Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Zakup i dostawa przełączników drukarkowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Rej 161/L/2017.

Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2017 17:07:36
Składania : 18-12-2017 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579) na zamówienie pn.: „Zakup i dostawa przełączników drukarkowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Rej 161/L/2017.
Kod CPV – 30124000-4
I. OGÓLNE WYMAGANIA (w tym dotyczące dostawy, odbioru ilościowo-jakościowego i warunków płatności):
1) Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w maks. terminie do dnia 27.12.2017r. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 48 345 34 35 z jednodniowym wyprzedzeniem o gotowości do dokonania dostawy.
2) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 ÷ 15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 48 345 34 35.
3) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus - należy dołączyć skan (potwierdzony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
• Karty katalogowej lub wydruków ze stron internetowych czy innych dokumentów typu dokumentacja techniczna producenta zawierający specyfikację oferowanego produktu na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oferowanego produktu.
4) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy. Faktura VAT poza całkowitą ceną za wykonanie zadania musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00 ÷ 15.00
5) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Wymagane warunki gwarancji: minimum 12 miesięcy. Gwarancja udzielana przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
8) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
9) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 14 dni od daty upływu terminu składania ofert.
10) Zamawiający podczas dokonywania odbioru ilościowo-jakościowego dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę winien zaznaczyć w komentarzu do oferty chęć uczestnictwa w procesie odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie której w imieniu Zamawiającego - Magazynier powiadomi telefonicznie lub e-mailem o planowanym terminie odbioru jakościowo-ilościowym. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas w/w odbioru, Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń do przeprowadzonego odbioru.
11) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że dostawa jest niekompletna lub przedmiot zamówienia jest uszkodzony czy wadliwy Zamawiający drogą elektroniczną lub tel./fax-em złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany jest udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od jej otrzymania a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości, zgodnie z żądaniem Zamawiającego. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub uzupełnienia braków w terminie 4 dni od daty uznania reklamacji przez Wykonawcę.
12) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych – Jacek Polit tel.: 48 345 34 33,
• w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 48 345 34 52

III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy/dojazdu do miejsca wykonania usługi, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw/usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta.
7) Wykonawca zapewni takie opakowanie Towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do magazynu.
8) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń z tytułu reklamacji pisemnie na adres siedziby firmy lub nr tel./fax/e-mail wskazany w ofercie.
9) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią wymagań Zamawiającego i ich akceptacja co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania, w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania.
12) W przypadku problemów związanych ze sposobem składania oferty o kontakt z pomocą techniczną Platformy Zakupowej Open Nexus tel.: 61 679 19 00

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2017-12-19 09:31 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 3 oferty:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
EXTREME PC, Marek Budny, Radosław Janicki, S.C.
ul. Brzeska 5-15 lok. U3, 50-430 Wrocław
Wartość oferty: 1.503,06 zł brutto
Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa przełączników drukarkowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego Przełącznik drukarkowy USB 2.0 4 PC-1 URZ. USB. Zgodny z WIN 2000, XP, 7, 8 Gwarancja min. 12 miesięcy. 13 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - jednorazowa dostawa w maks. terminie do dnia 27.12.2017r. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić (0)
5 Oferowany produkt - Proszę o podanie nazwy Producenta, modelu/symbolu oferowanego produktu oraz ZAŁĄCZENIE DO OFERTY SKANU (potwierdzonego za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę): Karty katalogowej lub wydruku ze strony internetowej czy innego dokumentu typu dokumentacja techniczna producenta zawierającego specyfikację oferowanego produktu na podstawie którego Zamawiający będzie mógł ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oferowanego produktu. UWAGA: OFERTY BEZ WSKAZANEJ NAZWY PRODUCENTA, MODELU/SYMBOLU NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE!!! (0)
6 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 227