Podinspektor ds. eksploatacji obiektów i terenów gminnych
tel. 58 692 94 59 , 664 024 384

rotated.pdf

2018-01-26 12:46 Arkadiusz Kloskowski Dzień dobry , w ofercie należy podać cenę oleju opałowego obowiązującą na dzień 19 stycznia 2018 roku
2018-01-26 12:44 Arkadiusz Kloskowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: nazwa pozycji numer 1

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) Proszę o podanie ceny za 1(jeden) litr. Należy podać cena na dzień 19 stycznia 2018 roku Szacunkowa ilości 10 000 l. Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry: - gęstość: w 15°C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20°C - max 0,835 kg/l) - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki max.0,1% - zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg - zawartość wody max. 200mg/kg 1 l - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - wg. potrzeb zamawiającego (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności - przelew 21 dni od daty wpływu faktury (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 287