Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory na 2018r

Termin:
Zamieszczenia : 16-01-2018 10:52:51
Składania : 22-01-2018 17:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na sukcesywną dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory na 2018r.
Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe brutto wszystkich artykułów wymienionych w załączonym zestawieniu ilościowo wartościowym pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wypełnione zestawienie ilościowo wartościowe zgodnie z załącznikiem do niniejszego zapytania. Łączna cena oferty musi być zgodna z dołączonym do oferty zestawieniem ilościowo wartościowym.
Wykonawca realizuje zamówienie zgodnie z zestawieniem ilościowo-wartościowym sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się je dostarczyć w ilościach i terminach określonych w cząstkowych zamówieniach
Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników.
Do porównywania ofert będzie brana pod uwagę łączna cena brutto.

Osoba do kontaktu:
Krystyna Rogozińska, tel. 32 43 48 236
Urząd Miasta Żory, pok. 210

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa PROJEKT .doc doc 47.5 2018-01-16 10:52:51 Postępowanie
zestawienie ilościowe.doc doc 212.5 2018-01-16 10:52:51 Postępowanie
zestawienie ilościowe.doc doc 212.5 2018-01-16 10:52:51 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2018-01-22 11:22 Inga Sinka Pytanie Wykonawcy:
poz. 2 - proszę o potwierdzenie j.m. - opakowanie czyli 3 sztuki - ilość - 500 x 3 = 1500 sztuk
poz. 54 oraz 55 ofertówka - czy tutaj chodzi o koszulkę groszkową czy też krystaliczną?
poz. 56- 60 - mamy informację od producenta, że okładki z tych właśnie pozycji - SteelMat oraz Cristal już nie są produkowane oraz producent nie ma ich dostępnych u siebie - bardzo proszę o potwierdzenie, że mam wycenić Państwu produkty nowej generacji UniCover Plus, A4, dostępnych 9 kolorów - w załączniku przesyłam wykaz nowych okładek z ilością oprawianych kartek.Wszystkie oprawy można bindować na starszej i nowej generacji urządzeniach, wszystkie kolory są dostępne.
poz. 71 - podkład na biurko- biuwar o podanych wymiarach 90/50 nie jest dostępny na rynku - do tego opisu odpowiada biuwar o wymiarach 50/70 i spełnia wszystkie inne wymagania - i taki możemy Państwu wycenić - bardzo proszę o potwierdzenie zmiany
poz. 77 - receptariusz- opis nie odpowiada poz. nr 5 rozumiem, że mamy wycenić notes wymienny do biuwaru o wymiarach 85 x 125 mm?
Odpowiedź Zamawiającego:w odpowiedzi na pytania informuję że :
• poz. 2 – opakowanie , czyli 3 szt. ale cenę proszę wystawić za opakowanie , nie za sztukę
• poz. 54 – chodzi o ofertówkę groszkową
• poz. 56 - 60 , proszę o wycenę produktów UniCover Plus
• poz. 71- należy dostarczyć biuwar 50/70
• poz. 77- tak
2018-01-22 07:44 Inga Sinka Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia
2018-01-16 13:41 Inga Sinka Informujemy, że na Platformie należy podać cenę netto, czyli cenę brutto wynikającą z zestawienia ilościowo wartościowego pomniejszona o podatek VAT.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączna cena wynikająca z zestawienia ilościowo wartościowego -

zestawienie ilościow [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 250