Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wynajem i serwis trzch kabin WC w 2018 r

Deadlines:
Published : 22-12-2017 11:46:51
Placing offers : 29-12-2017 14:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Nowy Dwór Mazowiecki, 22-12-2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania
„Wynajem i serwis trzech kabin WC w 2018 r”

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Wynajem i serwis trzech kabin WC w 2018 r”

Opis przedmiotu zamówienia
a. Lokalizacja kabiny ul. Juliusza Słowackiego (parking przy cmentarzu ) – serwis kabiny w okresach od dnia 01.01.2018r do dnia 31.03.2018r i od dnia 01.10.2018r do dnia 31.12.2018r – raz w tygodniu w piątek , serwis kabiny dwukrotny ( wtorek i piątek ) w okresie od dnia 01.04.2018r do dnia 30.09.2018r ,
b. Lokalizacja kabiny ul. gen. Jerzego P. Morawicza ( okolica dworca PKP) – serwis kabiny w okresach od dnia 01.01.2018r do dnia 31.03.2018r i od dnia 01.10.2018r do dnia 31.12.2018r – raz w tygodniu w piątek , serwis kabiny dwukrotny ( wtorek , piątek ) w okresie od dnia 01.04.2018r do dnia 30.09.2018r ,
c. Lokalizacja kabiny ul. Młodzieżowa ( przy miejskim palcu zabaw ) wynajem kabiny w okresie od dnia 28 kwietnia 2018r do dnia 30 września 2018r –
serwis kabiny dwukrotny ( wtorek, piątek ) .

Serwis obejmuje czynności jn:
a. Opróżnianie toalety z nieczystości ,
b. Umycie i dezynfekcja całej kabiny ,
c. Uzupełnianie papieru toaletowego ,
d. Zalanie toalety płynem neutralizująco – zapachowym ,
e. Naprawy drobnych uszkodzeń.

Wyposażenie kabiny :
- pisuar ,
- podajnik na papier toaletowy,
- antypoślizgowa podłoga,
- zamek wewnętrzny ,
- wieszak ,
- wskaźnik wolne/zajęte ,
- podwójny system wentylacji ,
- bezodpływowy zbiornik z wentylacją,

Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: do podpisania umowy do 31.12.2018 r.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Marta Sotowicz.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana wraz z załącznikami w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 29.12.2018 roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.
Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:
Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami ryczałtowymi w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,


Z up. Burmistrza Miasta
Naczelnik Wydziału
Gospodarki Komunalnej
Dariusz Tabęcki

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
oferta-zamowienia.docx docx 22.8 2017-12-22 11:46:51 Proceeding
oferta-zamowienia.docx docx 22.8 2017-12-22 11:46:51 Subject of the order
rostrzygniecieofert.docx docx 14.12 2017-12-29 15:18:56 Public message

Announcements

2017-12-29 15:19 Julianna Borkowska INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ pt „Wynajem i serwis trzech kabin WC w 2018 r”

rostrzygniecieofert. [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Wynajem i serwis trzech kabin WC w 2018 r” -

oferta-zamowienia.do [...].docx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 237