Świdnica, dnia 2018-01-18
WI.7013.1.2018.1
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji projektowej planowanej wymiany posadzki w budynku hali Sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu przy ul. Św. Jana 1.
(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej wymiany istniejącej posadzki w budynku hali sportowej ZSO w Strzegomiu, w zakresie:
• oceny stanu technicznego istniejącej podbudowy z desek na legarach,
• opisu zakresu prac remontowych podbudowy,
• doboru wykładziny sportowej,
• projektu boisk,
Budynek hali sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Św. Jana 1 w Strzegomiu jest to obiekt wybudowany na początku ubiegłego wieku w technologii tradycyjnej. Jest to budynek trzykondygnacyjny w tym jedna kondygnacja podziemna (piwnica). Dach budynku stromy o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną. Powierzchnia sali gimnastycznej, w której ma być wymieniona posadzka - 286,27 m2.
2. W skład wymaganej dokumentacji projektowo – kosztowej wchodzą:
• projekt wykonawczy – 2egz.,
• kosztorys inwestorski wraz z przedmiarami – 2 egzemplarze,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze.
• całość dokumentacji jak wyżej w formie cyfrowej nagrane na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.
3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia: – 30 marca 2018r.
IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej,
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .
V OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .
VI Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć na potwierdzenie spełniania wymagań, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub
przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl.
Termin składania ofert ustala się do dnia 29 stycznia 2018 r. do godziny 12.00
VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji projektowo – kosztowej.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
Załączniki:
1. oferta cenowa - wzór,
2. projekt umowy,
Otrzymują:
1. adresaci wg rozdzielnika,
2. WI a/a.
Sporządził:
Łukasz Pełka, dnia 18 stycznia 2018; tel. 74/ 85-00-486.
Komunikaty