Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 17:04:19
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1145509
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1145509 : WZP.271.2.67.2025.KS Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz STWIOR wraz z uzyskaniem właściwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno – budowlanej zatwierdzającej/ych projekty budowlane i zezwalającej/ych na wykonanie robót budowlanych, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie parku przy ulicy Rybaki”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Katarzyna Słupska
  • Organizacja
    Urząd Miasta Płocka
  • Oddział
    Wydział Zamówień Publicznych
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-07-17 11:56:00
  • Składania
    2025-07-24 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-07-24 10:05:00
  • Tryb
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz STWIOR wraz z uzyskaniem właściwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno – budowlanej zatwierdzającej/ych projekty budowlane i zezwalającej/ych na wykonanie robót budowlanych, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Utworzenie parku przy ulicy Rybaki"”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -

1. Termin rozpoczęcia realizacji Przedmiotu Umowy- dzień zawarcia Umowy.
Zakres minimalny (podstawowy):
2. Termin wykonania Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy - 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
3.Termin przedstawienia Zamawiającemu Koncepcji – 3 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.
4.Termin przedstawienia Zamawiającemu inwentaryzacji dendrologicznej, operatu dendrologicznego oraz projektu ochrony zieleni wraz z geodezyjnym naniesieniem zinwentaryzowanych roślin (z wyznaczeniem ich stref SOD) - 3 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.

Zakres opcjonalny (opcja):
5.Wykonanie Zakresu opcjonalnego Przedmiotu Umowy nastąpi w terminie określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) wzoru  Umowy. Niezwłocznie po zawarciu umowy na roboty budowlane, Zamawiający pisemnie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 

Zamawiający wymaga:
        1) aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył, co najmniej:
            (1) 1 dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia skwerów miejskich lub parków lub ciągów pieszych o nawierzchni z kostki lub nawierzchni mineralnej lub nawierzchni gruntowej wraz z infrastrukturą techniczną o wartości nie niższej niż 35.000,00 zł brutto
               
               lub
               
            (2) 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia skwerów miejskich lub parków lub ciągów pieszych o nawierzchni z kostki lub nawierzchni mineralnej lub nawierzchni gruntowej wraz z infrastrukturą techniczną o łącznej wartości nie niższej niż 35.000,00 zł brutto

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

 2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego, osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, tj:
            (1) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu,
            (2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,  z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu,
            (3) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,  z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu,
            (4) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:
                a) 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
lub
                b) 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób:
                    ◦ absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
                    ◦ technik architektury krajobrazu,
                    ◦ absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.
lub
                c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.
            (5) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji operatów dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:
       2 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
lub
       3 lata doświadczenia zawodowego dla osób: 
    • absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo, 
    • technik architektury krajobrazu, 
    • absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia lub innych, których program obejmował; 
lub
       4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami. 
            (6) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymującą się wykształceniem kierunkowym:
                a) 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,
lub
                b) 3 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
lub
                c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.
            (7) jedną osobę posiadającą tytuł zawodowy nadany absolwentowi uczelni wyższej kierunku architektura krajobrazu po ukończeniu studiów inżynierskich oraz doświadczenie zawodowe minimum 3 letnie przy projektowaniu
               
Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z ppkt (4), (5), (6) i (7).

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 


V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 

Katarzyna Słupska - 024 36 71 577, Marta Kolczyńska – Budek- (024) 36 71727 



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz STWIOR wraz z uzyskaniem właściwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno – budowlanej zatwierdzającej/ych projekty budowlane i zezwalającej/ych na wykonanie robót budowlanych realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
    „Utworzenie parku przy ulicy Rybaki”

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
09_Opis przedmiotu zamówienia_Park Rybaki.pdf pdf 156.88
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
09a_załącznik nr 1 do OPZ lokalizacja inwestycji-1.pdf pdf 554.04
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
09b_Załącznik nr 2 do OPZ emblemat(1).jpeg jpeg 1519.92
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
09c_Załącznik nr 3 do OPZ-1.pdf pdf 56.4
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
09d_Zał. nr 4 do OPZ tabela elementów scalonych Rybaki(1).odt odt 36.26
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
09e_Załącznik nr 5 do OPZ miejsce turnieju kuszniczego-1.pdf pdf 1792.27
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
09f_Załacznik nr 6 do OPZ Zdjęcie betonowego postumentu(1).png png 5978.11
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
13_Wzór umowy - dok. Park przy ulicy Rybaki (od MKB 25.06.2025) + AT (26.06) + MKB 01.07. + AT (01.07)(2).pdf pdf 536.12
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
13a_Załącznik nr 1 do wzoru umowy - Karta pobytu nadzoru autorskiego (wzór)(1).odt odt 22.3
2025-07-17 11:56:00
Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41
2025-07-17 11:56:00
Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58
2025-07-17 11:56:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-07-24 10:12:59
Katarzyna Słupska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie:
Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje o unieważnieniu postępowania - do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
2025-07-24 10:12:26
Katarzyna Słupska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakres podstawowy Proszę podać cenę za zakres podstawowy 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Zakres opcjonalny - jeden pobyt w ramach pełnienia nadzoru autorskiego Proszę podać cenę za jeden pobyt 3 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2284 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki wzoru umowy - Proszę potwierdzić akceptację warunków wzoru umowy. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT - Proszę wpisać jest/nie jest 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 E-fakturowanie - Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Oświadczam, że spełniam warunki zawarte w pkt IV - Proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Stawka za jeden pobyt Wykonawcy w kwocie brutto ................ zł, obejmuje: a) kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu oraz b) kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy. - Proszę podać cenę za a) koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu oraz b) wykonanie czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy. Dotyczy jednego pobytu. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
247

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt