- Strona główna
- Postępowanie ID 114198
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla utworzenia Otwartych Stref Aktywności w m. Debrzno, Uniechów, Słupia, Myśligoszcz
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2018-01-18 10:42:07
-
Składania2018-01-23 14:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto i Gmina Debrzno
reprezentowana przez
Wojciech Kallas – Burmistrz Miasta i Gminy Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r poz. 1579).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla utworzenia Otwartych Stref Aktywności w m. Debrzno, Uniechów, Słupia, Myśligoszcz.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 12.02.2018 r.
b) Lokalizacja:
a) Debrzno (dz. 183/4, obręb Debrzno) - wariant rozszerzony;
b) Uniechów (dz. 113/2, obręb Uniechów) - wariant podstawowy;
c) Słupia (dz. 391/7, obręb Słupia) - wariant podstawowy;
d) Myśligoszcz (dz. 121/6, obręb Myśligoszcz) - wariant podstawowy;
c) Zamawiający posiada mapy zasadnicze dla ww. lokalizacji – dokładne miejsce realizacji na działce zostanie wskazane przez Zamawiającego.
d) Projekt musi być zgodny z założeniami DECYZJI NR 55 MINISTRA SPORTU I TURYSTYKI z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie ogłoszenia „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2018”.
e) Zamawiający wymaga wykonania pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń wraz z uzyskaniem we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia oraz uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzonego o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie wniosku zgłoszenia robót budowlanych.
f) W celu szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia zaleca się wykonanie wizji lokalnej na koszt Wykonawcy.
g) Zamawiający wymaga konsultowania na każdym etapie wykonania dokumentacji projektowej.
h) Zamawiający wymaga opisania proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami art. 29 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
i) Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować oddzielnie dla każdej lokalizacji w następującym zakresie:
a) projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania – 5 egz.
b) kosztorys inwestorski – 3 egz.
c) przedmiary robót dla wszystkich branż – 3 egz.
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów robót – 3 egz.
e) informację bioz – 5 egz.
f) prawomocna decyzja pozwolenia na budowę lub wniosek zgłoszenia robot budowlanych wraz z informacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie.
j) Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być sporządzona w formie papierowej w ilościach podanych powyżej dla poszczególnych opracowań oraz w formie elektronicznej w 2 egzemplarzach na nośniku elektronicznym CD-R (wiernie odzwierciedlającej projekty w wersji papierowej ) w formacie pdf.
k) Wykonawca winien przewidzieć w opracowaniach projektowych zastosowanie nowoczesnych materiałów do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów oraz są zgodne z wymaganiami norm i z zasadami wiedzy technicznej.
l) Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, warunki odpowiednich instytucji, a więc zainteresowanych właścicieli lub zarządców: dróg, wód, urządzeń infrastruktury technicznej i innych obiektów: w zakresie wydawania warunków do budowy zarządzanych przez nich obiektów oraz w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych, a także właściwych jednostek organizacyjnych, w których kompetencji leży wydawanie opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi.
m) Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a) kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126).
c) przedmiar robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
d) dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać - ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).
f) projekty należy wykonać zgodnie w wymaganiem art. 30 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). oraz obowiązującymi wytycznymi branżowymi;
g) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni standard cen materiałów;
h) projekt budowlano - wykonawczy nie może zawierać materiałów wskazujących producenta, a jedynie wskazywać charakterystyczne wymagane minimalne parametry;
i) zapisy w projekcie powinny dopuszczać zastosowanie materiałów równoważnych;
n) Kody CPV zamówienia:
CPV: 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4. Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Paweł Gibczyński - tel.: 604 795 437, e-mail: inwestycje@debrzno.pl
5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100%
6. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) Cena ofertowa cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
7. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
8. W przypadku niewykonania zamówienia w terminie Zamawiającemu przysługiwać będzie wobec wyłonionego Wykonawcy realizującego zamówienie odszkodowanie z tytułu utraconego dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki, o które to samorząd zamierza się ubiegać a którego warunkiem jest dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej przez wnioskodawcę; odszkodowanie to odpowiadać będzie wysokości faktycznie poniesionej i udokumentowanej szkody przez Zamawiającego; kwota odszkodowania będzie mogła zostać potrącona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie zamówienia albo dochodzona na zasadach ogólnych; szczegóły w tym zakresie określi umowa zawarta przez Zamawiającego z Wykonawcą.
9. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 23.01.2018r. do godz. 14.30
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto i Gmina Debrzno
reprezentowana przez
Wojciech Kallas – Burmistrz Miasta i Gminy Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r poz. 1579).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla utworzenia Otwartych Stref Aktywności w m. Debrzno, Uniechów, Słupia, Myśligoszcz.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 12.02.2018 r.
b) Lokalizacja:
a) Debrzno (dz. 183/4, obręb Debrzno) - wariant rozszerzony;
b) Uniechów (dz. 113/2, obręb Uniechów) - wariant podstawowy;
c) Słupia (dz. 391/7, obręb Słupia) - wariant podstawowy;
d) Myśligoszcz (dz. 121/6, obręb Myśligoszcz) - wariant podstawowy;
c) Zamawiający posiada mapy zasadnicze dla ww. lokalizacji – dokładne miejsce realizacji na działce zostanie wskazane przez Zamawiającego.
d) Projekt musi być zgodny z założeniami DECYZJI NR 55 MINISTRA SPORTU I TURYSTYKI z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie ogłoszenia „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2018”.
e) Zamawiający wymaga wykonania pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń wraz z uzyskaniem we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia oraz uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzonego o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie wniosku zgłoszenia robót budowlanych.
f) W celu szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia zaleca się wykonanie wizji lokalnej na koszt Wykonawcy.
g) Zamawiający wymaga konsultowania na każdym etapie wykonania dokumentacji projektowej.
h) Zamawiający wymaga opisania proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami art. 29 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
i) Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować oddzielnie dla każdej lokalizacji w następującym zakresie:
a) projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania – 5 egz.
b) kosztorys inwestorski – 3 egz.
c) przedmiary robót dla wszystkich branż – 3 egz.
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów robót – 3 egz.
e) informację bioz – 5 egz.
f) prawomocna decyzja pozwolenia na budowę lub wniosek zgłoszenia robot budowlanych wraz z informacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie.
j) Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być sporządzona w formie papierowej w ilościach podanych powyżej dla poszczególnych opracowań oraz w formie elektronicznej w 2 egzemplarzach na nośniku elektronicznym CD-R (wiernie odzwierciedlającej projekty w wersji papierowej ) w formacie pdf.
k) Wykonawca winien przewidzieć w opracowaniach projektowych zastosowanie nowoczesnych materiałów do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów oraz są zgodne z wymaganiami norm i z zasadami wiedzy technicznej.
l) Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, warunki odpowiednich instytucji, a więc zainteresowanych właścicieli lub zarządców: dróg, wód, urządzeń infrastruktury technicznej i innych obiektów: w zakresie wydawania warunków do budowy zarządzanych przez nich obiektów oraz w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych, a także właściwych jednostek organizacyjnych, w których kompetencji leży wydawanie opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi.
m) Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a) kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126).
c) przedmiar robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
d) dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać - ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).
f) projekty należy wykonać zgodnie w wymaganiem art. 30 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). oraz obowiązującymi wytycznymi branżowymi;
g) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni standard cen materiałów;
h) projekt budowlano - wykonawczy nie może zawierać materiałów wskazujących producenta, a jedynie wskazywać charakterystyczne wymagane minimalne parametry;
i) zapisy w projekcie powinny dopuszczać zastosowanie materiałów równoważnych;
n) Kody CPV zamówienia:
CPV: 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4. Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Paweł Gibczyński - tel.: 604 795 437, e-mail: inwestycje@debrzno.pl
5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100%
6. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) Cena ofertowa cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
7. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
8. W przypadku niewykonania zamówienia w terminie Zamawiającemu przysługiwać będzie wobec wyłonionego Wykonawcy realizującego zamówienie odszkodowanie z tytułu utraconego dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki, o które to samorząd zamierza się ubiegać a którego warunkiem jest dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej przez wnioskodawcę; odszkodowanie to odpowiadać będzie wysokości faktycznie poniesionej i udokumentowanej szkody przez Zamawiającego; kwota odszkodowania będzie mogła zostać potrącona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie zamówienia albo dochodzona na zasadach ogólnych; szczegóły w tym zakresie określi umowa zawarta przez Zamawiającego z Wykonawcą.
9. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 23.01.2018r. do godz. 14.30
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2018-01-24
09:21:47
|
Projekty Anna Król |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?